Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    Ezt az egész low APi dolgot megint csak parasztvakitásnak érzem, mert ugye a specifikációkból az jön le, hogy a DX12 és mantle sokkal többet és gyorsabban végez el mint a régiek.Ezekszerint a mostani PC-k ha egy játékot 25 PS-el visznek akkor azt mantle vagy dx12 alatt legalább 50fps-el kéne vigye.Ergo nem kell fejleszteni a PC-t .
    De ez ugye nem érdekük sem a CPU sem a GPU gyártóknak, mert akkor hogyan adjanak el félévente uj verziókat.

    Tehát hiába lesz a nagy fejlődés ugyan ugy lassu és akadozós játékok lesznek és majd csak azt mondják, hogy az uj alkatrészekkel jobb lesz.

    Pedig egy normálisan skálázható apivan ha volt egy 4 magos procim és egy 8asra cserélném akkor lényegesen gyorsabbnak kéne lennie, erre most mi a helyzet? Az, hogy a nagyobb frekin müködő proci jobban teljesit fuggetlenül a magok számától .Akkor mire volt jó a többmagos CPU? Azt is mikor bevezették mindenki azt mondta, hogy igy majd több szálon tudják a játékokat futtatni az egyiken az AI a másikon a fizika a 3. on a grafika. és eltelt 10 év és még mindig nincs olyan program ami profitálna a több magszámból.

    Addig nem lesz a felhasználónak jó amig gazdasági alapon megy a fejlesztés.Nekik csak az az érdekük, hogy minél gyorsabban minél több uj dolgot adjanak el, nem az, hogy kihozzák a legtöbbet egy adott dologból, ha ez igy lenne még mindig elég lenne egy 2 magos 2ghzes proci .

Új hozzászólás Aktív témák