Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tkazmer

    addikt

    válasz Digital #7 üzenetére

    Ha már a csalásról és a fékekről van szó: tavaly a Volvo s60 hoz momentum felszereltséggel elvileg járt első hűtött tárcsafék- valóságban sajna nem

    úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

  • mrlujoak

    veterán

    válasz Digital #7 üzenetére

    Ez off lesz ezerrel.

    A SE-on kívül gyengém a Mercedes, azon belül pedig az aktív-passzív biztonság.(többek közt ezzel foglalatoskodom)

    Majdnem leestem a széről, hogy olyat nyilatkozol:
    ''Inkább normális fékeket szerelnének az új Mercikbe [link]''

    A belinkelt példa egy sajnálatosan rosszul elsült prezentácója volt a Distronic fejlesztésnek!
    Ez a rendszer ráadásul nem közvetlenül a fékekkel kapcsolatos, legalábbis nem azok hatásfokával.
    Ez a rendszer egy radartechnikán alapuló tempomattal egybeépített követési távolságtartó finomság.
    A sajtó miatt felfújt szerencsétlen bemutató pedig a zárt, fémes szerkezetű terem miatt megzavart radarhullámok miatt alakult úgy ahogy alakult. Az éles helyzetekben kevés olyan hely akad, ahol teljesen zárt, fémes teremben száguldozunk. Ott is arra kell felhívnom mindenki figyelmét, hogy ez a rendszer sem helyettesíti a vezető figyelmét.
    A distronic megfelelő sőt, kiváló eredményekkel zárta a teszteket, amiket természetesen nem ilyen kivételes és közúton elő sem forduló egységekben teszteltek.
    Nem ideértendőek a hidak, hiszen azok nem teljesen zárt, minden oldalról fémes elemekkel burkolt szerkezetek. Szintén nem ide értendőek az alagutak, aluljárók, stb.
    Ezekben a rendszer biztonsággal működik.

    A Mercedes fékeivel semmi gond, jól fognak, az átlagnál jobban, még a sokat kritzált SBC
    fékkel szereltek is 2002-től kiadott new E, SLK hogy a legismertebbeket említsem az elmúl 3-4 évből, amiknél már rendelkezünk tapasztalattal. Ugye ezek további fejlesztését és alkalmazását egyelőre leállították, mert sok elekrtonikai gond volt velük, a tulajok pedig nem igazán törődtek a kötelező karbantartással, így csak azt vehették - írom vehették, feltételes módban - észre, hogy a visszajelző villog, hogy valami nincs rendben az elektrohidraulikus fékekkel, ami mellett viszont az autó biztonsággal, jó hatásfokkal, a hagyományos technikával megállítható.

    Kérek mindenkit, fatális, óriási hülyeségeket ne írjon... :(

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák