Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • youngboy

    senior tag

    válasz bwoay #35 üzenetére

    1. Ez úgy jön ide, hogy ez a véleményem a Motoroláról és meg is fogom osztani mindenkivel, ahol csak tudom. Nem vagyok egyedül ezzel a véleményemmel és nem tudtam, hogy ez itt tilos.
    2. Az elég szubjektív, hogy mi OFF és mi nem. De ha ez neked így tetszik, akkor tedd. Ezt az üzenetemet már szürkével találod.
    3. Nem tudom mit is értesz gsm kufár alatt, de én a Speedshop-tól vettem. (Itt jegyezném meg, hogy nagyon is korrektek voltak, mert végül is sikerült velük megegyeznem.)

    4. Nem gondolom, hogy egy garanciális felvilágosítás elvárhatatlan kérés lenne. Ez a vásárlók semmibe vétele. Hidd el tudom miről beszélek. Én is kapok ilyen leveleket.

  • youngboy

    senior tag

    Az én rövid (2 hét) Motorola történetem.

    Miután a magyarországi Motorola kontakttól 1 hónap után sem kaptam választ, megpróbálkoztam egy európaival. Ezt kaptam vissza.
    "
    Thank you for contacting Motorola.
    Thank you for your reply. Unfortunately having checked the procedure we would have to advise you to return to your place of purchase for all warranty matters as this phone has not been released in Hungary. We apoliogise for any inconvenience.
    For any further assistance or information please do not hesitate to contact us again, quoting your Customer Reference number.
    Thank you for allowing us to be of service to you.
    "
    Én csak azt szerettem volna végre megtudni, hogy milyen garanciális feltételek vonatkoznak a kijelzőre.
    Ezekután azt hiszem, sohha többet MOTOROLA!!!
    :(

    [ Módosította: bwoay ]

Új hozzászólás Aktív témák