- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 8300 mAh, maradhat?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A mobil platform az nehezebb. Arra azért nincs még támogatás, mert a WDDM-et a Mantle aktiválása egy állandó TDR-re kényszeríti. Ekkor a Catalyst készít róla egy virtuális WDDM másolatot. Na erre kell egy drivert írni az IGP-nek.
A BF4 már nem fog igazán javulni. Persze frissítik a kódot, de már olyan amilyet akartak. Mikroakadás sincs, egyszerűen csak elfogy a memória. Ezzel nem tudnak mit kezdeni. Lehet esetleg javítani a streaming rendszert, de a gond nem a szoftverben, hanem a hiányzó hardveres erőforrásban keletkezik.
Az API paramétereit februárban véglegesítették. Azért engedték rá a stúdiókat. Egyedül a validátor van béta állapotban, de a konzolos tapasztalattal ez sem jelenthet gondot. A dokumentáció is kész.
-
siriq
őstag
Mindenen úgy viselkedik a BF4-ben a Mantle, ahogy akarták
Tehet mostmar minden gcn alapu megoldason mukodi beleertve a mobil platformon.
Masik, mikor akadas ugye nem letezik. Ezek szerint igen. Lehetne itt melyebben belemenni a suletlensegekbe de nekem mar nincsen kedvem.
A kovetkzeo patchben nem tudjak a platformokat tamogatni sajnos maguk alatt assak a jovot. Idezek: Mindenen úgy viselkedik a BF4-ben a Mantle, ahogy akarták . Ezek szerint minden okes es happy. mar csak a tamogatas kell ami kitudja mikor valosul meg mert meg nem lepet ki az alpha/beta fazisbol. A Thief sem kapta meg eddig. A miert nem erdekli a vasarlot.Varjunk ahogy szoktunk majd lesz valami es megoldjak. Zarhatnam azzal is, hogy jobb lesz csak varni kell, hatalmas ujitasok vanak csak meg nem tudtuk megvalositani.(kerdes mikor) Amint sikerul majd implementaljuk es kiaknazzuk teljes mertekben. Ez a pr duma ami megy most.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Addig fejlesztik, amíg a partnereik igényt tartanak rá.
A DX12-vel nincs gondja az AMD-nek. Mantle wrapperrel+HSA-val meg is mutatják a GDC-n, hogy jól működik a Microsoft API-ja is. Akármit választ a fejlesztő, DX12 vagy Mantle+HSA, esetleg mindkettő, nekik egyszerűen az megfelel, mert a konzolról ugyanúgy át lehet direkten menteni a low-level optimalizálásokat. Most az, hogy PS4-ről vagy Xbox One-ról mentik át igazából nem különösebben lényeges.
-
Glenda
addikt
válasz
Set-Comment™ #75 üzenetére
Ráadásul a kérdés nem is arra vonatkozott, hanem a generáción belüli fejlődésre. De legalább megtudtuk, hogy a PC a legjobb, a PS majdnem annyira jó, de az xbox az szar.
-
Set-Comment™
senior tag
"Az előző generáció közel egy évig a pc elött járt, és az előző generáció egy idő után kompromisszumokkal érte el azt a látványt amit adott. " Mutass mar egy peldat! Ugyanigy fanyalgott mindenki 2006-ban. Az egyeduli attores a hdtv miatt volt es emiatt persze hogy verte mindenki a segget a foldhoz. De egy pc meg mindig erosebb volt. Nezd meg a Mass Effect 1-et, szaggatott box-on helyenkent ha a film grain-t bekapcsoltad, PC-n meg fullhd-ban futott gond nelkul egy akkor normalis gepen (Athlon X2 2 ghz felett, Radeon 3850, 2 GB rammal).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmit. Akit érdekel, azoknak odaadják az SDK-t, akit pedig nem érdekel használják egészséggel a DX/OGL-t. A Mantle csak azért létezik, mert számos fejlesztő megunta, hogy a Microsoft és a Khronos csak a saját feje után megy, és a valós problémákra nem reflektáltak, amiért egy tényleg jó PC-s port elkészítése rendkívül költségessé vált.
