Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrbego

    aktív tag

    válasz csucsotke #4192 üzenetére

    Hello,
    én másképp tudom. Konkrétan megesett velem, hogy az előző (kínai) tabletemet egy hipermarketben vettem (ahol a legkisebb is számít) és a harmadik garanciális javítás sokáig tartott és mondta az egyik rendes vevőszolgálatos nő (mert korábban a többi sosem említette), hogy ha meghaladja a 30 napot a javítás, akkor elállhatok a javíttatástól és kerhetem vissza a pénzt. Éltem is vele, így tudtam kikerülni abból az ördögi körből, hogy pár hónapig használtam majd lett valami baja, majd cserélték, megint pár hónapig használ, megint lett baja, és ujra és újra...
    Így lett ebből a visszakapott pénzből ez a mostani MeMo Pad.
    Azt nem tudom, hogy ez a fogyasztóvédelmi törvény miatt lehetett vagy a Te...co politikája miatt.

    Üdv, P

Új hozzászólás Aktív témák