- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt a koncepciót, amire építünk most a Sony dolgozta ki. Gyakorlatilag az új API-k elméleti alapjai a libGCM-ből származnak. Az AMD ezt vette alapul, amikor kidolgozták ennek a koncepciónak a PC-s verzióját. Ezekre a kutatásokra épül az összes PC-s low-level API. Bizonyos elemeiben annyira, hogy még a specifikáció is ugyanaz. Például a validator teljesen az AMD rendszere mindhárom API-ban. Ezért is egyezik a leírása. De a parancspufferek kreálása is ugyanaz. A bekötési modell specifikációjában viszont például vannak különbségek. Ahogy a shader nyelvekben és a fordításban is.
Az érdem sok értelemben a Sony-é, mivel ha nem csinálják meg a libGCM-et, akkor nem bizonyosodik be, hogy ezt így is lehet, és az AMD sem kezd kutatásba azzal kapcsolatban, hogy ezt a koncepciót miképp lehetne hatékonyan PC-re ültetni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
djculture #70 üzenetére
Ezekért vezették be a meghajtók hitelesítését. Mindegyiket átvizsgálják, hogy jó-e, és emiatt már eleve nem csalnak a gyártók, mert még a driver kiadása előtt kiderülne.
A FutureMark jelenleg a legedzettebb cég a tiltott optimalizálásra vonatkozóan, és nagyon gyorsan fellépnek, ha ilyen történik. Számos telefont is szégyenpadra küldtek az elmúlt években.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennek az AMD-hez semmi köze. Ők csak alapot adtak a DX12-höz, de az API-t már a Microsoft fejezte be. Ugyanígy a Vulkánt a Khronos. Természetesen az az alap nem volt jelentéktelen, ha nem születik meg, talán ma nem beszélnénk új API-król, de megtörtént, így eljöhet a régóta várt reform. Bármennyire is úgy gondolod, hogy ez nem lesz jó, valójában nagyon sokat fog segíteni annak, hogy a PC és a mobil piac versenyképesebbé váljon. Azok a konzolok, amik vannak azért értek most el olyan őrületes sikert, mert egyre rosszabb a PC helyzete az állandó driver frissítésekre való igénnyel, a rendkívül rossz portokkal, stb. Ha ezek a kulcsproblémák megszűnnek, akkor talán vissza is jön valamekkora konzolra elvándorolt játékostömeg. És ez az egész piac érdeke.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
djculture #50 üzenetére
Ez nem csak benchmark, hanem egy játék, amibe gyorsan építettek egy tesztprogramot, hogy lehessen látni a DX12 előnyeit. Ugyanezt látod majd magában a játékban is, ha megjelenik, vagy ha megveszed early accessen.
Ez egyébként most jól jön az MS-nek. Álmodni sem tudnának jobb bemutatót a Nitrous motornál, amely tényleg használja a DX12 szinte összes fontos újítását. Ráadásul 3-4x-es tempóelőny lesz az amúgy tökéletesre csiszolt DX11 módhoz képest. És még a grafika is szebb. Ennél jobb reklám a Win10/DX12-nek nem kell. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #45 üzenetére
Az AMD már eleve meghatározta a jövőt a DX12 és a Vulkan API-nak alapjaival. Viszont vannak tényleg fontos és nem olyan jelentős problémák. Előbbiekre muszáj reflektálni, és mindenki elfogadta, hogy az AMD megoldotta a skálázás problémáját. Mivel senki más nem tudott rá jobbat mondani, így beletörődtek, hogy legyen ez benne a DX12-ben és a Vulkánban. Gyakorlatilag a strukturális reformból mindenki nagyon durván profitál, és ez a piac versenyképességének a kulcsa.
A későbbi fejlesztések már mások. A soron következő problémák rétegpiacokra vonatkozhatnak, tehát az AMD-nek a potenciális megoldását nem feltétlenül fogja mindenki támogatni. Inkább tartson 3-4 évig a szabványosítás, minthogy megint az AMD mondja meg a tutit. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #41 üzenetére
Az IGP-vel gyorsított grafikus API-nak van realitása. Az Oxide egy ideje azért kampányol, hogy egymillió batch legyen 2018-ban. Mivel a processzor oldaláról semmi esély, hogy három év alatt tízszeresére nőjön a teljesítmény, így az egyetlen lehetőség, ha a parancsfeldolgozás átkerül az IGP-re. Esetleg el lehet gondolkodni API-t gyorsító célhardveren, ami egy GPDSP lenne. Ennek az előnye, hogy a processzormagok és az IGP erőforrásai megmaradnának.
Ha ennyire durva fejlődésben gondolkodunk, hogy a mostani új API-k által megengedett maximális szintre három év alatt ismét tízszeres növekedést akarunk pakolni, akkor ahhoz mindenképp célhardver szükséges.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) - ELKELTEK
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest