Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ripla

    addikt

    válasz k-adi #116 üzenetére

    A Deus Ex-hez fog leginkább hasonlítani. Semmi baj nincs az FPS nézettel, de majd meglátjuk ha lesz gameplay.

  • ripla

    addikt

    Még olyan is lesz benne, hogy fedezékként be lehet majd csusszanni pl. az autók alá.

  • ripla

    addikt

    válasz #85552128 #95 üzenetére

    A hivatalos magyarázat szerint azért lesz FPS, mert a játékos így sokkal jobban bele tudja majd élni magát. Illetve lesznek olyan dolgok, amik csak ebben a nézetben működnek, pl. augmentációk, amiket a játék a karakter retinájára vetít ki, illetve a karakterünk alkarján is lesznek ilyen tech bigyók, amiket használhatunk majd, valljuk be, TPS nézetben ez nem működne és hülyén is nézne ki.
    Plusz abban is teljesen igazuk van, hogy sokkal jobban bele tudja magát élni a játékos, hogyha FPS nézetben tolja. Meg a terek miatt is, pl. ha felnézel egy épületre, az FPS nézetben kellemes látványt nyújt, TPS nézetben viszont be kellene forgatni a kamerát a karakter alá, ami máris megtöri a látványt.
    A másik dolog, hogy nem lesznek töltőképernyők a játékban, egyszer betölti, onnantól végig egy folyamatos interakció lesz az elejétől a legvégéig.
    Azt pedig már csak bónusznak szúrom be ide, hogy eddig mindenki aki látta, a megtekintéséig szkeptikus volt a csak FPS nézet mivoltával, viszont a bemutató után mindenki fülig érő vigyorral jött ki a teremből.

  • ripla

    addikt

    Befutott néhány 4K-s kép.







    Meg egy tonna infó a sajtónak mutatott demóból.

    "CD Projekt describes the game as a „first-person RPG".
    Gameplay is in first a first-person perspective, but switched to third-person during a cutscene.
    You play a character named V (as in the letter).
    V can be a man or a woman.
    The stats you pick at the start include Strength, Constitution, Intelligence, Reflexes, Tech, and Cool.
    These stats are all pulled from the original tabletop RPG.
    There are no classes at the start. Instead, you evolve the class you want to be as you play instead of picking a role.
    You can drive cars in the game, and seemingly toggle between first and third person during this.
    While driving in first-person, the U.I. appears diegetically on the windshield.
    You can engage in combat while driving – AI took over steering as you lean out the window and shoot at enemies.
    CD Projekt also described Cyberpunk as a „mature experience intended for mature audiences.”
    The goal is for you to not only engage with the game world, but with its inhabitants.
    Like Witcher, you take missions from NPCs and have dialogue options in conversations.
    It's an open world that you open up more with „street cred.” For example, a specific jacket might raise it by 5%, allowing you access to new places.
    Completing a quest levels up your street cred.
    The UI in the demo is extremely minimal at – just a light compass and a small quest log.
    UI expands during combat – enemies have names, health bars, and what appear to be levels.
    Some enemies have question marks instead of levels, possibly meaning they're much higher level than you.
    Damage numbers pop up during combat.
    There's a bullet-time-like ability that allows you to slow down time.
    CD Projekt keeps emphasizing that choices have consequences, in the moment and to the world at large.
    Obstacles have several solutions depending on your skills. For example, V got to a door, but his hacking skill was too low. However, his engineering skill was high enough, so he could open a panel and bypass the door.
    There's an inspection system lets you look super close at items and learn more about lore.
    You use an inhaler to heal.
    Gunplay feels slower than Doom or Borderlands, but faster than Fallout 4.
    CD Projekt showed off some late-game abilities, including mantis-like blade arms and wall running.
    We saw a boss fight against a dude in an exoskeleton. This included sliding under cars and taking cover."

  • ripla

    addikt

    válasz elithun #33 üzenetére

    Ha nem olvastál még jót, akkor ezeket próbáld meg. :)
    William Gibsontól a Periféria, meg a Neurománc és a 2 folytatása, ez utóbbi kb. egy az egyben ez a világ.
    Richard Morgantől a Valós Halál és a 2 folytatása, ebből készült az Alterd Carbon sorozat.
    Al Robertson - Égtörés. Deus Ex - Ikarosz-hatás. Pék Zoltán - Feljövök érted a város alól. Philip K. Dick - Emlékmás. Ray Bradbury - Fahrenheit 451.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés