- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DcsabaS
senior tag
''Szerintem Ő mozdította arra az iparágat amerre elmozdult.''
Én úgy emlékszem, hogy általában voltak az ID Software aktuális programjainak hype-olt, népszerű és nagy példányszámban eladott vetélytársai. Tehát elvileg ők is elmozdíthatták volna az iparágat. De nem tudták, mert az általuk alkalmazott 3D technológia több ad hoc, nehezen továbbfejleszthető megoldásra épült. Szóval nem az erő döntött itt, hanem az előrelátás.
*************
''(#48) PengeeE''
Most tényleg mindjárt abbahagyom, de egyébként az ügyfélfogadási idő rendesen: 0-24h (.
-
DcsabaS
senior tag
válasz
AMD Power #13 üzenetére
Nagy felbontásoknál és magas mintaszámú FSAA-nál.
***********
''Szerinted ennek a karinak mennyi lehet az ára? Csak úgy saccra... Mert sztem nem olcsó. És ilyen sebességű memóból ennyit rárakva nem is lehet másként.''
Szerintem valószínűleg drága lesz. Ámde a drágaság viszonylagos. Akinek van pénze rá, az miért ne vehesse?!?
***********
''Nem mind1, hogy az a textúra fel van töltve harmincszor minimális változásokkal, vagy ugyanaz a textúra van shaderekkel megváltoztatva. ''
Világos, hogy hasonló végeredményt többféle úton is el lehet érni. De nem automatikusan ''egy rakás szerencsétlenség'' az, aki más utat választ, mint nekünk szimpatikus, főleg nem, hogy már számos alkalommal helyesen látta meg előre, hogy merre fog elmozdulni az iparág.
Amúgy az egymástól NEM független textúrákból is lehet érdemes egyszerre többet tárolni, ha így nagyobb sebességet érhetünk el. (Független, lényegesen különböző textúráknál pedig csak ezt tehetjük.)
************
''Sőt, hjáték alatt 1600x1200nak SINCS értelme...''
Attól függ. Egy rohanós-lövöldözős játékban tényleg nincs, viszont mondjuk egy virtuális képtár programban meg van.
************
''A baj ott kezdődik, hogy az ilyen extra ficsőrökre nincsenek előre felkészítve a játékok, vagy akár általánosságban a programok.''
Ez igaz, de ettől még csinálhatnak ilyen kártyát, mert ez előremutató, és ha vannak akiknek van rá pénzük és meg is veszik, az is jó, mert így finanszírozzák a fejlesztést.
''Ugyanígy a játékok nagy része sem futna jelenleg jobban ezen a kártyán, pedig tényleg nagyon jó lenne valami ilyesmi, mint amit írtál.''
Ez végül is a programozók elhatározásán múlik.
''Én - meló miatt - most tervezek egy harmadik 512MB-os modult vennni a gépembe, de zavar egy kicsit, hogy a játéko/windows alatt nam nyerek vele majd semmit.''
Kerülő megoldást jelenthet, hogy készítünk egy hatalmas RAM Drive-ot (ehhez sajnos spéci program kell), és onnan futtatjuk a játékot. -
Scream007
őstag
szeribntem ebből a kariból 4et veszek hogy legyen tartalék sli is végszükség esetére ha tönkremegy.
-
Integra
titán
mekkora böszme nagy dupla slotot elfoglaló hűtés van rajta.....
ha ez lesz a jövő, akkor végre újraméretezhetnék az alaplapokat, mondjuk harmadával megnövelhetnék a szabvány méretet..... -
ciao
senior tag
válasz
Basmacskin #15 üzenetére
Carmak egy nagy rakás szerencsétlenség.
ha most ezt azért írtad, hogy a középpontba kerülj, hát nem sikerült! ha meg komolyan gondolod elég szánalmas vagy -
t-shirt
veterán
Mindig ez van ha épp rádupláznak a memóriára. A 256MB-nál is ez volt, mindenki hőbörgött hogy ez milyen felesleges meg hogy csak vakítás stb … de mostanra elfogadott lett.
-
marcee
addikt
Istenem! A szezont a fazonnal!
Hogy jön egy top vga-hoz a _Te_netes_ géped???
Behalok az ilyen fikáktól, hogy ''minek az erősebb videókártya, mint az enyém ami drága volt nagyon és most csökken az értéke a fejlődéstől basszus minekaz?'', meg a ''notebook nem játékra való feléből összerakok egy erősebb asztaligépet'', meg ''mé' drága a 3g mikor nem is gyorasabb az adslemnél''
Nemigaz bazzus, hogy nem tudtok különbséget tenni igények/szolgáltások között!
Bocs, hogy nálad telt meg a pohár, nem csak neked szól. -
Neck
veterán
Nem mindenki netes gépben gondolkozik, van aki HC gamer, és nem érdekli más, csak a sebesség. Netes gépbe elég egy olcsó, nagyfelbontást, nagy frissítést tudó, szép 2D képű kari.
Még 6800U se kell, nemhogy 512MB.
Akár egy őskövület ATI is megteszi. (nem flém, azért nem NV, mert az őskövület NVknek szarabb volt a 2D képe vmivel)
[Szerkesztve] -
válasz
Basmacskin #15 üzenetére
Nem mind1, hogy az a textúra fel van töltve harmincszor minimális változásokkal, vagy ugyanaz a textúra van shaderekkel megváltoztatva.
Öhm... öhm... OK, azt hiszem ehhez nincs mit hozzáfűzni. -
TeeJay
félisten
nekem netes gépbe sose kéne ilyen
egy passzív hűtéses 64/128megás is simán jó lenne valami olcsó de langyos
nem ez az óriás
ennek az áráért én csinálok egy halk netes gépet -
marcee
addikt
A baj ott kezdődik, hogy az ilyen extra ficsőrökre nincsenek előre felkészítve a játékok, vagy akár általánosságban a programok. Teszemazt a fogalmam sincs, hogy a windows minek swappel mikor 5-600MB szabad fizikai memóriám van (no flame). Ugyanígy a játékok nagy része sem futna jelenleg jobban ezen a kártyán, pedig tényleg nagyon jó lenne valami ilyesmi, mint amit írtál.
Nekem például az fáj, hogy a Half-Life 2 (csak egy példa) miért nem töltögeti single-ben előre a pályarészeket 1giga ram mellett a háttérben? Mért kell 5 percenként megszakítani a játékmenetet? Erre igazán gondolhattak volna. Én - meló miatt - most tervezek egy harmadik 512MB-os modult vennni a gépembe, de zavar egy kicsit, hogy a játéko/windows alatt nam nyerek vele majd semmit.
Szerk: Rudi #21: Carmack ferrari _gyűjtő_, nem egy darab van/volt neki. Mellesleg abból hogy üzletileg sikeres, még nem következik, hogy jó programozó, pedig igen.
[Szerkesztve] -
e-biza
őstag
most mindenki mondja hogy felesleges. aztán jönnek a játékok és ajánlott lesz az 512Mb memoria a kártyára. nem most lesz az biztos, de ha nem adnának ki ilyet akkor nem fejlödnénk. ennyi erövel az SM3-at is megkérdöjelezhetjük mert még nincs játék ami kihasználná. de lesz. valahogy elörébb kell lépni. a jo kis inquire szerint az ATi 520as Fudo kodnevü chipjébe 32 pipeline lesz és lehet eleinte 24et aktiválnak (vigyázat inquires hir
). ezt is kérdezzük meg minek. ma minden elmegy 1600x1200ban. csak hogy a jövöre kell gondolni.
Rudi: szerintem emvy ironizált
[Szerkesztve] -
twollah
nagyúr
Azert nem kene ennyire hanyagolni az AGP portot.
-
Adrian Mole
senior tag
Mennyi lehet a fogyasztása 256 Mb GDDR3 memóriának? Illetve a disszipációja? (mondjuk a hírben szereplő 550 és 525 Mhz-en)
-
AMD Power
titán
Há jól tudom anagy memória , csak az ilyen 1600X1400 meg Isten tudja milyen baromi nagy felbontásnál jó vagy előny de 1024/768 nem sok értelme van!
-
Neck
veterán
Szvsz ez lassabb mint a 256MBos, mivel kisebb az órajele
A memót meg úgyse használja ki. Azért adták ki, hogy legyen miért sok pénzt elkérni.
Teljesen felesleges ficsör. Akinek nem elég a 256MB egy ilyen karin, az gondolkozzon el, és menjen ideggondozóba sürgősen. -
DcsabaS
senior tag
Ha nem elfogadhatatlanul drága, akkor szerintem csináljanak csak ilyen kártyákat!
(Az ellen sem lenne kifogásom, a több GByte RAM lenne egy 3D kártyán, és az igényes játékok összes textúrája elférne benne. Minimum azt nyernénk, hogy a pályaváltáskor/betöltéskor gyorsulna a játék, de a menet közbeni akadások is ritkulnának.) -
AMD Power
titán
Szerintem ez a 512 MB-s memó tök felesleges! Nagyon kevés olyan alakalmazás van ahol a 256MB-s karit is ki lehet használni nem , hogy ezt!
[Szerkesztve] -
marcee
addikt
Nem adódik össze sli-ben a memória méret, még az egykártyás megoldásoknál sem!
Elég nagy hülyeségnek hangzik, hogy a fogyasztás miatt spóroljanak 25MHz-et. Ez egyébként vissza is üthet, mert ha az ember gyereke a legkirályabb egy chip-es kártyát akarja megvenni (hasra) 160+ ezer pénzért, akkor ne legyen rajta lassabb a memória mint a lecserélendő 256 megás ultrán.
Dilikutya: a memórai mérete nem (nagyon) függ össze a felbontással (legalábbis ezen a szinten)
[Szerkesztve] -
Dilikutya
félisten
Azért ez erős túlzás. Egyszerűen csak dupla annyi memória van rajta, mint eddig. A 256Mb-os 6800Ultra is elvitt mindent eddig is 1600-ban. Mikorra erre az 512Mb-ra ténylegesen szükség lesz, már a GPU lesz a szűk keresztmetszet. SLI-ben szép-szép azaz 1Gb, csak nem jó semmire
Játéknak fölösleges, másra meg ezeket a kártyákat úgysem lehet használni
-
válasz
Basmacskin #2 üzenetére
Programozni, eh? Sok köze van a textúrák méretéhez...
-
válasz
Basmacskin #2 üzenetére
Carmack abszolúte gagyi programozó.
-
Basmacskin
aktív tag
felesleges rá ennyi memória... Szerintem. A doom3-ék meg tanuljanak meg programozni!
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
ciao
senior tag
ilyen kártyával a doom 3 már nem ugatna max részletességnél, hogy kevés neki a grafikus memória, de ez a kárty még meghaladja a korát... MÉG
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- Spórolós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox Series X|S
- sziku69: Szólánc.
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LEGO klub
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA FSP 650W
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Apple iPhone 14 128GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest