Hirdetés
- Poco F8 Ultra – forrónaci
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Örömkönnyek és üres kezek a TriFold startjánál
- Milyen robotporszívót vegyek karácsonyra? (2025)
- Töltő már van a Galaxy S26 Ultrához
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bekerül az Apple Pay és Google Pay a Budapest GO alkalmazásba
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Vivo X300 - kicsiben jobban megéri
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt501
nagyúr
válasz
t72killer
#311
üzenetére
Ezt a hibát globálisan nem lehet kiheverni, ezt a terhet évekig fogja görgetni maga előtt a cég, már csak az ilyen olyan perek miatt is, mert ugye nem muszáj annak a telefonnak leégni, ha azt nem használhatod, az már maga kár a felhasználónak, és most erről van szó, mert ugye nem használhatod a telefont biztonsággal, és bizony több helyen már tiltott is.
Az hogy kicserélik a telefont az egy dolog, de a légitársaságot mivel fogják biztosítani pl. hogy azzal a készülékkel már nem lehet gond.
De azt a felhasználót sem nagyon fogják meggyőzni akinek már kárt okozott a telefon.
Szóval itt egy nagy presztízsvesztésről van szó amit csak évek alatt lehet rendbe tenni. -
Parallaxis
addikt
válasz
t72killer
#295
üzenetére
miért is hagyna az ember a forró kocsiban egy olyan telót a töltőn, amiről tudja, hogy töltés közben kigyulladó akksik miatt visszahívták
Ha te nem olvasnál fórumokat, akkor te sem tudnál róla, mert sem a gyártó, sem a forgalmazó nem értesítette ki a vásárlókat, legalábbis én még semmilyen hivatalos e-mailt, vagy hívást nem kaptam róla, pedig a Telekomnál minden adatom megvan és a Samsungnál is beregisztráltam a készüléket.
Szóval továbbra is várnék igazolt eseteket, amikor tényleg note 7 égett le
Ha nem lennének igazolt esetek, akkor a Samsung nem hívná vissza a teljes szériát és vesztene milliárd dollárokat. Hidd el, elég komoly a probléma, ha ezt bevállalják, mert eddig is volt pár Samsung készülék ami kigyulladt, de nem történt semmi a helyi kártérítésen kívül.
Gondolom Note 7-ből rengeteget ért baleset, csak sok nem kerül a médiába, hogy ne legyen még nagyobb sajtóvisszhang, inkább fű alatt fizettek nekik kártérítést és gyorsan visszahívták a már eladott készülékeket, nehogy még nagyobb per és kártérítési költség legyen a vége (el lehet képzelni mekkora összegekről lehet szó, ha bevállalták a 7 milliárdos tőzsdei zuhanást és a visszahívás 1 milliárdos költségét). -
zsolt501
nagyúr
válasz
t72killer
#287
üzenetére
Én is nagyon remélem hogy további infót kapunk, mert ez azért elég nyugtalanító így.
Remélem előre menekül a Samsung, és egy külső cég fogja a készüléket bevizsgálni, mert ha nem így lesz az csak tovább gyengíti a céget.A garancia kezelése nagyon problémás pont az utóbbi pár évben a cégnél, pláne mióta megszűnt a prémium kategória esetén a prémium szerviz szolgáltatás, ami ugye otthoni (helyszíni) javítást jelentett, ami Note2 után meg is szűnt, pedig ez a szolgáltatás bizony igen prémium érzést adott az ügyfélnek, és bizony az ügyfél fontosnak érzi magát az ilyenektől.
Egy telefon nem csak attól lesz prémium, hogy hogy van összerakva, illetve miként működik, egy felső kategóriás készülék attól lesz igazán prémium ha a hozzá adott szolgáltatás is prémium, és bizony ez már a Samsung esetén már nem mondható el sajnos. -
w333
félisten
válasz
t72killer
#250
üzenetére
Van akinek az S7E is robbant ..., ki tudja meddig lehet ezt visszavezetni !

Új hozzászólás Aktív témák
- KÉSZLETKISÖPRÉSI KARÁCSONYI ULTRAAKCIÓ! - MacBook Air M4 16GB 256GB Garancia!
- Samsung A17 mobiltelefon
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-2700-U
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Black-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4203, 94% Akksi
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 500GB SSD RX 6800 16GB Zalman Z1 PLUS Cooler Master 750W
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Ez úgy csalás, ahogy van!



