- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silentfrog
veterán
válasz
caius marius #54 üzenetére
Nekem meg van pont egy nagyon hasonló történetem a Vodafonnal. Másoknak meg biztos története a harmadik szolgáltatóval.
-
Rusi
senior tag
válasz
caius marius #42 üzenetére
Természetesen nem vonom kétségbe azt, amit írsz, mert hibák, problémák mindenhol előfordulhatnak. Ugyanakkor nem egészen értem, hogy ha gondod volt és nem kaptál számodra megfelelő ügyintézést, akkor miért voltál 8 évig a Telenornál? Persze ha mondjuk az utolsó 1 évben volt gondod és a hűséged lejártáig várnod kellett, az más. Az viszont megint csak érthetetlen, hogy mi ez a minden egyes ilyen "sikernél" ugrott párezret a számlám dolog, mert ugye te sem gondolod, hogy a Telenor (vagy másik szolgáltató) "csak úgy" pakolgatja a plusz pénzeket az ügyfelek számlájára? Csak mert ilyen nincs, a számlázási rendszerben esetleges hibák persze szintén előfordulhatnak (informatikai rendszer ugye), ezek azonban sosem érintik az összes előfizetőt és a hibákat legkésőbb a következő számlában korrigálják (olyan is volt ám, hogy bizonyos kötelező díjakat nem számláztak ki, pl. visszakapcsolási díj számlatartozás esetén). Azt írod, hogy a számlád hirtelen megugrott a többszörösére. Kértél teljes hívásrészletezést? Ha igen, és az abban látottakkal nem értettél egyet, akkor vetettél fel ügyfélpanaszt ezzel kapcsolatban? Nem téged akarlak hibáztatni, ne értsd félre, de ez a "kérek időpontot a Laskától" dolog nem a dolgok helyes útja (és egyébként mit várnál a Telenor vezérigazgatójától? Hogy ő majd kattint kettőt a gépén és máris kapsz 50 ezer jóváírást?).
Nekem is Telenor előfizetésem van (most már csak egy, mert volt egy kártyás számom, de azon úgy lementem mínuszba, hogy hagytam lejárni, közben már újra is éledt a szám másnál), és számtalan ügyfélpanasszal szembesültem, igyekszem/igyekszünk minden a legjobban megoldani és elhiheted, hogy nekünk is az ügyfél elégedettsége a legfontosabb (igen, akkor is, ha már aláírta a hűséget), de sajnos vannak olyanok, akik olyan hozzáállással startolnak, hogy szinte lehetetlen jól kijönni belőle (pl. bejön azzal, hogy rossz az USB modemje és adjunk neki 5 percen belül másikat, de azt nem közli, hogy nem is az ő nevén van az előfizetés, persze a vásárlók könyvébe beleírt, értelmetlenül). Gondolhatod, hogy számunkra is az lenne a legjobb, ha nulla vagy legalábbis ahhoz minél közelebbi lenne a panaszok száma (pedig mi csak az első lépcsőfok vagyunk a panaszkezelésben, sok esetben csak felvenni és továbbítani tudjuk azokat, nem miénk az elbírálás joga).Mégegyszer leírom, hogy NEM ellened szól ez a dolog, a magam részéről sajnálom, hogy ilyen tapasztalatokat szereztél a Telenornál.
[ Szerkesztve ]
Mobilaréna (2010-2017)
-
Integrale
veterán
válasz
caius marius #37 üzenetére
És nem panaszkodtál? 14 éve vagyok előfizetőjük, és egyszer sem volt még csak hasonló sem. Annyit fizettem mindig is amennyit beszéltem.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
ma Szinte az összes készülék ára alacsonyabb lett a kínálatban.
- Nvidia GTX 1080 Founders Edition
- Asus A15 Gamer Laptop eladó ÁR ALATT!!!Ryzen 7 4800H/16GB RAM/1TB SSD/Gtx 1660Ti/ 144Hz
- Panorámás Gamer PC! Víz!! i7-8700K/Asus Rog Strix GTX 1080 Ti 11GB/16GB RAM/256GB+1TB HDD
- Logitech G413 TKL SE mechanikus billentyűzet garanciával
- Lenovo X13 13,3" Gen1 i5-10310U 16GB 512GB SSD, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest