- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rebourne
aktív tag
Az ugrálás nem ezért történik meg. Erről regényeket lehet írni, ezért sajnálom, de én nem megyek bele.
Ahogy a többiek írták, már a DOS-os idők óta nem a fix frissítést használják a játékok, minden játék méri a képkockák között eltelt időt, és az alapján számolja a mozgást.
-
Cathulhu
addikt
Utoljara a 2000-es evek elejen lattam olyan jatekot ami frame alapjan merte az idot, es minel lassabb volt a render annal lassabban telt benne az ido. Ez hihetetlen elavult gondolkodas mod. Pontosan tudod mennyi ido telt el az elozo kepkocka ota, szepen kiszamolod mennyit valtoztt a vilag ezen ido alatt (es ez meg menjen kulon szalon, ugy vegkepp semmi koze a renderhez), majd kirajzolod, aztan kezdesz neki a kovetkezonek. A monitor meg majd kihuzza bufferbol a kepet, amikor akarja.
-
ddekany
veterán
Mindenféleképpen az van, hogy mielőtt a következő animációs fázis elkészítése elkezdődik, ki kell találni, hogy az a virtuális világ mennyivel későbbi időpontját fogja ábrázolni mint az előző. Ezt gondolom elég jól meg lehet becsülni az előző pár frame kiszámolásának idejéből, amire akár rádobhatsz pár X% ráhagyást is ha akarsz. És a v-syncnél sem adott ez az időköz, mert ha a következő frissítésig nem lesz kész a kép, akkor máris 1/60 helyett 1/30 később lévőt kellett volna számolni, ami ráadásul jó nagy tévedés, pedig lehet hogy amúgy csak 1/60 helyett 1/50-el később ment volna ki. Egy g-sync-szerűségénél elvileg nincsenek ilyen töréspontok, tehát a becslés hibája is általában kevésbé fatális. Meg aztán, ha hiányozna a 60 Hz felső korlát adta stabilitás valamiért, egy g-sync szerűségnél is megteheted, hogy ha becslésed szerint 1/60-nál hamarabb lesz kész a következő vázis, akkor is az 1/60-al későbbit számolod ki, és kivársz a kirakásával amíg el nem jött az idő. Szóval én úgy látom itt csak több lehetőséged lett.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- sh4d0w: Csak a profit - emberélet nem számít
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A partnerektől függ, hogy lesz-e Arc csúcs-VGA az aktuális generációban
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Synology NAS
- További aktív témák...
- ROG Astral GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition - 32 HÓNAP IPON GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- Gigabyte RX 6800 16Gb Aorus (LCD kijelzős)
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC 6GB
- Honor Magic 7 Lite 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű karcmentes állapotban! 100% akku! Gyári garis!
- Macbook White 13" unibody
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M2 Pro - M2 Pro 16GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest