Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RaveForce
veterán
válasz zsolt501 #290 üzenetére
A garancia kezelése nagyon problémás pont az utóbbi pár évben a cégnél
Igen, a TMX nevű cégnél, ez általános jelenség, és kb a hazai márkák úgy felét ők szervizelik, bár a Cordon az a mégszarabb kategória..
láne mióta megszűnt a prémium kategória esetén a prémium szerviz szolgáltatás, ami ugye otthoni (helyszíni) javítást jelentett
nem szűnt meg, csak már háznál kivitelezhetetlen ezeknél a javítás, és nem csak azt jelentette, jelenleg is van, futár hozza-viszi, lényegesen gyorsabb mint a többi telefonnál amikor magadnak kell visszavinni a vásárlás helyére és egy hónapig nem látod
ami Note2 után meg is szűnt
ez így igaz, azzal a kis különbséggel, hogy bőven nem egyből utána
Az ügy esetleges pozitív hozadéka lehet, hogy esetleges hiba esetén, javítás helyett egy refurb note7-et adnak egyből
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
#02683648
törölt tag
válasz zsolt501 #290 üzenetére
De a gari az egész samkungnál indult rossz irányba, vagy csak az van h balkanisztánban egy ilyen hulladék céggel dolgoztatnak mint az TMX, és más országokban ez nem érinti a Samsungot? Mert ha utóbbi, akkor kifejezetten a samsung magyar support lett sz-rabb és nem a samsung support általában.