Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Graphics

    Jómunkásember

    LOGOUT blog

    válasz batai15 #66 üzenetére

    Amerikában ez bizony kelleni fog. Ahogy anno a Huawei a Honort is szépen leválasztotta, illetve a ZTE az Axont és a Nubiát.

    Nem, nem szánalmas, hanem üzleti ok

    Az Egyesült Államokban viszont nem olyan könnyű a helyzet, a kínai márkákat alapvető bizalmatlanság övezi, a Huawei nem is tudott mit kezdeni a helyzettel, a ZTE-t éppen most szorongatta meg a Kongresszus, a Honor viszont remekül elvan és a Xiaominak is ez a terve. Mármint a brandtől kommunikációs szinten függetlenített márkával támadni.

    Most gondold végig logikusan... Ha nem jön be, akkor a Xiaomi arcvesztés nélkül hagyja hátra az USA piacot, ha bejön, akkor pedig siker...

    Ez rizikó minden cégnek, nem véletlen döntöttek így. Szóval szánalmas? Nem. Ez piaci taktika része.

    Xiaomitól függetlenül így kell bevezetni egy rizikós piacra egy márkát. Ha nem így léped meg, csak locsolod bele a pénzt, és a márka értéke is csökkenni fog, ha sikertelen a lépés.

    Ezt követően akkor kérek egy értelmes érvet, miért is szánalmas?

Új hozzászólás Aktív témák