- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rebourne
aktív tag
Az ugrálás nem ezért történik meg. Erről regényeket lehet írni, ezért sajnálom, de én nem megyek bele.
Ahogy a többiek írták, már a DOS-os idők óta nem a fix frissítést használják a játékok, minden játék méri a képkockák között eltelt időt, és az alapján számolja a mozgást.
-
Cathulhu
addikt
Utoljara a 2000-es evek elejen lattam olyan jatekot ami frame alapjan merte az idot, es minel lassabb volt a render annal lassabban telt benne az ido. Ez hihetetlen elavult gondolkodas mod. Pontosan tudod mennyi ido telt el az elozo kepkocka ota, szepen kiszamolod mennyit valtoztt a vilag ezen ido alatt (es ez meg menjen kulon szalon, ugy vegkepp semmi koze a renderhez), majd kirajzolod, aztan kezdesz neki a kovetkezonek. A monitor meg majd kihuzza bufferbol a kepet, amikor akarja.
-
ddekany
veterán
Mindenféleképpen az van, hogy mielőtt a következő animációs fázis elkészítése elkezdődik, ki kell találni, hogy az a virtuális világ mennyivel későbbi időpontját fogja ábrázolni mint az előző. Ezt gondolom elég jól meg lehet becsülni az előző pár frame kiszámolásának idejéből, amire akár rádobhatsz pár X% ráhagyást is ha akarsz. És a v-syncnél sem adott ez az időköz, mert ha a következő frissítésig nem lesz kész a kép, akkor máris 1/60 helyett 1/30 később lévőt kellett volna számolni, ami ráadásul jó nagy tévedés, pedig lehet hogy amúgy csak 1/60 helyett 1/50-el később ment volna ki. Egy g-sync-szerűségénél elvileg nincsenek ilyen töréspontok, tehát a becslés hibája is általában kevésbé fatális. Meg aztán, ha hiányozna a 60 Hz felső korlát adta stabilitás valamiért, egy g-sync szerűségnél is megteheted, hogy ha becslésed szerint 1/60-nál hamarabb lesz kész a következő vázis, akkor is az 1/60-al későbbit számolod ki, és kivársz a kirakásával amíg el nem jött az idő. Szóval én úgy látom itt csak több lehetőséged lett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bittorrent topik
- SkyShowtime
- BMW topik
- Napelem
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Windows 11
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! NZXT Kraken Elite 360 RGB vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- Honor Magic7 Lite 8/512GB, Kártyafüggetlen
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest