Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OFFTOPIK: Earfun-lányok Sencsenben
- Vivo X300 Pro – messzebbre lát, mint ameddig bírja
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cassi
őstag
válasz
#65675776
#12
üzenetére
Annak szerintem nincs is értelme, hogy "nem akartak gyártóspecifikus magokat". A72/A73 magokat akarnak vagy pontosan mit?
Bármit is csinálnak, főleg a speciális energiakezelés miatt lényegében hosszú távon összebútoroznak az Nvidiával, más gyártóval mindenképpen borulnának a beépített speciális funkciók.
Az egyik dolog, ami érdekelne, hogy milyen módon próbálják upgrade-elhetővé tenni a platformot, ugyanis a mobil fronton bármit is használnak, az három év múlva reménytelenül elavult lesz. Tehát várhatóan olyan architektúra és API készül, ami simán le tud kezelni mondjuk 3 év múlva egy újabb Tegrával való frissítést.
-
#65675776
törölt tag
Érdekes gondolatmanet a Nintendo részéről: nem használunk gyártóspecifikus magokat, mert arra nem optimalizálnak. Használunk helyette gyártóspecifikus API-t, mert arra biztosan fognak.
-
Necroman_Mk2
őstag
Én bízom a Switch-ben, hogy egy elsőrangú hordozható gaming platformmá válik. Ha a 3rd party-k részéről is kellően támogatva lesz, akkor jó esélye van a sikerre.
A téma meg érdekes, de hát ugye a hordozhatóság miatt szükséges bizonyos áldozatokat hozni a teljesítményt illetően. Arra azért kíváncsi leszek, hogy a játékok vajon ugyanúgy fogyasztják-e az aksit, vagy ez a grafikai komplexitásuktól is függ. -
tuki2200
senior tag
Ezt mondtam.. vagy gyenge lesz elfogadható akku idővel, vagy normális hardver óránkénti toltogetessel.. a Nintendo sem tud csodát tenni sajnos ez megint nem jo húzás..20 év múlva majd talán ahogy a vr-ral is megeloztek a korukat, de nagyon gyanús h ez most megint bukta lesz
-
.mf
veterán
Az a része tiszta, én az ARM oldalon lepődtem meg, még ott voltam leragadva, hogy pár, max 5 W
Bezzeg amikor elkezdtem mobil-alkalmazás fejlesztő cégnél dolgozni, még Win CE 4.2 volt, az akkoriak nem melegedtek, a maiakhoz képest szinte termelték az áramot

Cifu & többiek: nem azt mondták utána, hogy a Skyrim csak random rá volt vágva, de valójában nem lesz (vagy legalábbis sok volt a kérdőjel, és ők sem erősítették meg)?
-
Felhőtakaró
tag
MARIO Forever

-
rodrigez
senior tag
Ahogy egy Bioshock elfutott egy most már évekkel ezelőtti iphone-on (nyilván lebutított grafikával), úgy elfut egy Skyrim is egy mostani, messze-messze erősebb HW-n. Az otthoni 2. PC-mben még mindig a most már vagy 8 éves GTX260 ketyeg, ami simán 1 TFlops alatti kártya. Ennek ellenére röhögve vitte 1680x1050-ben a DX9-es módban fullra húzott Tomb Raider 2013-at. 40-60fps simán megvolt. FullHD is okés volt, de akkor már sokszor beesett a 30-as régió aljára.
Szóval ügyes programozók kezében sok mindenre elég lehet egy ilyen SoC. 
-
-
Cassi
őstag
Honnan jön az a 20%-os szám? Jó lenne linkelni valamilyen cikket egy ilyen szám mellé.
Milyen energiasémát tud bekapcsolni pl. a Skyrim, ami egy teljesen dinamikus környezetű játék? Talán a Marionál még el lehet képzelni, hogy elfut egy energiatakarékos sémával, de nehéz elhinni, hogy egy átlagos komplexitású mai játéknál ez hatékony lehet. Majd meglátjuk.
-
ldave
félisten
Ha csak egy 3DS Pro lenne a gép, nekem az is elég. Kérdés, hogy mennyire lesz eladható a nagyközönségnek TV-re egy Bravel Default látványú játék 60$-ért.
-
.mf
veterán
"A hosszabb távú szórakozás lehetősége miatt a Nintendo Switch összes részegysége szokatlanul alacsony órajelen üzemel. Valószínűleg bírna a lapka többet is, de a hírek szerint 3 wattnál tetőzik a fogyasztás, ami áldozatokkal jár. Csak összehasonlításképpen a fentebb említett NVIDIA Tegra X1 és Qualcomm Snapdragon 821 fogyasztása elérheti a 8-9 wattot is, ha az adott gyártópartner nem limitálja mesterségesen a lehetséges skálázódást."
Ez azért kicsit meglepett. Kicsit energiahatékonyabbnak és alacsonyabb fogyasztásúnak gondoltam még mindig az ARM SoC-eket. Ez már ULV x86-ok területe.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiMedia lejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobilinternet
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Formula-1
- Autós topik
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 4500 / 16GB DDR4 / RX 6600 8GB / 500GB Nvme
- Asus Rog Ally RC71L keveset használt PC konzol
- iPhone 15 128GB zöld 100% akku - mint az új - Apple jótállás 2026.10 27.-ig
- Nespresso AEROCCINO XL Fekete tejhabosító, nagyobb kapacítású
- HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 16GB 512GB Nvidia Quadro T500 4GB 14" FHD 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3654, 100% Akksi
- Apple iPhone 16 Pro Max Desert Titanium 256 GB Használt, megkímélt 93% akku 2026. 02. 27-ig
- Samsung Galaxy A53 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-2700-U
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


Szóval ügyes programozók kezében sok mindenre elég lehet egy ilyen SoC.


