Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cqr

    aktív tag

    válasz hallerlaller #148 üzenetére

    A google i/o idevágó előadásaiban (pl.) sok érdekes információ van, ezekkel érdemes talán kezdeni. Általában ezek kicsit "pozitívabbak" mint a valóság, így a "teljes" képet (pl. miért fordultak elő lagok az eddigi verziókban), idevágó blogok, Romain fejlesztőkkel folytatott vitáinak/hozzászólásainak, vagy éppen bugreportoknál kialakuló beszélgetések olvasásával lehet számtalan apró morzsából összerakni.

    De alapvetően az előbb linkelt i/o előadás nagyon sok mindenre kitér, néha egész mélyen belemegy részletekbe, sztem ezzel/ezekkel (minden évben tartanak Romainék előadást) a legjobb kezdeni.

  • cqr

    aktív tag

    válasz hallerlaller #146 üzenetére

    Természetesen könnyen lehet olyan workloadot generálni, ahol hátrány ha a rajzolandó elemeket külön küldözgetjük a gpu-nak, de "normál" "real world" esetekben általában a jól párhuzamosítható folyamatok a gpu-nak fekszenek jobban, és a kirajzolás többnyire ilyen.

    A project butternek nem is a "most már használjuk a gpu-t" mondat a lényege. Talán épp ellenkezőleg, a gpu-t már több kevesebb sikerrel régóta próbálják befogni a munkába. A nagy változás, hogy végre nevén nevezték a dolgot, más a hozzáállás (elég csak belenézni a google io videókba), rengeteg új optimalizációt tettek a kirajzolási folyamatba, figyelnek a 16ms limitre, tényleg küzdenek a ms-ekekért és végre a megakadásokra nem azt mondják "áh, csak egy kis röccenés", hanem megpróbálják teljesen kiküszöbölni.

    Nem tudom, hogy mennyire fog ez sikerülni a készülékek széles listáján, de talán ez az első alkalom hogy reális esély van rá, hogy "összejöjjön" a dolog.

Új hozzászólás Aktív témák