Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hettaki

    tag

    A helyzet az, hogy rosszul fogjátok fel szerintem Az Acer nem a Business osztályból él meg, hanem a Consumer osztályból. Tehát nem fontos a jótállás gyorsasága, és az ügyintézés pcecizitása, de igaz ez, az összes ilyen jellegű márkára is: ASUS, MSI, SONY, Acer stb. Itt nem lényeges a garancia minősége.

    Egy rövid történet. Nekem is van Acer gépem, de ha cégem lenne soha nem álnék szóba az Acer-el több oka is van ennek.

    - A nagyobb cégek fenntartanak kisebb, vagy nagyobb IT Maintainance csoportokat, akik a kisebb javításokat elvégzik házon belül, ilyenek az adatmentés, merevlemez csere, a ram csere vagy bővítés is. Acer esetében ez van aki szerint lehet van aki szerint nem, de konkrét információ nincs, mint a Lenovo, vagy a HP esetében,
    - Ezt én is elvégzem, ha van egy 10 fős cégem.
    - Lehetnek adatok a gépeken, amik nem kerülhetnek ki, egy CEO nem fog 4 - 5 napot jó esetben, rossz esetben 2 - 3 hetet várni amíg az Acer szándékozik visszahozni a gépet.
    - Gondoljon bele mindenki abba az esetbe, mikor van egy 800 fős multi, vesznek 200 Acer-t, itt az IT team, aki azért van fenntartva, hogy elvégezze a kisebb javításokat, de a jótállási jegyben és a cikkben sincs egyértelműen leírva, hogy mit tehetek meg.

    Mivel én pontosan 5 napja voltam benn alkatrészt bővíttetni a notimban, és nyomatékosan elmondták, hogy elveszti a gép a jótállását, ha én ezt megteszem, akkor bizony hiába mond bárki bármit ez van. Kifizettem a beszerelési díjat, 1 napos kiesés és ennyi. Ez pedig nem megengedett egy olyan helyen, ahol jó esetben is kisebb hiba esetén állhat a gép 5 - 6 órát.

    Nekem van egy Lenovo ThinkPad T61-em is 19 hónaposan alaplapos lett a javítási idő 23 óra. Ennyi idő alatt kaptam vissza a szervizdől. Úgy, hogy már cseréltem merevlemezt, és ramot bővítettem, mivel ugyan magángép volt voltak rajta adatok, elkértem a merevlemezt odaadták, és nem azon rúgóztak, hogy belenyúltam vagy nem.

    Hp szintén telefon jöttek helyszínen javít gép visszaad és mindenki boldog.

    Szóval szerintem mindent a helyén kell kezelni, méghozzá, hogy az Acer még nem nőtt fel a valódi Business kategóriához, kérdés, hogy fel akar-e nőni? Mert nem biztos. Akkor pedig nincs miről beszélni. El kell fogadni. Ha az Acer-nek fontos lesz ez a kategória, akkor majd biztosan befektet valamennyi pénzt, hogy legyenek üzleti szolgáltatásai is. Amíg ez nem így van, addig pedig cégekhez van más alternatíva is.

Új hozzászólás Aktív témák