- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
- Asus Zenfone 9 - zsebbe való
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Telekom mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
De nekik nem is érdekük ilyesmivel foglalkozni, a szerver front számukra sokkal érdekesebb, a desktop CPU-ik pedig így is élen járnak gaming tekintetében (is). Ha az IGP-re gondolsz az pedig vicc kategória mindkét gyártónál, arra elegek amire tervezték őket: Média visszajátszásra és minimális grafikai feladatok ellátására.
Az AMD-nél azért mostanában elég jó irányba haladnak, kár, hogy ez a negyedéves jelentéseiken nem látszik meg. -
PandaMonium
őstag
Nem ezt írtam, és ez konkrétan esélytelen. Az összes engine ezekre az API-kra épül, csupán egy magasabb szintű (általában back-end független) interfészt biztosítanak hozzá, néhol olyan mélységben, hogy még saját shading language-t is fejlesztettek a motorhoz (pl. Unity-ben a ShaderLab). Mivel az OGL (ES) az egyetlen grafikus API nagyon sok eszközön ezért kb. soha nem fog eltűnni, amire én célozta az az, hogy leválthatná mind a desktop, mind a mobil fronton a Vulkan őket, a régi API-t pedig hagyni kéne úgy ahogy van és csak az újjal foglalkozni.
-
PandaMonium
őstag
Ez itt már teljesen mindegy, ha kikerül az OpenGL-ből a rengeteg bloat már azért megéri váltani. Arról nem beszélve, hogy olyan, hogy "magasabb szintű API" lassan nem létezik mert itt a DX12, Vulkan és a Mantle amik ugye mind alacsony hozzáférésű szintű API-k. Most sem könnyebb ám fejleszteni OGL4.5-re vagy DX11-re mert azért ezek sem egyszerű API-k pár tucat egyértelmű metódussal, sokkal inkább nagy katyvasz és pár száz metódus ami az évek során összegyűlt aztán rövidesen deprecated is lett - mert marhára nincs rá szükség, vagy fél év múlva írtak egy hatékonyabb alternatívát (ez ugye inkább az OGL-re igaz amiben még mindig ott a sok legacy bullshit, tekintve, hogy a DX11 egy teljes rewrite) -.
Szóval a magasabb szintű API amire te gondolsz azok már inkább framework-ök (Unity, UE4, Ogre3D, stb.), az viszont már más történet.
-
PandaMonium
őstag
Kérdés: A Vulkan megjelenése után miért akarná bárki a "régi" OpenGL API-t használni? Mármint azon kívül, hogy megkerüljék a portolás szükségességét. Nem értem miért kell újítani a régit, ahelyett, hogy teljes erővel az új API-ra koncentrálnának.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! RTX Gamer Számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B365M i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA FSP 400W
- AKCIÓ! MSI Z790 i5 14600KF 64GB DDR5 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- Apple iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű karcmentes állapotban! 100% akku! Gyári garis!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest