- Yettel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Szivárognak a Vivo X300 kameraadatai
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
RyanGiggs #66 üzenetére
én még csak olyan pletykákat hallottam hogy 2560x1440, tehát 1280x1440 per szem. 90 Hz legalább lesz, de nem tudni hogy esetleg nem-e 100 esetleg 120. De itt a lényeg nem is csak a Hz/fps, tehát hogy hány képkockát látsz másodpercenként, hanem hogy mekkora a latency, tehát mekkora konstans késleltetéssel látod a mozgásodhoz képest a képváltozást (ez okozza a leginkább hányingert). Ezt mára főként szoftveres probléma, erre van/lesz a direct vr és a liquid vr.
A "csak" meg relatív. Szerintem ha 5120x1440-es lenne az össz felbontás amire renderelni kellene, erre 90-120 fps-t azért nem sok hardverrel (és szoftverrel) lehet megejteni. Megfelelő optika mellett viszont tovább csökkenthető a sima 1280x1440 esetén is a screen door effect, akik próbálták a crescent bay-t, azok azt mondták már csak akkor látták ha koncentráltak hogy nézzék. Szóval már nem vészes a screen door effect mennyisége, viszont az ennél jobb kijelző tovább tizedelné azokat a gépeket, amik alkalmasak a kihajtásához. Nem érnek sokat olyan vr szemüveggel, amihez fél millió forintnyi vga kell hogy futtasson egy játékot.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell OptiPlex MT/SFF 3040, 3050, 7050, 3060, 3070, 5070, 7060 /WIN 11 - SZÁMLA- GARANCIA
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Thinkpad X230 legenda: i7 CPU, IPS kijelző, 12 GB, dupla SSD, magyar villbill, webcam, fingerprint
- Vivo V40 SE 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Vidd haza a jövő RAM-ját már ma! 2x16Gb DDR 5
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest