Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hipó

    tag

    válasz patomi #112 üzenetére

    Ez valami lopakodós játék? Csak mert ha jól láttam összesen 3 db ellenséggel találkozott a játékos, és amint észrevették véget is ért a játék. Az jut erről az eszembe, amikor a régi gépemen néztem az ut2003-at botok nélkül és csak ámuldoztam a grafikán. Azért nem botokkal néztem, mert akkor le kellett venni teljesen a grafikát.
    Hát az APU is inkább arra lesz jó, hogy az ember nosztalgiázzon a pár éves játékokkal.
    Mantle ide vagy oda, az integrált grafika mindig le lesz maradva pár évvel.

    Vagyis továbbra sem mondom, hogy rossz a Mantle, meg a Kaveri, csak ne akarják bebizonyítani azt, ami nem lehetséges: vagyis fullHD-ban ultrán komolyan játszani a BF4-el. Csodát felesleges várni, ezt már az első tesztek is megmutatták. Azt elhiszem, hogy kisebb felbontásban és alacsony részletességen el lehet vele játszani, és ha az ember nem nagyravágyó, még élvezi is.

    Az APU-nak inkább jövője van, mint jelene. És a Mantle egy jó lépés arra, hogy ezt elősegítse.
    Pl a te általad belinkelt videóban az átlagos 27 fps-ből a Mantle által ígért negyvenvalahány százalékos növekedéssel lesz kb 40 fps. Ez már egész jónak mondható (bár ekkor még nem lövöldöztünk : )

  • hipó

    tag

    válasz patomi #91 üzenetére

    Én elolvastam, és nem értem, hol a bökkenő. Az én gondolatmenetemben nincsen ellentmondás.

    De azért az hogy: "Arról szól ez az egész dolog, hogy egy mezei AMD-s APU külön VGA kártya nélkül(!) elfogja tudni futtatni a BF4-et ultrán elfogadhatóan jó fps-sel!" (lásd [link])
    és az hogy: "Low-on már most is elég jól lehet játszani APU-val BF4-et. Nézz körbe youtube tele van ilyen videókkal." ([link]) nem ugyanazt takarja, pedig egy dologról beszélt. Erre az ellentmondásra szerettem, volna felhívni a figyelmet.

    A többivel pedig egyet értünk a kollégával :D

Új hozzászólás Aktív témák