Hirdetés
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Vivo X300 - kicsiben jobban megéri
- Örömkönnyek és üres kezek a TriFold startjánál
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerencsére ezen már túlléptünk, a mai problémák inkább olyan jellegűek, hogy a játékban az egyes számítások már eleve a szerveren történnek. Például a BF4-ben a tenger mozgását a szerver kalkulálta, és mindenkinek elküldte a friss adatot, hogy mindenki ugyanazt lássa a hullámzás szempontjából (ez tulajdonképpen egy geometria volt). Na most itt hiába van 240-500 Hz-ed, másodpercenként 30-szor érkezik friss adat, tehát 30 Hz-en frissít a tenger mozgása. Nem tud a gép többet, mert nem kap több adatot a szervertől. Ehhez hasonlók a tipikus gondok ma.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Vagy 250, de a rendes OSP/CPM szervereken 125 fps volt a limit, ellenben ott is játszhattál alacsonyabb értékkel (csak nem akartál, mert a fizika nem úgy működött, ahogy kellett volna), a szerver csak a maximumot fixálta. Fincsi is volt 640-ben Diamondtron CRT-n, 200 Hz-cel; azt az élményt a mai napig nem hozták be az LCD-k. : > Egyébként CoD 2-ben és 4-ben is ezek voltak a mágikus számok, bár gondolom, ezt tudod, hiszen id Tech 3 alapok, ET, miegyebek.
QL-ban meg 125, aztán jött később a 250 (ez a hanggal machinált, mert néha egy-egy lépészajt nem renderelt az engine, hiszen utólag implementált feature volt, viszont sokkal fluidabb lett tőle a cucc), de amúgy igen, ha hálózati anomáliák nem voltak, a szervernek az égvilágon semmi köze nem volt ahhoz, hogy hogyan fut a játékod kliens oldalon, és az engine sem mészárolta le a reszponzivitást; messze a fix 250 fps + Hz, ami a csövön kifér volt a legjobb feel (classic Doom ugyanez, csak ott az fps is, ami a csövön kifér, s ez gyakorta négy számjegyű
) .tl;dr: Azok akik célzottan ilyen kijelzőket vesznek, jó eséllyel tudják, hogy miért és mihez, és aztán nem is bánják meg.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
A frame rate-nek és a képfrissítésnek semmi köze a szerver válaszidejéhez, meg a tick rate-hez, mert teljességgel kliens-oldali dolgok. Attól, hogy packet loss miatt stutterelsz/warpolsz, még lehet három számjegyű fps-ed.
Doomban azért szívesen kipróbálnék egy ilyen ASUS-t (WAD-tól függően 650-3500 fps). Biztos állat.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 5600X/Radeon RX 6800 16GB/32GB DDR RAM/1TB SSD konfig eladó
- AMD 5 3600/GeForce RTX 3070/16GB DDR4 RAM/512GB SSD konfig eladó sok-sok garival
- AMD Ryzen 5 4500/Radeon RX6600 8GB/16GB DDR4 RAM/512GB SSD konfig eladó sok-sok garival
- Intel Core i5 10400F/GeForce RTX 4060/16GB DDR4 RAM/500GB SSD konfig eladó
- AMD Ryzen 7 5700/Radeon 7800XT/32GB DDR4 RAM/1TB SSD konfig eladó
- Bomba ár! Dell Latitude 3340 - i3-4GEN I 4GB I 500GB I 13,3" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy A54 5G / 8/128GB / Kártyafüggetlen / 12HÓ Garancia
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3858
- Microsoft: Windows / Office / Server / Stb.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
) .


