- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
Sokan sokféle képen reagálnak a felelősségre, valaki vérre menő precizitással, a másik a nagypofája, a harmadik pedig a pökhediség, kivagyiság mögé rejti... persze idővel csökken a stressz, ha minden bokrot ismersz adott vonalon, de a könnyelműség bajt szül... nincs is jobb jellemző az emberre hogy pl mennyi balhéja volt...
Ki a jó mozdonyvezető? Szerintem aki 30-35 évet végignyom úgy hogy nem esik ki a pályáról, az már jó MV...
Szubjektíven számomra: aki nem dramatizál túl dolgokat, gyakorlatias, a forgalmi utasítás idevágó passzusait betéve tudja, műszakilag pedig ismeri a mozdony minden porcikáját... a vezetése pedig nem idegbajos, lazán de mégis adott pontoknál pl útátjáróknál, a leghevesebb beszélgetés közben is elhallgat, és meredt csen támad addig amíg nem kereszteztük.
Egyébként a lelki állapot is fontos, egy otthoni veszekedés, egy családi tragédia, vagy bármi olyan, marhára elvonja a gondolatokat, benézel valamit felhúznak az első kandeláberre...
-
válasz #16939776 #16 üzenetére
Nem igazán tom mire gondolsz most, de Rambo elbújhat a vietkongok dzsungelében... jó mélyen.
Ez viszont teljesen halálosan komoly, hogy egy percnyi figyelmetlenség a saját vagy mások életébe, nyomorba döntésébe kerülhet. Elég ha megfutamodik egy kocsi, félrenézel egy pillanatra miközben tolatsz, vagy elmulasztasz egy váltó ellenőrzést megtartani és életed végéig más köcsöge lehetsz. (Elég ha csak a Szajoli balesetet említem.)
Na most ehhez a felelősséghez képest a fizu éppen a nulla felé konvergál. ráadásul évente oktatásra kell járni, 3 évente újra vizsgázni az összes utasításból, ami nem kevés. Hol vagyunk ehhez képest egy repülőgép pilótától vagy egy óceánjáró hajó személyzetétől?
Na de nem panaszkodom tovább. Ennek a munkának is megvan a maga előnye/hátránya, ahogy az összes többinek is. Kint lehetsz a szabad levegőn (vagy épp szíhatod a dízelfüstöt), ingyen utazhatsz, nézheted a forrónacis csajokat az állomáson és ha laza a szoli, akkor még kumhatsz is egyet az asztalra borulva. De pszt! Ezt nem tőlem hallottátok.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
mephi666
nagyúr
válasz #16939776 #22 üzenetére
tegnap mondtak valami statisztikát, hogy éves szinten valami 200embert csap el a vonat... majdnem minden mozdonyvezető elüt valakit pályafutása alatt... a "rekorder" valami 25-30 embert csapott el mondjuk elég barom öngyilkos-szokás a vonatot választani... lehet úgy vannak vele, hogy jól kib@sznak utoljára még a környékkel és megbénítják pár órára a vasúti közlekedést? valami légzsákot kellene szerelni a mozdony elejére olyan anyagból, hogy vész esetén jól időzített nyitással akár egy 1.5tonnás személygépkocsit is simán lelökjön a sínekről... így nagyobb lenne a túlélési esély, mintha fennakadna az ütközőn és bedarálná a szerelvény... gyalogos is lehet hamarabb túlélné, ha berepülne az árokba, mintha lefejelne 100 tonna acélt
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris