Keresés

Aktív témák

  • LordX

    veterán

    válasz Erasmus #3 üzenetére

    Tomék szösszenete a PCIe-ről és a HSI chipről: [L]http://www.tomshardware.com/graphic/20040310/pcie-07.html[/L]

    ''NVIDIA was able to increase the peak (!) AGP bandwidth to AGP 12x (3.1 GB/s) for the entry-level PCX models and to AGP 16x (4,2GB/s) for the high-end models.''

    A bökkenő már csak az, hogy a (hidazott) AGP kártyáknak oda-vissza összesen 4GB/s a sebessége (tehát a visszafelé csökkenti az odafelé sebességét), míg a PCIe-nél ez független. De játék közben abszolúte nulla lesz a különbség (azon kívűl is, hogy a nagyobb AGP/PCIe sávszél amúgy sem dobja meg a FPS-t).

    Egyedül akkor lesz ez kicsit gyengébb megoldás a natívnál, amikor a visszafelé utat is ki akarjuk használni: pl. a 6800-as videotömörítési algoritmusait igénybe kéne venni... Bár ott is inkább a GPU teljesítménye lesz a szűk keresztmetszet..

    Hogy a nF3 ezen képességéről hol olvastam, azt meg nem mondom..

  • LordX

    veterán

    Az nV új AGP 8x-es kártyái tudnak ''AGP 16x''-et is. Ez az nV házi szabványa, nem tudom pontosan hogyan hívják (nem így), sebességre majdnem PCIe 16x (kb. PCIe 14-15x lehet?).

    Cuccok, amik ismerik ezt: (FX5500? FX5700?) FX5900, Gf6800 GPU-k, nForce3 250 chipsetek, és a HSI chip. Szóval nem sokkal kisebb a hidazott nV chipek sávszéle e téren, mint egy natív chipé. (Persze a full duplex az hidazásnál nincs, mert az AGP nem támogatja, a PCIe viszont igen)

Aktív témák