Valójában a legtöbb stúdió azért fogja támogatni a Mantle-t vagy az érkező low-level API-kat, mert csökkenti a fejlesztési költségeket. Egyszerűen írnak egy átlagos alap DX kódot, és aki sebességet akar használja a modern low-level API-kat. Ezzel nagyon sok kiadás spórolható meg, még akkor is, ha egy helyett három API-t is támogatnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az idei évre terveznek ennyit. A következő évre többet. De azt nem tudni, hogy mennyit változott már az a 30 közeli szám, mivel már megvolt az újabb tagfelvétel, így a januári adatok már nem érvényesek. Ráadásul az új tagfelvételbe már mindenki mehetett, még az indie réteg is, akiktől eddig elzárták a rendszert. Ők eleve érdekeltek a modern API-kban, mert nagyon sokat tudnak spórolni, ha kiszámítható az API viselkedése.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már eltűnt a Mantle FAQ oldal. Mindenen úgy viselkedik a BF4-ben a Mantle, ahogy akarták. Erre van a február végi patch és a mellé adott driver is. Szóval ez hivatalosan megjelent minden GCN hardverre. Arra kell ügyelni, hogy a VRAM kihasználás a rendelkezésre álló VRAM-on belül legyen, mert fentebb leírtam, hogy a Mantle-ön a memória elfogyása nem 0 fps-re való összeomlást, hanem mikroakadást jelent. Ez hardverből eredő jelenség. Nem tudják megoldani, mert elfogyott a fizikai erőforrás, csak az API annyira gyors, hogy másképp reagál rá a rendszer, mint azt megszoktuk a régebbi API-k esetében. Persze lehet optimalizálni még a streaminget, de ha elfogy a VRAM, akkor elfogy.
A fejlesztők akarták ezt. Ha nekik megfelel, akkor nincs gond.
-
siriq
őstag
Meg papiron van volt a kijelentes. Ami igazobol megfelelo. Mai napig nincsen kivitelezheto matle es bf4 stabil modon minden gcn platforma. A tobbi ilyenkor sajnos lenyegtelen. Lehet szamokkal dobalozni ide meg oda. Amig ez nincsen meg csak egy alpha/beta allapotu valami. Majd ha hivatalosan megjelelenik stabilan minden gcn platformon, akkor lehet beszelni a szamokrol. Ezek utan lehet elore lepni.
Idezet: Elméletek alapján nem áll be egy rakás fejlesztő egy API mögé még alfa->béta fázisban
Mondhatnank: szellel szemben pisilni...
-
-
Oliverda
titán
Tehát esz összesen 6-7 játék? Ez elég sovány a 30-hoz képest.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert van a fejlesztőkörnyezet, ami egyik konzol esetében sem készült el teljesen. Ma effektíve a konzolokban rejlő tudás és erő nagy része hozzáférhetetlen. Illetve hozzáférhető, csak irtózatos pénzt kell befektetni rá, mert stúdión belül kell megírni a profilozót az egyes funkciókhoz. Ez ma csak az EA-nek éri meg, az Ignite motornál. Most befektettek és 8 évig használják évente 4-6 címhez. De másnak egy motor két-három gamához lesz, ami kis bevétel. Egyszerűbb megvárni, amíg a Sony és az MS okosítja az SDK-kat és elérhetővé teszi a funkciókat.
Emellett azért a multiplatform címeknél igen kritikus, hogy a termék fusson PC-n és/vagy pre-gen konzolon. Megint az EA-vel példázva a legtöbb stúdiónak nincs egy butított motorja, amire kiadhatja a játékot a butább gépekre. -
N.Ferry
senior tag
Azt nem értem csak,hogy ha a konzolok api-ja ennyire szuper,és a pc ennyire messzire van tőle/ük,akkor miért szenvednek a konzolok az fhd-val meg a max 60 fsp-el?
Ha ennyire észbontó teljesítményre képesek,akkor nem pont annak kellene történnie,hogy a konzolokon fhd-ban vagy akár felette is sokkal jobban kellene mennie mindennek,mint pc-n? -
Abu85
HÁZIGAZDA
Dehogy verné le. A next-gen konzolok API-ja, még a Mantle-nél is alacsonyabb szintű elérést ad. Persze, ha kiadnák a PS4 APU-ját PC-re, akkor megközelíteni a PS4 sebességét a Mantle, de nem érné el. A Mantle ehhez kevés, mert a PS4-en még ott a HSAIL-hez hasonló elérés is, és a rengeteg low-level trükk.
