- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- iPhone topik
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
De nekik nem is érdekük ilyesmivel foglalkozni, a szerver front számukra sokkal érdekesebb, a desktop CPU-ik pedig így is élen járnak gaming tekintetében (is). Ha az IGP-re gondolsz az pedig vicc kategória mindkét gyártónál, arra elegek amire tervezték őket: Média visszajátszásra és minimális grafikai feladatok ellátására.
Az AMD-nél azért mostanában elég jó irányba haladnak, kár, hogy ez a negyedéves jelentéseiken nem látszik meg. -
PandaMonium
őstag
Nem ezt írtam, és ez konkrétan esélytelen. Az összes engine ezekre az API-kra épül, csupán egy magasabb szintű (általában back-end független) interfészt biztosítanak hozzá, néhol olyan mélységben, hogy még saját shading language-t is fejlesztettek a motorhoz (pl. Unity-ben a ShaderLab). Mivel az OGL (ES) az egyetlen grafikus API nagyon sok eszközön ezért kb. soha nem fog eltűnni, amire én célozta az az, hogy leválthatná mind a desktop, mind a mobil fronton a Vulkan őket, a régi API-t pedig hagyni kéne úgy ahogy van és csak az újjal foglalkozni.
-
PandaMonium
őstag
Ez itt már teljesen mindegy, ha kikerül az OpenGL-ből a rengeteg bloat már azért megéri váltani. Arról nem beszélve, hogy olyan, hogy "magasabb szintű API" lassan nem létezik mert itt a DX12, Vulkan és a Mantle amik ugye mind alacsony hozzáférésű szintű API-k. Most sem könnyebb ám fejleszteni OGL4.5-re vagy DX11-re mert azért ezek sem egyszerű API-k pár tucat egyértelmű metódussal, sokkal inkább nagy katyvasz és pár száz metódus ami az évek során összegyűlt aztán rövidesen deprecated is lett - mert marhára nincs rá szükség, vagy fél év múlva írtak egy hatékonyabb alternatívát (ez ugye inkább az OGL-re igaz amiben még mindig ott a sok legacy bullshit, tekintve, hogy a DX11 egy teljes rewrite) -.
Szóval a magasabb szintű API amire te gondolsz azok már inkább framework-ök (Unity, UE4, Ogre3D, stb.), az viszont már más történet.
-
PandaMonium
őstag
Kérdés: A Vulkan megjelenése után miért akarná bárki a "régi" OpenGL API-t használni? Mármint azon kívül, hogy megkerüljék a portolás szükségességét. Nem értem miért kell újítani a régit, ahelyett, hogy teljes erővel az új API-ra koncentrálnának.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos cigaretta 🔞
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Milyen processzort vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- ROG Astral GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition - 32 HÓNAP IPON GARANCIA
- Msi Mech 2x Radeon RX 6600 XT GAMING X 8G
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen,
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA TT 500W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest