Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
Ne is foglalkozz a tényekkel, hogy a Honor 8 mindjárt 2 éves telefon és még rendszeresen kap frissítéseket, az idén is kapott már többször, májusban is és májusi biztonsági szinten van jelenleg. (Sok Samsung...stb. csúcstelefon régebbin áll.)
A korábbiakkal ellentétben úgy néz ki, hogy hamarosan jön rá az Oreo is: LinkMás butaságokra nem is reagálok inkább...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz nexusking #137 üzenetére
Nem, ezért ajánlott IMEI alapján ellenőrizni vásárláskor a Huawei ügyfélszolgálatom, mert csak a hazai hivatalos viszonteladóknál biztos a 2 év gyártói jótállás, máshol zsákbamacska annak függvényében, hogy milyen forrásból származik, illetve honnan szerzik be.
Nem hivatalos viszonteladóknál olyan is előfordul, hogy egy adott üzlet/webshop egyszer ilyet ad, máskor meg olyat és nem a megfelelő a jellemzőbb a legtöbb helyen.
A firmware milyensége nincs országokra lebontva, hanem csak régiók alapján - szolgáltatóknál van persze egyéb szegmentálás is -, viszont a szórásban már van/lehet eltérés az országok tekintetében is.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz zsolt320i #160 üzenetére
Telefonál rájuk, vagy menj be személyesen és alaposan kérdezz meg mindent, mert a kiírt ár hamar felugrik (nem is kevéssel) olyan indokokkal, hogy ha EU régiós kell, meg minden tartozékos...stb., akkor drágább, ezért írják úgy, hogy Ft-tól. (Nem a legkorrektebbnek tartom őket a piacon, de ez csak az én véleményem.)
A kiírt garanciájuk így kuka, nem gyártói 2 év, hanem bolti 1 év hardveres és 2 szoftveres.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Ez így (már) nem teljesen igaz, ezért IMEI alapján érdemes lekérdezni a Huawei ügyfélszolgálaon, nehogy probléma legyen a végén.
Régebben így volt, tavaly változott, de a webshopok és üzletek nem tudnak, vagy nem akarnak tudni róla, viszont a Huawei ügyfélszolgálat igen.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Ruszky1988 #449 üzenetére
IMEI alapján is elérhetőnek írja?
Bár bizonyos firmware verzióknál (vagy óta), annak ellenére nem működik (már) a telefonon a Firmware Finder.
Van más alternatív frissítési módszer, ami (még) működik: PC-s FF + megfelelő (régebbi) verziós HiSuite[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
Telefonon ellenőriztetni kell IMEI alapján a Huawei ügyfélszolgálattal, mert nem hivatalos viszonteladók, így közel sem biztos, hogy megfelelő forgalomba hozótól származó, adott régiós...stb. lesz a készülék.
Ha erre vásárlás előtt nincs mód, akkor zsákbamacska, mondjon/írjon bármit az üzlet.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
Én a Huawei ügyfélszolgálattól kértem írásban állásfoglalást és az általuk felsorolt üzletek között nem szerepel az általad említett, de ez várható is volt, hiszen nem hivatalos hazai viszonteladó, bár ez az árazásukból is látszik és nem véletlenül tudnak olcsók lenni...
Biztosra csak úgy lehet menni, ha a megvásárolanadó/megvásárolt készüléket IMEI alapján ellenőrizteted a Huawei ügyfélszolgálattal, ellenkező esetben az üzlet mondhat bármit, nagyon rizikós a dolog. -
kali
legenda
válasz joefasalasso #682 üzenetére
Itt nézz rá: Tárcsázó -> Opciók -> Beállítások -> Zseb mód
Sima Honor 10-esen nem néztem ugyan, de a feleségemnek a View 10-en és nekem a Mate 10 Pro-n ott van. -
kali
legenda
A megjelenítést lehet kikapcsolni, Mate 10 Pro és View 10 alapján írom, de szerintem erre is jó lesz:
Beállítások -> Biztonság és adatvédelem -> Képernyőzár és jelszavak -> Lépésszám mutatása a zárképernyőn
Itt engedélyezted? Beállítások -> Alkalmazások és értesítések -> Értesítések kezelése -> WhatsApp -> Zárképernyő értesítések[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Amiket nem szeretnél, hogy automatikusan indulhassanak, illetve futhassanak a héttérben, azokat tedd kézire az akkumulátoros indításnál és kapcsold ki akár mind a három opciót, ellenkező elvárásnál meg fordítva.
A Mate 10 Pro összefoglalójába írtam néhány dolgot arra is, hogy miként mellőzhető a rendszer által esetlegesen alkalmazott agresszív bezárás, nézz rá, hátha segít itt is: [link]Erre a három bekezdésre gondolok:
Alkalmazások nem kívánt (automatikus és másodlagos) indításának és a háttérben futtatásának a szabályozása, illetve megakadályozása:
...
Utóbbi beállítások alapján engedélyezett alkalmazások esetén, ha azokat továbbra is leszabályozza vagy bezárja a rendszer, szükség lehet még a következőre is:
...
Alkalmazások fixálása az alkalmazásváltóban:
...
Az üzemidőt alkalmazása válogatja, hogy mik vannak manuálisan engedélyzve, azok mennyir fogyasztanak...stb.
-
kali
legenda
- a 15 perces az a fetch legrövidebb intervalluma, de a különböző szinkronok miatt van néha eltérés a jelzések között - ez más gyártó készülékein is tapasztaltam -, a push viszont nem okés a gyári alkalmazással, az áruházból letöltöttel megy
- megfelelő témákkal oldható meg, ahol adott a lehetőség, mert direkt úgy csinálták meg. (Ezt a Mate 10 Pro-mnál sem értettem, miért nincs benne gyárilag, a Note9-en már örömmel tapasztaltam, hogy alapban adott, kiválasztható, hogy minden külsős alkalmazás bármilyen ikonját is azonosra szabja.)
- külsős alkalmazás/widget segítségével megoldható, vagy ha a rolót lehúzod és hosszan nyomsz a wifi...stb. ikonjára, akkor azonnal bedob adott beállításba és nem kell oda több lépésben belépegetnimarilllyo: Annyi, hogy jellemzően olyan készülék, ami külföldről származik, így te nem feltétlenül viheted a Huawei gyártói/szerződéses szervizbe, hanem a forgalmazónál intézheted. (Van lehetőség IMEI alapján lekérdezni a Huawei telefonos ügyfélszolgálatán, hogy mi a helyzet a gyártói jótállással.)
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
A főkapcsoló hosszan történő nyomására kikapcsol?
Amennyiben igen, úgy kikapcsolt állapotból recovery, ott gyári vusszaállítás, ha szoftveres a gond, akkor segíthet:
Egyszerre kell megnyomni és benyomva tartani a hangerő fel és a főkapcsoló gombokat, a Huawei logó megjelenése után elengedhetők a gombok, amikor is megjelenik a Recovery menü, abban a hangerő gombokkal lehet navigálni, kiválasztandó a Wipe data/Factory reset, a végrehajtást pedig a főkapcsolóval lehet jóváhagyni. -
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz Roland0224 #1012 üzenetére
Megjelenéskor volt gond a melegedéssel.
-
kali
legenda
válasz contaxg #1274 üzenetére
3 napnyi működés után kér kódot az egyéb feloldási mód (ujjlenyomat, arc...stb.) helyett, ez Android biztonsági funkció egy ideje és más telefonoknál is így van.
Ha közben kikapcsolod, újraindítod a készüléket, akkor onnantól számolódik újra a 3 nap, így sokan észre sem veszik, vagy csak ritká(bba)n találkoznak az opcióval.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz DanielVon #1278 üzenetére
Utóbbi a szolgáltató és a SIM kártya paramétereitől is függ, mert a készülék a SIM kártya alapján olvassa be és eszközli a beállításokat.
Ha minden stimmel, akkor a készülék újraindításakor sem változik az általad beállított mód még akkor sem, ha a szolgáltatónál eltérő az alapértelmezett érték, de ez nem mindig valósul meg sajnos, olyankor viszont csak az segít, ha a szolgáltatói oldalon alapértelmezetten az kerül beállításra, amit te szeretnél, úgy nem kell utólag a készüléken másmilyenre kapcsolgatni. -
kali
legenda
válasz PACSA75 #1281 üzenetére
Nem a jelkódról volt szó, az alacsonyabb biztonsági szint, de ha PIN (az és a jelszó magasabb szintű védelem) kerül beállításra, akkor minden 3 nap elteltével kéri a kódot az ujjlenyomatos vagy arcfelismeréses feloldás helyett akkor is, ha nem került újraindításra a készülék.
-
kali
legenda
válasz DanielVon #1284 üzenetére
Nem csak a Telekomososkat érinti, sőt, ott sem mindenkit.
A feleségemnek View 10 van és abban a Telekomos SIM kártyával is megtartja újraindítás után is a szolgáltatói alapértelmezéstől eltérő, általa eszközölt beállítást (tiltás helyett küldés).
Nekem szintén így volt a Mate 10 Pro-val és most a Note9-cel is, tiltott a Telekomos előfizetésen alapértelmezés szerint a hívószám küldése, azt átállítom engedélyezettre és a készülék újraindításával sem változik, csak és kizárólag akkor, ha adott SIM foglalatba másik SIM kártyát teszek, mert akkor az előzőhöz eszközölt beállításokat törli, de az úgy is van rendjén.
Azért írtam korábban, hogy egyéb tényezők függvénye is, mert Telenoros és Vodafone-os előfizetőknél is olvasni ilyen és olyan tapasztalatot is - a Mate 10 Pro topikban is téma volt korábban többször is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Robotporszívók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Hardcore café
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fujifilm X
- További aktív témák...