A DX12 tartalmaz majd olyan modulokat, amelyek a mély integráció kihasználását segítik elő. Azzal sem lenne meg a konzol sebessége, de egy PS4 APU PC-n jobban teljesítene DX12-vel, mint Mantle-lel. Feltéve, ha átmentik az összes optimalizációt.Ezek nagyon komplex dolgok, de a PC-piac most tényleg nagyon jó irányba tart ezekkel az új API-kkal. A hardcore PC-s játékosok elégedettek lesznek. Maximum az nem fog nekik tetszeni, hogy hátrányos lesz a gyártók mixelése még DX12-vel is.
-
Vitamincsiga
tag
A MS egyértelmű célt tűzött ki maga elé: a Win9-nek futnia kell mindenen ami alatt APU van!
Ha már APU van alatta, akkor ki is akar facsarni minden +fps-et az adott vasból - ezt biztosítja a DX12 - legyen az x86, vagy ARM, illetve telefon, tablet vagy asztali szörnyeteg! Mindezt úgy, hogy a lehető legkisebb pluszmeló legyen az átírás XBO és a többi platform között
Végül is a programok jelentős része játék, amit akárhol, akármin, de MS OS alatt játsszon a felhasználó! És ahogy a hírekből lassacskán kiderül meg is tesznek ezért mindent.
Meg lennének az Android napjai számlálva?Ezzel az 5 éves fejlesztési idővel kapcsolatban, még mindig az az érzésem, hogy a MS régóta az APU mellett tette le a voksát, csak "elfelejtette" azt nyilvánosságra hozni. Az XBO már működik, de az a HW, amire tényleg érdemes OS-t, DX-et tenni és fejlesztői eszközt adni melléje, az a Carizo - Excavator - lesz!
Jó kis év lesz a 2015-ös -
Nxn908xxx
őstag
Miért szidja mindenki a mantlet? Érdekes, nálam hibátlanul megy BF4-ben ultrán, és egy r9 280x-el hozza a minimum 80fps-t. És még most jelent meg, beta driverrel is ekkora javulást hoz. Ne várja senki hogy egy frissen kiadott api hibátlan lesz. A dx már jó néhány éve érlelődik, hát persze hogy nem fog egy vadi új technológia olyan minőséget hozni. (én még egy hibával sem találkoztam)
Inkább örülni kéne hogy az AMD lépett, nem pedig szidni. Akinek nem tetszik annak ott a Dx, nem kötelező a mantle. -
tatararpad
őstag
Sokan úgylátszik write only módban tolják, ha csak azon trollkodnak, hogy milyen szar az új Xbox, és hogy ettől csak rosszabb minőségű játékok lesznek rajta. A cikkben is le van írva, hogy nem mindenki igényli az alacsony szintű hozzáférést, pl. akár indie játékok, vagy olyanok, amik nem ultra brutál compute effektekkel akarnak hódítani. Nekik olcsóbb és gyorsabb lesz a fejlesztés, mivel nem kell ismerniük a hardvert, és egyszerre több platformot lefedhetnek, bármelyiken is dolgoztak korábban.
-
VirsLee
őstag
Pszichológusoddal is megbeszélted már ezt a Mantle problémát? Valami nagyon bánthat Téged, hogy az nvidia kártyád ellenére mindig megjelensz és fikázod a Mantle-t. Szerinted mennyi idő alatt kellene elkészülnie egy API-nak? Szerinted a végleges directx 9.0-hoz miért jelent meg még 6 frissítés? Szerinted mennyi idő egy játék fejlesztése? Miért bánt egyáltalán Téged egy ingyenes Téged nem is érintő dolog?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PH-n pont arról írtunk, hogy lesz új DirectX. [link] - itt pont cáfoltuk, hogy ne lenne új DX. [link] - itt pedig először szereztem róla tudomást, hogy készül egy új DirectX, plusz ugye a Win 8.1-es kiegészítés, amiről kiderült, hogy DX 11.2 lett.
Egyébként valszeg az AMD is tudott erről. Legalábbis ahonnan az utóbbi hír infója egy programfejlesztőtől származott, de az AMD-től kapott Kaveri APU-t a készülő szabványokhoz. Azóta több helyről is hallom, hogy a Kaveri támogatja a DX12 összes funkcióját, tehát valszeg nem véletlenül lettek ezek a fejlesztőkhöz kiküldve. Lehet, hogy Roy nem tudott a DX12-ről, de egy belső kör biztosan tudta.
-
Th1sN04ll
senior tag
Ha másra nem is arra hogy megbolygassa az álló vizet jó volt a mantle
A további fejlemények pedig a jövő titkai, sodródni kell, és nem okumlálni olyan dolgokon amit átlag felhasználó nem tud biztosan
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mikrolag már egyik hardveren sincs. Sokkal egyenletesebb a renderelés, mint a DX-en, illetve kisebb a Mantle késleltetése is. Sőt, eltünteti a Hyper-Threading mikrolagját is, illetve a shader fordításkor bekövetkező akadást. Akkor fordulhat elő akadás, ha a VRAM betelik. Erre a Mantle nem úgy reagál, mint a DX, mert itt más a memóriamenedzsment. Mindenképp szükséges annyi VRAM, amennyit elvisz a játék. Ha nincs meg, akkor csökkenteni kell a részletességet, hogy beférjen a memóriába az adat. Ez is abból ered, hogy az erőforrás felszabadítása sokkal gyorsabb Mantle alatt, mert nem kell átmenni egy rakás ellenőrzésen, hogy meg lehet-e tenni. DX-en is elfogyhat a VRAM, de ott 0 fps lesz az eredménye arra a pillanatra, míg a Mantle-ön ugyanez a jelenség csak mikrolaghoz hasonló akadást okoz.
-
Televan74
nagyúr
válasz
Malibutomi #40 üzenetére
15-20 FPS igen is valami. Főleg ha valakinek annyi kell egy játékban a simább,gördülékenyebb futáshoz.
Nem vagyok a mantle mantrázója, de azért jó hogy felkavarta az állóvizet. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Elméletek alapján nem áll be egy rakás fejlesztő egy API mögé még alfa->béta fázisban. Egyébként a 70%+-okat a CF rendszerek hozzák csúcs-CPU-val.
Igen. Nyilvánvaló, hogy a fejlesztők egy része a Mantle-ben a költségcsökkentést látja, hiszen kiszámítható az API teljesítménye, így tizedannyi erőforrás befektetésével is képesek olyan kódot írni, aminek a tempóját a DX vagy az OGL kód sosem képes hozni. De azt érdemes mérlegelni, hogy az önmagában egy probléma, ha egy API teljesítménye nem kiszámítható. Ha nem lenne probléma nem jönnek a DX12 sem.
(#42) Locutus: Roy nem igazgató az AMD-nél, hanem marketinges és sales szakember. Amit ő mond az nem mérvadó, nem véletlenül hoztuk le hírben a PH-n, hogy a DX-nek nincs vége.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Mantle-nek maximum annyi köze van a DX12-höz, hogy esetleg nem tervezték a GDC-n való bemutatását, de mégis meglépik. De annyi már kiderült, hogy az MS nagyjából 5 éve fejleszt egy next-gen interfészt. Nyilván ebből 3 év a kutatás és a GAB tagokkal való egyeztetés lehetett, míg a valós munka nagyjából 2 éve tarthat, abból is egy éve készülhet ténylegesen az API. Tekintve, hogy a GDC-n az AMD már példaprogramokat is ígér a DX12-re, igen valószínű, hogy részben üzemképes az API. A Win 9-re tartható a megjelenése, de jelenleg az sem kizárt, hogy az új WDDM-et visszaportolják a Win 8-ra, és akkor a DX12-t is lehet vele hozni.
A Linuxra akkor viszi át az AMD a Mantle-t, ha a fejlesztők kérik. Ez az MS-nek kiszámíthatatlanság.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Lacccca87 #37 üzenetére
Ad1 W8 olyan szuper, hogy kapásbòl tudok mondani itt a ph-n vagy 5 embert aki visszaváltott W7-re, közte a fél gtx780 topic, mert fagynak laggolnak a játékok.
Ad2 én nem látok mikrolaggot, bár 290-em van, erre sok tesztben azt írták simábban fut mint egy nv, de elfogadom hogy van mikrolagg amd kártyákon.Épp ezen segít a mantle is.
Ad3 Ha egy fx-8350/i5 és 7970 kombón 15-20fps semmi, akkor valóban semmi a gyorsulás.
Ad4 most jött ki ali Ig egy hónapja az elsö beta, láttál már tökéletes beta-t? Ráadásul ez nem egy kis program hanem egy teljesen új API.
Játékokra meg annyit, amit fentebb már írtak, te elkészítesz egy hónap alatt mondjuk 10 AAA játékot? Vagy hogy gondolod? -
olbaidhun
őstag
"egyik hardvergyártó sem jár majd igazán rosszul"
na ne, most ez komoly? Szerintem a programozók lustaságán több múlik, mint gondolnánk..
Felesleges az új dx12, ha és amennyiben még mai napig sem képesek optimalizáltan és korrekten dolgozni a dx9-ben.. 10-ben, 10.1-ben, 11-ben és így tovább.(#38) Abu85
APU jól hangzik, korrekten bánik az erőforrásokkal és van benne tartalék [ építettem mostanában pár ilyen pc-t ]. Örülök, hogy méltó versenytársra lelt az intel/ nVidia kombó. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Jelenleg nehéz behatárolni, hogy pontosan mik lesznek a DX12-ben, de arról amit hallottam úgy érdemes beszélni, hogy a base funkciókat igen sok hardver fogja támogatni. A kiterjesztéseket pedig leginkább egyik dedikált GPU sem, mert az egyik eleme ezeknek a megosztott virtuális memória, amihez pedig APU kell. De a Kaveri APU esetében esélyes, hogy a DX12 összes funkcióját támogatja.
(#11) Reinkz: A chip az érem egyik oldala, azzal nincs igazán gond. A memória mennyisége a másik részlet. A Mantle a BF4-ben úgy van kalibrálva, hogy 2 GB VRAM-ot igényel. 1 GB-os kártyával csak akkor működik jól, ha a memóriaigénye is 1 GB alá van szorítva a beállítások csökkentésével.
-
Lacccca87
addikt
válasz
Malibutomi #35 üzenetére
Ad1 Win 8/8.1 bőven stabilabb mint a Win7
Ad2 NV-n eddig se volt gond a sima egyenletes futás, a mikrolaggok AMD-s privilégiumok (sajnos tudom, mert nekem is az van)
Ad3 normál gépeken kb semmi gyorsulást nem vettél észre
Ad4 ha már bugokról van szó a Mantle is egy rakás bughalom, meg normális driver sincs hozzá
(habár minek van kb 2 db fél játék mantle támogatással meg 1 techdemo, ahhoz képest hogy be van mindig haragozva hogy mennyi cím jön már lement lassan Q1 és még 1 teljesen működő változatot se tudtak felmutatni, és gyanítom ez nem nagyon fog változni)#Abu: Csak jelezén hogy már jötta Thief -hez pacth megm árcius is van de Mantle támogatás még sehol...ja tudom csak 1 ember ül rajta mert annyira könnyű és gyors megcsinálni, aztán mégse, talán nyárra megoldják.
#36 Rojik:
Az a mikrolagg nem a mantle hibája ,hanem a useré mert nem vette meg a legújabb AMD vga-t mivel csak arra készült el az elvben minden GCN-t támogató kód.
-
válasz
Malibutomi #35 üzenetére
Normál gépeken van gyorsulás, de elhanyagolhatónak nevezhető, ha DX alatt a processzor ki tudja szolgálni adattal a GPU-t. Gyengébb processzorok esetében van igazán előrelépés jelenleg. Ami meg a sokkal simább futást illet én eddig mindenhol azt olvastam, hogy mikrolaggokat okoz jelenleg a Mantle BF4-ben. Igaz, még csak Béta állapotban van, így ezt kijavítják gondolom a végleges elkészültéig és akár még a teljesítmény növekedésen is javíthatnak. KÍváncsian várom majd, hogy mit hoznak ki belőle, de a DX12-t is várom.
-
Malibutomi
nagyúr
Teljesen normál gépeken is van gyorsulás, és sokkal simább a futás.
Azt meg nem hiszem hogy az összes fejlesztö és felhasználó véleményét ismernéd...
Egy teljesen új API megjelenése után persze hogy van pár bug. Az MS talán kikalapálta már a W8-at, hogy ne zuhanjon össze rengeteg program alatt? Nem. Pedig nem egy hónapja jelent meg. Ha az új DX is hardverközeli lesz gondolod ott nem lesznek bugok eleinte? -
Locutus
veterán
Elméletek... a BF4-hez senki se fog egy vérgagyi kaveri apu-t venni az i5-je helyett csak azért, hogy megízlelhesse a 70%-os sebesség emelkedést...
"Egyértelműen előny a rendszer" a fejlesztők számára, akik kevesebb munkával, így nagyobb profittal portolhatnak játékot konzolról PC-re. Ezen kívül se fejlesztőt, se usert nem nagyon villanyoz fel, hogy az átlag játékos PC-n 3,57% gyorsulást hoz a mantle (egy raklap új bug árán).
-
Def26
félisten
"A gyenge hardvernél pedig érdemes megnézni, hogy az előző generációt melyik konzol nyerte meg."
Igaz, utolsó kanyarban de a ps3 már beelőzte az xbox 360 -at. Jellemzően nem a gyenge hardver volt az előnyös, hanem a ps3 volt bonyolultabb.
A fejlesztők elmondása szerint jelen generációban pedig az xbox one hardver bonyolultabb ez mellett ugye gyengébb is. A többit a
logikádrainkább a jövőre bízom. -
zed01
őstag
bár ugyanúgy windows kell a mantle-hoz is, linuxra nem hiszem hogy pont az amd térne át..
Csak halkan megsúgom, az OpenGL már most tudja azt amit az összes DX verzió tudni fog, csak driver kérdése az egész. Nem véletlen hogy például John Carmack bácsi kezdetektől fogva sz@rik a DX-re.
-
-
Tehat a pc megkapja az xbox fapadosabb, olcsobb jatekokhoz szant apijat? Nagyon ugy tunik, hogy ezzel a MS folytatja windows 8-al inditott trendet: hanyagolja a desktopot/hc/professzionalis reteget a mobilos/tabletes casual bohockodassal szemben. Biztosan penzugyileg megeri nekuk, de eleg elkeserito.
-
Glenda
addikt
válasz
gyuribácsi88 #21 üzenetére
Továbbra is úgy gondolom, hogy az exkluzívok adnak el egy konzolt.
A "baki" az volt, hogy újítani akartak/mertek. Az embereknek nem ez kell. Az embereknek egy Xbox 360 kellett volna, erősebb hardverrel. Abból is milyen felfordulás volt, hogy 24 óránként be kell jelentkezni. Facebookra nem muszáj, mégis bejelentkeznek legalább ilyen időközönként.
A gyenge hardvernél pedig érdemes megnézni, hogy az előző generációt melyik konzol nyerte meg.
-
Dealer95
őstag
válasz
gyuribácsi88 #23 üzenetére
Ha a marketing kevés lenne a Samsung nem tudná eladni millió számra a szappantartóit...
A marketing körül forog minden.
"ép ésszel gondolkodó emberek"
Ma már nem sok ilyennel találkozni -
Th1sN04ll
senior tag
válasz
gyuribácsi88 #23 üzenetére
Ha ebből indulunk ki akkor nagyon sok a buta ember
De amúgy hidd el hogy optimalizálnak annyira a boxra hogy nem fogod érezni azt hogy gddr3 vagy gddr5
Amúgy óriási fail amit írsz, mert te is meg fogod venni az adatlapod szerint melyen ékes betűkkel van írva soon xbox one -
-
Th1sN04ll
senior tag
válasz
gyuribácsi88 #21 üzenetére
Van mögötte akkora marketing hogy nem kell félteni a boxot
-
-
Glenda
addikt
válasz
gyuribácsi88 #19 üzenetére
Szeretnék én olyan gödörben lenni, mint az Xbox.
-
Sajnos ez sem fogja az xbox-ot kihúzni a gödörből
Olyan frissítés/bejelentés/opció mikor jön, amiben kicserélik a memóriát hármasról ötösre?
-
Johnny001
senior tag
Hi!
Akkor Mantle storno? Megint el lesz tiporva valami, ami még be se tudta bizonyítani létjogosultságát.
By.: Johnny
-
kpal
nagyúr
Így is betegesen fut ez-az a Box One -on . Dx12 nem okozná a még kevsebb fps , és továbbra isa Full HD játékok nem nagyon lennének
-
Dr. X
aktív tag
A DX12 Xboxon azt jelentené, hogy szebbek/gyorsabbak lennének a játékok, mint a jelenlegi DX-el?
-
Peat;)
veterán
Ez a "mantle visszavágás" dolog akkor derül ki amikor megtudjuk a megjelenés idejét. Biztos ösztökélte a Microsoftot valamilyen szinten (bár ugyanúgy windows kell a mantle-hoz is, linuxra nem hiszem hogy pont az amd térne át..így nekem nem igazán tiszta miért félne az MS a mantlétól), de a fő kérdés hogy mennyi idő az új directx fejlesztése és mikor jelenik meg. Még csak papíron létezik vagy már a fejlesztésben túl vannak pár lényeges ponton, mennyire támogatja az nvidia/intel párost. Ez kicsit bonyolultabbnak hangzik nekem mint a mantle kód, így ha már van kézzel fogható állapot akkor én nem mantle visszavágásnak nevezném, de biztos jó hatással volt a fejlesztés gyorsaságára. Maga az xbox one is ahol a fejlesztők kisírták a hardwaret (aztán már kérdés hogy mire jutottak vele, full hd mumus) így az MS közvetlenebbül találkozott az igényekkel.
-
Paul119
addikt
qualcomm? lehet hülye kérdés de nekik mi közük a dx12hoz?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
BF4-ben azért elég jó. Mindenkinél kivesz egy 4-5 ms-os driver oldali késleltetést, mert a DX esetében erre szükség van, míg a Mantle-nél nincs. Emellett sokkal egyenletesebb a leképzés. A sebességnövekedés pedig változó, hiszen beállítás- és gépfüggő, de 5-70%-ig van minden. Emellett a CF-eseknek nagy előny, hogy úgy viselkedik a több-GPU-s rendszerük, mintha egy GPU-juk lenne. Olyan késleltetést és működést mutat fel.
Egyértelműen előny a rendszer, nem véletlenül építenek rá a fejlesztők. Az év közepéig még három Mantle játék/patch jelenik meg. Az év második felében meg jön még kb. 3-4. Ha nem adna előnyt, akkor nem terjedne gyorsabban minden eddig megjelent DX API-nál.
-
.mf
veterán
válasz
BoneDragon #3 üzenetére
Nem én mondtam, de nagyon...
Gondolj már bele, józan paraszti ésszel is kitalálható, hogy a MS a saját konzoljához olyan API-t fejleszt, ami kompatibilis is vele. S a konzolok gpu-it sem szokták cserélgetni (főleg, mivel igp). -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
BoneDragon #3 üzenetére
Miért kellene? A GCN architektúra nagyrészt olyan, mint egy általánosan programozható központi processzor, csak nagyon széles SIMD motorokkal. Nem nagyon lehet olyan dolgot bele rakni egy API-ba, amit ez a rendszer ne tudna támogatni. Egyszerűen csak kell hozzá egy friss driver és megy.
-
BoneDragon
veterán
Lehet hülye vagyok a témához, de ha xbone-ra is jön a dx12, akkor nem kell bele új vga?
-
#94257664
törölt tag
Még a 11 sincs kihasználva, eléggé mantle-visszavágás szaga van
Locutus: Alapvetően igazad van, szerintem a mantle azért jó, hogy az MS bácsi ne szarjon bele ennyire, magyarul adott egy kis löketet -
Locutus
veterán
Azért hova eljutottunk abból, hogy nem is lesz DX12... a mantle meg sehol sincs, de ahol mégis, ott is minek...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5060 Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest