Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schwartz #77 üzenetére

    Ezt nem csak én látom így, hanem a többi elemző is az interneten. Kyle is ezt írta le, a Physx jó, de a jelenlegi formájában életképtelen. Független szabványok kellene, amik nem tartoznak egyetlen gyártó érdekeltségébe sem. DirectX, OpenGL, OpenCL.
    Már sok cég megpróbálta a saját technológiáját ráerőszakolni a piacra, eddig eredménytelenül. 3dfx (Glide) - megbukott ... NVIDIA (cg) - megbukott ... NVIDIA (CUDA - Physx) - nem nehéz kitalálni, hogy meg fog bukni. Már most lehet látni, hogy mennyi pénzt kérnek a fejlesztők a támogatásért. Az Ubisoft pedig szó szerint fizetett, hogy ne kelljen használnia a Physx-et. Amíg egy szabvány egyoldalú, addig életképtelen. A CUDA egyoldalú, így használhatatlan a PC-s VGA piacon, az meg már csak hab a tortán, hogy az OpenCL itt kopogtat az ajtón, ugyanazt kínálva széleskörű támogatással.

    Az NV szerintem kivonulóban van ... ez már tisztán látszik. A GPGPU érdekli őket, de amíg eladhatók a rendszerek a PC-n, addig lesz támogatás itt is, de chipet fejleszteni nem fognak a PC-s VGA szegmensbe ... az átnevezéseknek időhúzó jellege van, a SoC, MID és a GPGPU piacon lassan zajlik a térnyerés, amíg a cég nem tudja ellátni magát ezekből a piacokból, addig a PC-s felhasználókat fejik.

  • leviske

    veterán

    válasz schwartz #77 üzenetére

    Azért az egy teljesen más dolog, hogy az NV vissza tudta tartani a fejlődést (már sajnos ez is kezd kicsúszni a keze közül, vagy már ki is csúszott) és teljesen más az, hogy van egy technológia, amit csak ő támogat.

    Az egyoldalú támogatottsággal rendelkező technológiák csak nagyon kirívó esetekben tudnak életben maradni. (Ilyen pl: a DX... de ott a fejlettség is közrejátszott, hogy lemaradt az OGL és persze a MS piaci részesedése, amit az NV soha nem fog elérni. Főként a jelenlegi helyzetéből.)

Új hozzászólás Aktív témák