- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
- DIGI Mobil
- MIUI / HyperOS topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Mi is átvehettük volna a londoni oyster kártyás rendszert, de isten őrizz hogy itthon valami jövőbe mutató és működő rendszert használjunk.
Tényleg a T-system sufni-tuning rendszere a botrány óta elkészült már és üzemel?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
#24737024
törölt tag
Mi is átvehettük volna a londoni oyster kártyás rendszert
Akkor már sokkal inkább egy olyan integrált országos megoldásban látnék fantáziát mint amilyen a hollandiai OV-chipkaart. Egyetlen kártya, amely minden város minden tömegközlekedési eszközén, illetve az NS (holland MÁV) összes belföldi járatán egyaránt használható. Sokkal praktikusabb mint a londoni Oyster, ami csak a (tágabban értelmezett) városon belüli utazásra érvényes. Ha mondjuk Cambridge-be akarok utazni akkor már vehetem is meg a papír alapú vonatjegyet
[ Szerkesztve ]
-
PistiSan
addikt
Pont ma adtam le a Visa kártyámat, mert a mobiltárca nem működik vele, örülök hogy azért néhol vezetnek be újdonságokat.
-
Dezsike
tag
Ez az egységes kártya lehet a bankkártyád. Év elején voltam külföldön. Minden járművön volt kártyaolvasó, leolvasta a bankkártyát, az első használat során zárolt 1 egységnyi helyi pénz(nek megfelelő forinto)t, majd számolta, hogy mennyit közlekedek és az annak megfelelő összeget a távozás után 1 nappal ráterhelte a kártyára. Ha minden igaz a BKK rendszere is ilyen lesz, ha lesz valaha.
-
#24737024
törölt tag
Hollandiában fel- és leszálláskor is oda kell érinteni a kártyát, hogy tudja a rendszer hány megállót utaztál, mivel az utazás ára a megtett út hosszával arányos. Egy-két megálló 10-20 cent, míg ha átszeled a várost az akár 3-4 euróba is belekerül. Nem tudom ez megoldható lenne-e sima paypassos bankkártyával De persze igazad van, a végső cél az lenne, hogy minél kevesebb különböző kártyára legyen szüksége az embernek.
-
-
#24737024
törölt tag
Ez nem az érintőkártyás rendszer kérdése, nem technikai a kérdés, hanem a közlekedési vállalatok egymás közötti (vagy állam által felülről kikényszerített) megállapodásainak ügye.
Világos. Épp ezt a megállapodást hiányolom Ha már kiépítünk egy rendszert, akkor próbáljuk meg a maximumot kihozni belőle. Ezért tartom követendőnek a holland kezdeményezést. Nem technikai okokból, a technika ugyanaz.
[ Szerkesztve ]