- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Akciófigyelő: Elindult az Ulefone nyári promóciója
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Valószínű professzionális felhasználáson kívül, már senkit nem érdekel, hogy mekkora minőség romlás történik a hangminta és a kimenet között.
Ne is mond, egy teljesen felújított PCI-os! Emu DSP-t+analóg I/O-t szolgáló bővítőt használok Win10-alatt, eredetileg hobby-zenehallgatásra épült PC-n.
De zenehallgatáson kívül egy stereo mastering-et is le lehet vele zavarni, széles sávú zajt zenévé kerekíteni.(#34) Abu85: értem én hogy így könnyebb a fejlesztés, viszont a fejlesztésbe, effektek beállításába fordított energia nagy része kárba vész, mert a végfelhasználó ezeknek az 1/10-ét se fogja hallani.
A konvolúciós térgenerálás érdekes terület, fülhallgatóban nagyon meggyőző az eredmény, de hangfalon, a bázistávolsággal együtt változik a generált tér mérete, finoman szólva problémás az illúzió illesztése a képhez.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a CPU esetében probléma, a GPU-nál ez ellen lehet védekezni. A TAN API meg tud hívni egy real-time módot, ami gyakorlatilag statikusan particionálja az ezt támogató GPU-kat. Leválaszt két CU tömböt, amin nem futhat más munka.
A végeredmény ugyanaz. A TrueAudio Next egy API. Ha a CPU teljesítménye elég az adott számítás elvégzésére, akkor nem fogsz mást hallani GPU-s számítással sem, maximum sokkal több lesz az fps-ed. A program szintjén minden hardver OpenCL-en keresztül van célozva.
Mondjuk a Steam Audio SDK egy picit más, mert az nem enged meg annyit, mint maga a TAN API. A Valve a GPU-s számítást csak statikus particionálással futtatja. De ezt hardver szinten támogatni kell, tehát hiába a szabványos OpenCL mód, a GPU-s gyorsítás csak Polaris és Vega hardvereken fut. Ugyanakkor a CPU-s fallback minden CPU-n működik, csak kell hozzá az Intel vagy az AMD OpenCL drivere. Maga a TAN API még kínál egy harmadik megoldást is, ami aszinkron munkavégzésben engedi az futtatást GPU-n is. Ez ugyan nem real-time, de prioritást azért lehet adni neki, azt elég sok GPU támogatja.
(#32) Duracellm... : A DSP-s megoldást senki sem fogja támogatni. Egy olyan elgondolás kell, ami a fejlesztők felé egységes alapot ad, és maga az API majd gondoskodik arról, hogy minden gépen működjön. Ergo ezzel a fejlesztőknek ne is kelljen törődniük, maximum annyit, hogy beállíthatóvá teszik az impulzusválaszok hosszát, hogy aztán az adott géphez lehessen paraméterezni a működést. De semmiképp se kelljen itt azzal foglalkozni, hogy külön kód legyen a CPU-nak és külön a GPU-nak. A Valve is erre figyelt fel leginkább, amikor felvásárolták az Impulsonicot, és ezt beépítve adtak a fejlesztők felé egy transzparens megoldást, aminél nem kell figyelniük a hardverre.
-
#16939776
törölt tag
Így látatlanba merem mondani, hogy összetett terhelés mellett PC-n szar lesz a minősége.
Valami DSP kellene, ami fix 2ms alatt kiszámolja, és hozzá tudja késleltetni a képhez amint az készen van, mellesleg tisztán szól.Nekem a 2ms még mindig hasáreret, mert előfordul ennél rövidebb frame-render time, pl.: zárt helyen.
-
Lacccca87
addikt
Köszi ez egész jó, de sajnos én csak szivatnám magam vele. Már a mostani alaplapi angkarim drivere is összeakad a SS fülesem driverével mert minkdettő szeretné módosítani a hangzást így nekem esélyem se lenne ezt bekapcsolni
ha csak el nem adom a fülest amin azé gondolkodom, pedig meg vagyok vele elégedve mert kényelmes és jól szol, de ne mtudom kihasználni így az 5.1-et meg egyéb dolgokat a fülesből
Support kb széttette a kezét és hogy kopogtassak a Realtek-nél vagy RMA-zam a fülest.
-
Lacccca87
addikt
Azt én is adnám
Nagyon komoly volt még a Collin 5 ben Audigy kártyával EAX mellett autókázni. Nem csak láttam adott esetben ha közel haladtam el valami mellett hanem a hangatások következtében sokkla jobban érzékeltem. Arról már nem is beszélek hogy különböző anyagokról másképp verődtek vissza a hangok. A Creative hagnteszje is nagyon tetszett anno amikor össze vissza lehetett mozgatni a játékos pozícióját ahol barlag szoba köves rész változott és vele módosult a hanghatás is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Simbin topic (GTR, Race07, GTR Evolution, RaceRoom Racing Experience, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Bluetooth hangszórók
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Villanyszerelés
- Hálózati / IP kamera
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest