Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pala

    veterán

    válasz zaugheek #189 üzenetére

    csak hogy magamat idézzem:

    "Ahol mégsem, ott sem az eszeden járnak túl, hanem tűzerőben és/vagy célzásban drasztikus fölényben vannak."

    Pontosan ugyanez történik a GTA-ban is.

    A Crysist meg remélem te magad is viccnek szántad. :DDD Ott úgy "vered" át a (nem létező) AI-t, ahogy kedved tartja. Csoportos rambózás közepéből kiszaladok egy nem túl távoli szikla mögé, és nekiállnak tanakodni, hogy vajon merre lehetek. :) Átugrom az ellenfelet, lehasalva a mögötte lévő bokorban, erre nekiáll keresgélni homlokegyenest ellenkező irányban. Cloakban egy hordót magam elé tartva simán odagyaloglok eléjük és csak néznek, hogy mi van. :D Áthajtok rajtuk simán terepjáróval, mégcsak félreugrani sincs eszük, és még sorolhatnám. És tökmindegy milyen nehézséhi fokozatra teszed, mert a különbség csak abban nyilvánul meg, hogy nagyobbat sebeznek és jobban céloznak. De az összes többi "forradalmi" AI is ezen a szinten van. Hagyjuk már.... :)

    Persze ettől még élvezetesek ezek a játékok, de AI mint olyan, nem létezik. Illetve amit annak csúfolnak, az kimerül annyiban, hogy fedezékbe bújnak, visszadobják a gránátot néha, esetleg bekerítenek, vagy riadóztatják egymást. Igencsak gyerekcipőben jár ez még. Majd amikor ott tartunk, hogy komplett bekerítő hadműveletet terveznek ellened, lesben állva csapdát állítanak, emberi hatékonysággal használják a környezeti elemeket, megtévesztenek, stb, na akkor majd visszatérhetünk a mesterséges intelligenciára. :) Addig bullshit.

Új hozzászólás Aktív témák