Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jim Tonic #14 üzenetére

    Fontos kiemelni, hogy a DX12-nek a követelményei tulajdonképpen megegyeznek a DX11 feature_level_11_0 követelményeivel. Minden, ami ennél több csak opcionális. Tehát a követelmények szintjén biztos megfelel mindegyik DX11-es hardver. Az a kérdés, hogy az opcionális extrákat mik támogatják. A Microsoft nem akar birkózni a gyártókkal, így többet nem foglalkoznak a gyártói farokméregetéssel. Csinálnak egy mindenkinek teljesíthető minimumot és utána hozzáadogatnak minden új dolgot opcionálisan. A program viszont úgy lesz felkészítve, hogy a nem kompatibilis effektek be se kapcsoljanak a gyengébb tudású hardvereken. Ez igaz a konzolról portolásra is. Ami ott megy, az mehet PC-n is, akár a kód átírása nélkül. A feature check majd letiltja a nem kompatibilis programrészeket.

  • Sinesol

    veterán

    válasz Jim Tonic #14 üzenetére

    Hát ki tudja. De igazabol tökmind1 .
    Ha valami feature nem megy nvidia vagy amd vga-n azt ugyse fogja senki se hasznalni.
    Kinek éri meg feleslegesen fejleszteni valami extrát ami az userek egyik jelentős részének nem müködik.

    Ma is csak a nagyon minimal ócska portolást kapjuk, dx12-vel talán követlenebb lesz a portolás, jobb minőség, könnyebb, hatékonyabb fejlesztés stb, de egy centet se fognak belerakni extraként, főleg ha az bármely gyártónál nem működik.
    Dx 11.1/2 is tele van ujitasokkal de kutyanak se kell mert nem megy minden gyartó vga-ján.

    Szoval targytalan, az fogják a gyakorlatban hazsnálni, ami mindhárom gpu gyártó cuccain müködni fog.

Új hozzászólás Aktív témák