- Google Pixel topik
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- One mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MIUI / HyperOS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
De nekik nem is érdekük ilyesmivel foglalkozni, a szerver front számukra sokkal érdekesebb, a desktop CPU-ik pedig így is élen járnak gaming tekintetében (is). Ha az IGP-re gondolsz az pedig vicc kategória mindkét gyártónál, arra elegek amire tervezték őket: Média visszajátszásra és minimális grafikai feladatok ellátására.
Az AMD-nél azért mostanában elég jó irányba haladnak, kár, hogy ez a negyedéves jelentéseiken nem látszik meg. -
PandaMonium
őstag
Nem ezt írtam, és ez konkrétan esélytelen. Az összes engine ezekre az API-kra épül, csupán egy magasabb szintű (általában back-end független) interfészt biztosítanak hozzá, néhol olyan mélységben, hogy még saját shading language-t is fejlesztettek a motorhoz (pl. Unity-ben a ShaderLab). Mivel az OGL (ES) az egyetlen grafikus API nagyon sok eszközön ezért kb. soha nem fog eltűnni, amire én célozta az az, hogy leválthatná mind a desktop, mind a mobil fronton a Vulkan őket, a régi API-t pedig hagyni kéne úgy ahogy van és csak az újjal foglalkozni.
-
PandaMonium
őstag
Ez itt már teljesen mindegy, ha kikerül az OpenGL-ből a rengeteg bloat már azért megéri váltani. Arról nem beszélve, hogy olyan, hogy "magasabb szintű API" lassan nem létezik mert itt a DX12, Vulkan és a Mantle amik ugye mind alacsony hozzáférésű szintű API-k. Most sem könnyebb ám fejleszteni OGL4.5-re vagy DX11-re mert azért ezek sem egyszerű API-k pár tucat egyértelmű metódussal, sokkal inkább nagy katyvasz és pár száz metódus ami az évek során összegyűlt aztán rövidesen deprecated is lett - mert marhára nincs rá szükség, vagy fél év múlva írtak egy hatékonyabb alternatívát (ez ugye inkább az OGL-re igaz amiben még mindig ott a sok legacy bullshit, tekintve, hogy a DX11 egy teljes rewrite) -.
Szóval a magasabb szintű API amire te gondolsz azok már inkább framework-ök (Unity, UE4, Ogre3D, stb.), az viszont már más történet.
-
PandaMonium
őstag
Kérdés: A Vulkan megjelenése után miért akarná bárki a "régi" OpenGL API-t használni? Mármint azon kívül, hogy megkerüljék a portolás szükségességét. Nem értem miért kell újítani a régit, ahelyett, hogy teljes erővel az új API-ra koncentrálnának.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LEGO klub
- Futás, futópályák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Wise (ex-TransferWise)
- Nintendo Switch 2
- Horgász topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest