- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel topik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Scholes9 #180 üzenetére
Nem látszik a verseny lehetősége. Különösen a low-level eléréssel. Annyira specifikus a gyártók nézőpontja a jövőről, hogy azzal a fejlesztők is kettészakadnak.
Két rendkívül eltérő fejlesztői nézőpont van:
Az egyik az egyszerűséget keresi. Hoznak PC-re egy olcsó portot a konzolról. Mi lehet a megoldás? Az NV csomagját igénylik és a motor képességeit figyelembe véve a kompatibilis effektek egy részét beépítik. Ilyenkor nincs más választás, mint az NV-vel szerződni.
A másik nézőpont ezzel gyökeresen ellentétes. Áthozni a PC-s portba a konzolra fejlesztett technológiákat, de ehhez szükség vagy a gyártók segítségére, hogy ezek jól fussanak PC-n is. Csak az AMD segíti ezeket a munkákat anyagilag, tehát nincs más választás, mint az AMD-vel szerződni.
Hiába lesznek meg a termékek egymás mellett, a piac a fejlesztések szintjén kettészakadt. Ez az árversenyt is kizárja. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #106 üzenetére
A kettős kockázat csak akkor érvényes, ha jogerős ítélet születik. És ennek fennállását is bizonyítani kell. Azon lehet egyezkedni, hogy a Sony közös megegyezéssel kiszálljon ebből a perből, csak nem fognak, mert ők állnak nyerésre.
Egyébként a világnak joga van hülyének lenni, csak érdemes hozzáértő ügyvédeket felfogadni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
v_peter2012 #85 üzenetére
Ha a Killzone perre gondolsz, akkor az sokkal bonyolultabb ennél, ugyanis ott single és multi módban is 1920x1080 pixeles a frame buffer. A Sony ezt simán meg fogja nyerni, mert a kereset szövegében ez áll: "If native means that every part of the pipeline is 1080p then this technique is not native." Na most ez téves, és a Sony játszva be tudja mutatni a bíróságon, hogy a frame buffer multiban is valóban natív 1920x1080 pixeles. Ki tudják menteni belőle a képet. Innentől kezdve ez a Sonynak nyert ügy, mert a kereset állítása nem áll meg a lábán.
Már készül egy másik kereset, ami úgy lesz megfogalmazva, hogy egy temporális projekciós technikát használ a játék multiban, csak az meg egy trükk, így nem fog eljutni a bíróságig, mert a fejlesztők optimalizálásra vonatkozó szabadságával szemben nagyon nehéz fellépni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 135 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090 (ELKELT)
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest