Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz arty #67 üzenetére

    Vicces srác vagy, csak azon gondolkozom, tényleg az vagy e vagy ennyire a sötétségben tapogatózol. mert hogy értelmezni nem tudsz semmit az biztos.
    Frostbite egy remek motor de egyoldalú. UE4 és Unity pedig egy sokoldalú motor kisebb hardverigénnyel. Mindegyiken érdemes pénzt ölni az optimalizációba, csak éppen új Frsotbite soha nem fog olyan minőséget nyújtani egy gyengébb hardveren,mint pl Switch vagy mobilok,vagy éppen a sima Ps4- xbox-one, esetleg régebbi PC-k.
    Milyen játékokat vársz most mikor még most fognak kijönni?
    [Hellblade]Rime,Seasons of Heaven [link],[Absention],[Inner Chains] stb stb.eddigi előzetes videók és fejlesztői leírások alapján UE4 nagyon ígéretes, olvass el pár tesztet
    Röhejes, amúgy hogy szerinted a Dx 12 nek és GCN nek nincs köze a félidős konzolokhoz és társaihoz se AMD hez.

  • b.

    félisten

    válasz arty #61 üzenetére

    Igazából tök fals dolgokat hordasz össze és mindkét hozzászólásod arra alapul, hogy nem tudtad értelmezni az enyémeket, tehát értelmezd ahogy neked jól esik, nem neked szántam őket. Amúgy érdekes, mert akivel folytattam a diskurzust, tudta.
    ( Csak annyit azért , hogy szerinted valami fekete és fehér, az eleve nem jó hozzáállás és AMD -t nem lehet mentesíteni mindenben a felelősség alól, és nem lehet AMD hibáit is a másikra varrni,bármennyire is szeretnéd azt a dolgot) ( Frostbite pedig a VR szempontjából nagyon hardverigényes Unity és UE4 sokkal jobb úton halad, több rétegű és célú motorok, és sokkal szélesebb spektrumokat fednek le, ez a jövő. Mielőtt vitatkozni próbálsz olvass utána legalább a dolgoknak vagy értelmezd Abu hozzászólását felettem)
    Többi dologra tanulmányozd morgyi hozzászólásait és a vele folytatott diskurzust, hátha ragad rád valami, hogy kellene képviselned egy számodra valamit jelentő céget a másikkal szemben észérvekkel.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arty #62 üzenetére

    Az UE4-hez hozzátenném, hogy eddig tényleg nem mutatott sokat a motor. Konkrétan semmit, de lassan kezd összeállni. A problémák sokrétűek voltak, mert az Epic nagyon a mobil leképezőre koncentrált, és a PC-s leképezőt elhanyagolta. Aztán a DX12-t sem nagyon erőltették, rábízták az MS-re, de nem emelték be az UE4 main branchbe az MS kódjait. A Vulkan már sokkal nagyobb fókuszt kapott, és az ARM, illetve az AMD is segített nekik összehozni egy olyan leképezőt nemrég, ami tudja a PC-s leképező minőségét, annak problémái nélkül, illetve ez a leképező le tudja váltani a mobil verziót is. Tehát az a töredezettség, ami az UE4-et sok szempontból nagyon sanyargatta az elmúlt években, hamarosan teljesen megszűnik, és Vulkan path-tal, illetve az ARM-AMD-Epic kooperációban összehozott új tiled forward leképezőjével sokkal kedvezőbb feltételeket fog kínálni a piac számára a multiplatform címekhez. A továbbfejlesztés is sokkal könnyebb lesz, mert a sok pró/kontra opció helyett lesz egy mindenhova jó megoldás, amibe lehet önteni a pénzt az optimalizálás szempontjából. Plusz ez a leképező jó VR-re is, mert így írta meg az ARM és az AMD a tiled forward kódot, hogy teljesen kompatibilis legyen az MSAA-val. Ez most az UE4 egyik hatalmas hibája, mert a PC-s deferred leképzőjük ezzel nem kompatibilis, tehát a VR projektekhez csak a mobil leképezőt lehet most használni, ami kevesebbet tud, mint a PC-s. Ezért protezsálja a Google VR a Unity motort a VR-hoz, és a Microsoft Holographics platformjának is az elsődlegesen támogatott motorja a Unity. Nyilván nem véletlen, hogy az Epic rohamtempóban próbálja az UE4 VR-rel kapcsolatos problémáit megoldani, mert valamelyik nagy platformtulajdonos támogatását mindenképpen meg kellene szerezni.

  • b.

    félisten

    válasz arty #25 üzenetére

    Ha hát igen genny.Gratulalok neked,azett kinevelkedtetek itt paran .Eszedet meg használni kellene.
    Egyszer leesik talán a tantusz,hogy AMD nem azért dolgozik nyílt szabványokkal, mert ők a jó fiúk,akiknek drukkolni kell és beköszönt a kánaán nektek,hanem azért mert 25% csak az övé,és így akarja elérni,hogy minél több fejlesztő használja a cuccait és novelje a harderfuggoseget a stúdióknal és próbál pozíciót elérni naluk.Azt hiszed,erted teszi?ennyire naiv nem lehetsz.Ha egyszer AMD lesz 70 % ban a piacon akkor majd lesz fejlődés.nezd meg hogy most mit ér el,hogy évek óta lemaradásban van.Belegondolni is rossz,mi lenne ha vezetne.
    Egyébként meg a minőségi követelményekre gondoltam ,ami előnyösebb ha zárt, és nem akartam kifejteni.... De mindegy is,te már tudod.

  • jacint78

    addikt

    válasz arty #25 üzenetére

    Vagy nem kótyavetyélik el a feljesztéseiket, hanem használják a saját hardvereiken amivel valódi minőséget is tudnak csinálni, nem csak tinglitángi izét... :DD

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés