Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #78 üzenetére

    Ez a kép ebből a szempontból eléggé jól meg van csinálva. Az történik, hogy FreeSync 2 HDR mellett, ha a játék támogatja, akkor a program meg tudja azt csinálni, hogy lekéri a monitor adatait, és arra megcsinálja a tone mappingot, majd az így keletkező képet a monitor direkt megjeleníti. Ennek két előnye van, azt látod, amit a fejlesztő akart, illetve gyorsabban történik a megjelenítés is.
    Normál HDR mellett a játék ugyanúgy megcsinálja a tone mappingot, de a monitor nem ad neki adatokat ehhez, illetve szabványos API-ban sincs arra lehetőség, hogy lekérd, tehát az így keletkező képet a monitor még átküldi a saját tone mapping fázisán, és csak utána jeleníti meg. Ennek az a hátránya, hogy kétszer számolsz tone mappingot, ami egyrészt lassabb, másrészt a fejlesztő nem tudja garantálni, hogy a monitor azt jeleníti meg, amit ő elgondolt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák