Új hozzászólás Aktív témák
-
ramihu
tag
válasz
bakosgabor57 #26887 üzenetére
Erre írtam hogy hiányzik belőle a lóerő, hiába veszem szépen a kanyart ha utána látom hogy kigyorsításon többet nyer az ellenfél az erősebb járművel. Nekem folyamatosan ez az érzésem level-r ben is mikor a cl3 as sirocco-val megyek a corus -ok ellen.
-
ramihu
tag
válasz
Bazzzs #26880 üzenetére
Hátsó kerekest én is régen vezettem már, ráadásul az farmotoros volt tehát max a panama lehetséges viselkedéséről tudnék véleményt mondani!
Na jó csak vicceltem mivel az egy skoda 105s nevezetű jármű volt, fogalmam sincs hogyan viselkedhet egy porsche (panama) az úton. Sajnos több száz lóerős autókat sem vezettem, csak egy szolid első kerekes 80 LE-s autóm van. Ettől függetlenül nekem is rettenetes túlzásnak tűnik a 335i fardobálása.
-
ramihu
tag
Most vettem csak észre mikor elolvastalak benneteket hogy ott van a 335i is. Kipróbáltam és pofára, adatai, cuccok alapján nagyon tetszett aztán mikor kimentem a spagettire gyorsan arcomra fagyott a mosoly. Számomra szinte vezethetetlen, pedig amíg a garázsban pakoltam rá a cuccokat azt hittem lesz végre egy cl4 es járművem is. Hát ez nem az én autóm!
-
ramihu
tag
Kipróbáltam én is most már a kicsi bmw-t is, jobban tetszik mint a nagy. Viszont szerintem nagyon fog hiányozni az a 30-40 LE amivel gyengébb mint a cobra és a corus. Ahogy észre vettem a legtöbb pályán a nyers erő számít a legtöbbet.
-
ramihu
tag
Megcsináltam mind a 2 kocsi nyerő eventet a level-r ben, nekem nagyon tetszik a rally imp, a sirocco gt nem annyira. Már csak valami jó balance kéne rá
-
ramihu
tag
Megy már a béta hogy próbálkoztok a belépéssel?
-
ramihu
tag
Sajnos csak holnap este érek haza, de remélem valahogy meg tudom oldani a level-r belépést.
-
ramihu
tag
Az ATI kártya miatt mint ahogy már itt korábban én is hallottam.
Érdekes mennyire előnyben vagyok level-r en a b-road pályán!
Tegnap egy pana-t vertem rajta, ma meg 4 körön keresztül vezettem egy fullos wrx és evo elött a majdnem szalon állapotú evo -val. Annak idején pt-n orrvérzésig ment a b-road!
-
ramihu
tag
Sajnos a legnagyobb esélye számunkra a 2 pad között a földre esete lesz:
IP ban a level-r en ahogy frissítik a napokban és nagyjából a jelenlegihez hasonló állapotok a PT-ben
Készülök a jövőre és ahogy néztem létezik olyan szolgáltatás amivel kerülhető sebesség vesztés nélkül az IP ban. Igaz fizetős de talán pár hónap alatt kiderül hogyan folytatódik a történet.
-
ramihu
tag
De utálom már a Tokió-i pályákat! Mögöttem úgy jött az ellenfél hogy minden kanyart a falról pattanva vette be és csaknem lehagyott, mindezt természetesen sim módban!
Csak úgy döngött mögöttem folyamatosan a palánk, lestem a távolságmérőt és egyre közelebb volt.
-
ramihu
tag
A gond az hogy annyira azért nem kell keresgélni a lehetőséget hogy ilyen képet csináljak! Akár most ebben a percben is lehetne.
A héten két estén keresztül figyeltem a PT-t hátha jön a pecs végre és akkor sem láttam ennél jelentősen több játékost, ebben volt este 10 töl éjjel 1 ig több nézelődés is. -
ramihu
tag
Bocs a béna kérdésért de level-r ben hogyan lehet gift -et küldeni? Akármit választok ki mindig szürke marad a gift gomb!
(Ha csak AP-ért lehet akkor 2x kérek elnézést!!!
)
-
ramihu
tag
Nekem ez az EVO sokkal jobban tetszik mint a WRX vagy csak tényleg régen hajtottam a másikat.
-
ramihu
tag
PST szerint is elmúlt éjfél, aeria környékén amit látok hogy tettek fel egy 30% os gp vásárlási akciót ami tart 05.29-ig. Frissítés nélkül..hát... nem ebből fognak céges medence partit tartani!
-
ramihu
tag
válasz
quadroracer #26515 üzenetére
Reménykedem benne én is, logikus lenne mivel a level-r az újabb változat. Bár mondjuk (sz)ámítástechnikában minden megtörténhet, magam is program fejlesztéssel foglalkozom és láttam már sok "csodát"!
-
ramihu
tag
Most felnéztem a PT-re, számomra játszhatatlan mivel diavetités megy csak rajta, a level-r meg csont nélkül robog u.a. driverrel!!!! Tényleg emiatt nem fogom piszkálni a gépemet ha bannolnak akkor megy fel vissza a TDU és megnézem jobban a GRID-et esténként elgurulgatok azokkal.
-
ramihu
tag
Alapvetően nekem tök mindegy hogy level-r vagy pt egyiken is másikon is van most már pár járművem, nekem egy online játékban ami vonzó és szerintem ezzel a többség így van hogy nyüzsög a szerver az élettől.
(Attól hogy frissül a PT mennyi játékos fog jönni??? Nem kekeckedem mert én azt szeretném ha minden jól alakulna de félek hogy ettől az égvilágon semmi sem fog megváltozni) -
ramihu
tag
Tényleg remek hír, tegnap vettem level-r en egy EVO-t!
Az üres PT szerveren én sem látom semmi értelmét a játéknak, tehát számomra ez egy rövid visszatérés volt. (Ráadásul ott szaggat nekem a játék és ezért a progi-ért én nem fogok régi driverekkel szarozni)
-
ramihu
tag
Örülnék egy M6 nak mert ha továbbra is marad csak a panama akkor nem lesz cl6 os autóm. (Nincs rá logikus magyarázat de valahogy nagyon idegen tőlem a panama már a PT-s idők óta)
-
ramihu
tag
Ilyet láttam egy level-r fórumon:
BMW 1 Sports Hatch ---> Klasse 2
BMW M3 Coupe --------> Klasse 4
BMW M6 Coupe --------> Klasse 6
BMW X5 M -------------> Offroader Klasse 4ez csak ábránd/találgatás vagy van valami reális esély is rá? (youtube on csak egy bmw 1 es videot láttam a játékból)
-
ramihu
tag
A zoltan72 nevű "nagy tudású" level-r játékostársam nem olvasója véletlenül ennek a fórumnak?
-
ramihu
tag
A Júlia milyen változásokat fog okozni a level-r ben?
-
ramihu
tag
Ma jöttem rá hogy nem is rossz ez a battle izé játék mód! Nem egy CTF de azért kikapcsolódásnak megteszik.
Az AP kocsikat azért nem teljesen értem, az adataik alapján jóval gyengébbek mint az RP kocsik pl CL 3 ban a sirocco, gondolom ezért nem látok túl sokat belőlük. CL 4 ben meg ott van a golf abból aztán játékosnál még tényleg soha nem láttam egy darabot sem.
-
ramihu
tag
Szerintetek melyik pályán lehet leggyorsabban megcsinálni az 50 clean sector eventet?
-
ramihu
tag
Nahhh arra egy nap nyomogatás után rájöttem hogy a gamepad + kezem + hátsó kerék hajtás nem kompatibilis egymással. Kénytelen leszek egy darabig pihentetni a cobra-t és beruházni egy cl3 as corus ba. Csodásan kanyarodik: mint egy megrakott IFA
de legalább nem csúszkálok vele jobbra balra.
-
ramihu
tag
Sikerült szereznem egy gamepad -et. Valóban megszokást igényel, ami legjobban zavar benne hogy nagyon rángatom vele a kormány, igen hirtelen mozdul. Most úgy van beállítva hogy 90 fok a steering range a non linear stearing meg max ra van rakva. Esetleg létezik jobb megoldás is?
-
ramihu
tag
válasz
JackShephard #26365 üzenetére
Hát remélem azért sikeresebb lehetek vele mint így hogy az egérrel kormányzom és a bill el nyomom a gáz/féket. Legjobban az zavar hogy csak padló gáz és fék van, sim ben gyakorlatilag a cobrával indulásnál szinte mindig kifordul a hátulja.
-
ramihu
tag
Sajnos valaha régen tönkre ment a kormányom akkor hagytam abba a PT-t is. Most egér - bill kombóval nyomom ami nem túl szerencsés nekem. Kormány sajnos nem megoldható ezért arra gondoltam hogy veszek egy gamepad ot. Nagyon elvetemült ötlet vagy vannak azért páran akik azzal mennek?
-
ramihu
tag
Mint már korábban írtam én is a Cobrát vettem. Ahogy nézem lóerőben erősebb mint a Corus csak alacsonyabb a végsebessége. Már csak azt nem értem hogy az erősebb motor mikor lesz jó nekem, gondolom mondjuk egy uphill pályán bár ez eddig nem tűnt fel?!
(Mondjuk ha erősebb a motor, akkor nem értem miért gyengébb a gyorsulása? :-o) -
ramihu
tag
Azt betudom valahogy állítani hogy test drive nál ne csak az első pályán tudjak menni?
-
ramihu
tag
Pimx néven vagyok fent, általában minden este. Sajnos pocsék játékos vagyok de azért szeretem.
-
ramihu
tag
Csaknem 2 év PT kihagyás után újra kezdtem level-r ben. Nekem csak egy AP subi maradt ott a PT ben.
Rengeteget gondolkodtam hogy cl3 ban mit vegyek de hosszú tiprodás után én a cobrat vettem meg az astra klón helyett.
Úgy érzem hogy a cl4-5 kimarad és cl6 lesz a következő amit veszek. Ott nagyon esélytelen cobra a panamával szemben? -
ramihu
tag
válasz
Isten88 #8845 üzenetére
Nem tudom mit olvastál ki a soraimból, semmi bajom a játék élménnyel csak finoman megjegyeztem hogy nem is rossz a 10 percre a 3K. Élvezem a CTF-et igy is és 300%-is mert annak hogy mennyit fizer semmi köze a játék élményhez. Tegnap is összehoztam egy ECU upgrade-t a subi-hoz. Ma biztos nem fogok megint összehozni mert nekem az 15K-ba kerül de holnapra meg lesz. Nem látok abban semmi problémát ha csak 2 naponta megy a fejlesztés.
Mint már korábban is irtam csak a body upgrade árát tartom soknak, elég volt arra az 50K is.
Túlzásnak érzem hogy semmit sem lehet fejlődni. A 300% rengeteg lenne, szerintem a sima pályákon a max a mostani kb másfélszerese lehetne. -
ramihu
tag
válasz
ABnormal #8823 üzenetére
Velem még ilyen sosem fordult elő. Lehet hogy azért mert eddig 300K volt a legtöbb amit a hangáron elértem. Azt pedig úgy csinálom hogy biztonság kedvéért 2-3K -s darabokban gyűjtöm.
(tegnap kezdtem a driftet és eddig egy 25K -s volt a legnagyobb amit sikerült megcsúznom, nem tudom mennyi türelmem lesz hogy fejlesszem magam, az első két órában még tetszett de aztán kezdtem megunni)
-
ramihu
tag
válasz
Ricco_hun #8780 üzenetére
Szerintem meg rengeteg volt amit itt osztogattak az elmúlt két hétben. Miért kell minden fakezűnek pana-val rohangálni aki képes volt 25x5 Wang-on padlógázzal végig robogni, föleg mikor még level limit sem volt. Aztán mikor a napokban fent vagyok a circuit pályákon csak úgy döng a palánk az egész verseny alatt mert egy kanyart sem tudnak bevenni.
A járművek 6 osztályba vannak sorolva, aki most kezdi a játékot nyugodtan járja végig a létrát és legyen meg neki az élménye hogy class1-böl összekuporgatta kemény munkával az rp-t egy class 2-es autóra és igy tovább.
Biztos hogy én kicsit mazo vagyok, de nekem jól esnek a kihivások én képes voltam lfs-ben is hetekig gyakorolni egy pályát hogy legalább egy középidőt képes legyek megfutni.(ami szerintem is túlzás az a class 5-6 body árak megemelése, kicsit eltúlozták)
-
ramihu
tag
Teljesen igazad van abban hogy a legfölöslegesebb dolog a játékban a BP. Utálom föleg CTF-ben mikor villog a kereke és telesen irreálisan szinte 180 fokban fordul a gép. Azért van a fejlesztési lehetőség hogy ott lehessen javitani a menet tulajdonságokon. Tegnap este volt az a pillanat amikor azt mondtam hogy csak BP szoba ezentúl.
Mondjuk azzal hogy megszünt a 200%-is gondolom jóval kevesebben fognak BP cuccokra költeni. -
ramihu
tag
válasz
Creative997 #8623 üzenetére
Én nem szidtam, csak megállapítottam hogy attól függetlenül hogy skoda favorit, baromi jól gyorsul.
(nekem ez már örökre skoda favorit 135 glx marad)
-
ramihu
tag
Ez az új skoda favorit nagyon gyorsul!!! Csaba simán rám vert már első körbe igen rendesen. Aztán utána mentem egy másik játékos ellen szintén a spagettin és ö is ezzel a skoda favorit delux-al volt, csak egy hajszálon múlott hogy megvertem. Ami a számomra elkeserítő hogy ő egy alap kocsival volt az enyémről viszont hazugság lenne ezt állítani. Ami mellette szólt hogy kb háromszor annyi pontja van mint nekem.
Ma végképpen rá kellett jönnöm hogy nem vagyok egy sziporkázó tehetség ebben a játékban. -
ramihu
tag
Két kérdésem lenne:
1. a chat ablakban hogy tudom megnézni hogy milyen a gépjármű fejletsége. Odáig jó vagyok hogy jobb gomb a néven, és akkor backpack és statisztika látható.
2. Aki kézi váltót használ TA-ban hogy csinálja hogy egy 10 körös versenyre kitart neki a benzin. Gondolom nem úgy hogy első kanyar után berakja hatodikba és igy gurul végig?!
+1. hogy tudok autót váltani ha már bent vagyok a szobában?
-
ramihu
tag
válasz
Creative997 #8463 üzenetére
Már előre rettegek!
-
ramihu
tag
válasz
csaba0223 #8445 üzenetére
Este még megvettem az acc-a+ és a grip-r -t csak nem emlékeztem hogy sima vagy + acc-t mondtál. Ezzel el is fogyott az rp majd rögtön utána eltünt a 300%. Bele is gondoltam hogy egy 17-20 K fejlesztést összeszedni 300-400 pontonként szórakoztató kihivás lesz, body lvl fejesztésről nem is beszélve. A 200%-ok ma este nagyon meg kell hajtanom mert kitudja mit hozz a holnap.Igy folytatjuk akkor lehet hogy egy hétig felező fog müködni, itt már minden megtörténhet.
-
ramihu
tag
válasz
csaba0223 #8441 üzenetére
Na de a kisugárzás!
Mit javasoltál hogy sima acc vagy acc+ kell?
Most vagy én fejlödöm vagy egyre könnyebbek a licenc tesztek de tényleg 5 perc alatt megvoltam az A résszel. Harmadik próbálkozásra megfutottam a szint időt. Utána még biztonság kedvéért mentem vagy 3 próbálkozást, shop -> űrlap és rögtön sikerült is. A C tesztel meg vért pisáltam annak idején, a B is könnyebbnek tünt nála de ez az A nem volt kihivás.
-
ramihu
tag
válasz
SSP33DY #8436 üzenetére
Tegnap próbálgattam az új autómat és indultam több különböző pályán. Egyszer csak a broadway4-en megugrottam a >100 m -et.
Most 200% nem 300%?
Letagadni sem lehetne hogy magyar fejlesztés, igazi lovas mentalitás a ló egyik és másik oldala. Egyszer irreálisan túlfizetik a futamokat aztán egyik percről a másikra kapok érte 3 szem mogyorót.
Ja és este mikor megláttam hogy a subi -ból mikor lesz fejlesztésem rögtön vettem egy panát. Level 33-ig elhúzták, tegnap átléptem level 26-ba és az ég világon semmi upgrade nincsen hozzá!!! -
ramihu
tag
válasz
Isten88 #8370 üzenetére
Úgy tünik inkább hogy vissza állították az eredeti állapotot. Megint limites a pana és cuccai, sajna alaposan nem tudtam megnézni az árakat mert ez a munkahelyi gép nem igazán alkalmas erre.
Szerintem ostabaság volt ez az egész, tegnap csak a circle pályákon kora este folyamatos nyerésben voltam. Nem mindha olyan penge lennék, hanem a B szintű sporttársak szó szerint egy kört sem voltak képesek kicsúszások nélkül menni. Mindezt phonix és harpoon gépekkel elkövetve. Na most 300% Wangozva semmit sem jelent hogy valaki már B-re érkezett.
Olyan harcostárs is volt aki szintén B-s buggy-val jött a boomerángra és miután az első kanyarban kicsúszva fejre állt, ránk vadászot a pálya egy pontján állva TA stílusban.Lehet hogy a shop után a 300% -is hamarosan véget ér?!
-
ramihu
tag
válasz
csaba0223 #8314 üzenetére
Én is azt tapasztaltam hogy mikor nálam van a gond akkor nem veszi be a kanyart a gép. Nem tapad és nem fordul olyankor, viszont a család nem akarja megérteni hogy nem akkor küldünk több megás csatolt fájlokat a másik gépen, mikor a "fönök" éppen robog a pályán. (web kamerás traccsolásról már jobb nem is beszélni)
-
ramihu
tag
válasz
csaba0223 #8311 üzenetére
Tényleg megfordult már a fejemben, de én ebből akartam faragni valami jót. Már rájöttem hogy két dolgot szeretek ebben a játékban a CTF-et és a circle pályákat. A CTF-re tényleg jó a subi a circle-re viszont nagyon kevés.
Most van 100K rp, lehet hogy este még megalázom magam egy pár kör Wang -on és veszek valami erösebbet. -
ramihu
tag
válasz
csaba0223 #8309 üzenetére
Nekem is ez volt tegnap az egyik bánatom, CTF-en is kb 20-25 ember lézenget. Mentem tegnap összesen két bumerángot aztán kifújt. Azt is két panama ellen, abból az egyik ellen lett volna esélyem mert kb úgy vette a kanyarokat mint én tegnap elött. Na de az én motorom olyan erős mint a lepke fing, fejleszteni meg majd level 4526-ban tudok, mert ez igy igazságos.
Olyan érzésem van hogy ma este már inkább újra az lfs-ben kenem a gumit az aszfaltra.
-
ramihu
tag
Rendkivül igazságos ez az új rendszer, gyakorlatilag minden jármüvet mindenki úgy fejleszt ahogy akar. Kivéve azt a pár köcsögöt aki képes volt evo-t vagy subi-t venni. Nekem pl még kb 90 K XP-t kell gyüjteni hogy level 26 legyek és akkor már itt a kánaán megvehetem lvl 3-as gumit!!!! Mást nem ahhoz majd megint szintet kell lépnem. Tegnap este már eleredt az orrom vére annyit nyomtam a Wang-ot, ami ritka élvezetes hiszen véres harcot vivhatok az utolsó elötti helyért ha van olyan örült aki indul phonix-el. Persze sokág ellenük sincs esélyem hiszen ök is korlátlanul vásárolhatnak.
Lassan már nyugodtan vehetnék egy porsche replikát mivel nincs mire költenem az rp-t. -
ramihu
tag
válasz
csaba0223 #8211 üzenetére
Lehet hogy baromságot mondok de a grip-böl is van két fajta mind előre mind hátra. Eddig csak grip-et vettem a plusszost hátra, de akkor veszek aerot és játszadozom egy kicsit.
Ami negativ változást érzékelek az új verzióban hogy korábban azért szerettem menni a mud-on mert a subi olyan faszán fordult a seggével mint amit a rally autókon szoktam látni. Most meg úgy megy mint a sínautó, ráadásul a síneknek igen nagy az íve és sokszor az árokba vezet. Kínomba már vettem olyan balance-t ami a hátsó kerekekre tolja a meghajtást, de igazából nem adja vissza a korábbi állapotot.
-
ramihu
tag
Az lenne a nagyon amatör kérdésem hogy müködés szempontjából mi a külömbség az aero és a grip tapasztás között, érzek valami különbséget a vezetésnél? Kénytelen vagyok ilyen marhaságokkal szórakozni mert most a pénz jön, de a következő két szinten csak egy szaros gumit lehet fejleszteni a gépemen.
(L23-24)
-
ramihu
tag
válasz
UnConnecteD #8027 üzenetére
Lehet hogy ha az lejön akkor utána kezd még egy csomagot tölteni?!
-
ramihu
tag
Öööööö frissit a PT!!!!!!
-
ramihu
tag
válasz
csaba0223 #8007 üzenetére
Szerintem eléri a 10 K-t a felhasználók száma.
Tegnap este a majdnem L2 fejletségű subi-mat legyalázta egy D-V ös fickó egy kawa-val a chikane pályán, két futamban is!
Egyetlen szánalmas mentségem hogy volt nála bp és látszot a fickón hogy csak erre az egy pályára gyúr, ö volt a host is. -
ramihu
tag
Tegnap igen kemény küzdelemben megnyertem egy 15 körös TA-t úgy hogy a célba már köhögő motorral estem be. Erre a második helyezett fickó elkezdet höbörögni hogy nekem speed bug-om van és azonnal lépjek ki meg vissza. Nagyon meglepet hogy valaki mennyire nem birja feldolgozni a vereséget, hiszen ezt mondhatjuk tökéletes tankolásnak, most volt a legoptimálisabb a gépem súlya. Átmentem utána egy másik szobába még futottam két versenyt és csak úgy jöttek a "best lap" üzenetek. Egyszerűen fantasztikusan vezettem tegnap este, vagy pedig... esetleg mégis...
-
ramihu
tag
Elértem a B-be, ami kis csalódással is járt mert azt hittem hogy ha meg van a szint akkor nézőként be tudok nézni a TA-pro részbe hogy milyen az élet ott. Úgy tünik hogy megfelelő jármű nélkül viszont ez nem megy, igy nem merek kockáztatni ennyi rp-t a vásárlásra. Szóval a kérdésem hogy van élet ott, lehet találni esténként megfelelő számú játékost mostanában?
-
ramihu
tag
Nekem is nagy felüdülés volt a dög nehéz súlyú quadro után. Szinte minden menetet élvezek amit ezzel mehetek, föleg ctf-re szeretek menni. Tegnap szinte szégyenkeztem mert beléptem egy olyan szobába ahol csak class 1 kocsik voltak és nem rúgtak ki, gyakorlatilag azt csináltam velük a pályán amit akartam. Kicsit már zavart is hogy ekkora fölény ad.
Lehet hogy stabilabb az evo, elég sokat küszködök a seggével. Gondolkodom hogy balancot rakjak-e rá, vagy csak simán meg kéne tanulnom vezetni?!
Esetleg aki már régebben hajt wrx-et, mi a tapasztalata?
-
ramihu
tag
Látom tényleg haraptok a szélárnyékra. Nem célom hogy élösködjek csupán próbálkoztam lépést tartani valakivel hogy beletanuljak.
Jelenleg a versenyeim lefolyása igen egyszerűen nézz ki.
Elölröl indulok: pár kör és draftolva otthagynak igy tudok szerezni 3.-4. helyezést
Elölröl indulok: hátulról belémrobog megyek legelni a füre
Középről indulok: biztos hogy megyek legelni mert valaki balhét csinál
Hátulról indulok: első kanyar után otthagy a mezőny mert padló gázzal nem merek menni félek hogy beledurranok valakibe. Ez nem teljesen vert helyzet mert általában balhé van és ha sikerül kikerülni a roncsokat akkor nem pont az utolsó helyen érek a célba.Szóval még van mit fejlődnöm
-
ramihu
tag
válasz
frame>24 #7533 üzenetére
Tény hogy még 2-3 Vméterre sem mertem közeliteni, szeretek korrekten játszani és nagyon nem akarom mások szórakozását elrontani. Egyszer próbáltam vissza adni a jól láthatóan gonoszkodó lökdösödést de abból is én jöttem ki rosszabbul.
Nem a játék hibája, de ilyenkor mikor próbálok vissza előzni általában rám húzzák a kormányt és kiforgatnak az eszes játékosok. Ezzel sajna nem lehet mit kezdeni ez van.
-
ramihu
tag
Mivel elég sokat megyek TA-t ebböl lenne kérdésem: a sima köröket elég jól viszem már (szerintem), viszont a draft-nál igen béna vagyok. Jelenleg gyakorlás képpen föleg az üzemanyaggal akarok spórolni. Szóval általában az van hogy ha valakire ráragadok akkor el kezdek gyorsulni és mikor már veszélyesen közel vagyok természetesen visszaveszek a gázpedálból. Kb háromnegyed állásban vagyok ekkor elkezdek lemaradni újra nyomok gázt de ilyenkor szinte mindig késő és véglegesen leszakadok töle. Tegnap este három körön keresztül vezettem "csodálatosan" preciz vezetéssel a mezönyt, aztán ketten összeálltak draft-ra és 3-4 kör alatt kb fél kört vertek rám, elég bosszantó érzés volt.
Mi a jó technológia? Lehet hogy szinte lökhárító érintésig kéne rámásznom az áldozatomra? -
ramihu
tag
válasz
frame>24 #7499 üzenetére
Nekem vasárnap sikerült megvenni a Quadro-t. Tettem bele pár kilométert és megvan a teljes első szintű upgrade. Igy már lassan kezd alakulni használható autóvá, legjobban a circuit pályákon tudom használni. Szerintem b-road -ra még mindig egy fos és ctf-en is igen harmatos még. A ctf-ben komoly kocsikhoz képest még nagyon gyenge/lassú az alap kocsik jobban tuningolva meg szerintem fordulékonyabbak, de nem adom fel hátha alakul még valami belőle.
Tegnap négyes ctf-ben volt egy pana két alap járgány és én a quadro-val, ennyire megalázó helyzetben még nem voltam a játékban, szó szerint hülyét csinált belölünk a pana. -
ramihu
tag
Sikerült megvásárolnom a quadrot, mindjárt jobban élveztem vele a ctf-et. Mondjuk igy elsőre B-road -on egy másodpercel sem mentem vele jobb időt mint a tuningolt alap autóval. CTF-en meg az első játszmában mindjárt egy panával küzködtem természetesen esélyek nélkül. (Viszont második lettem
) Kérdésem az lenne hogy szerintetek ctf-re mit érdemes előszőr fejleszteni rajta?
-
ramihu
tag
válasz
Dr. Romano #6954 üzenetére
mint itt: ramihu
-
ramihu
tag
Tegnap próbáltam de sajna béna voltam benne és a max 1700 XP volt, ennyit meg szedek össze TA-ban is még akkor is ha hátul végzem a 15 körös versenyben.
A tegnapi harmadik TA futamom igazi roncsderby volt igy az első kör után a 9/9 című remek helyezésem volt, ami a tankolás után 7/9-re javult. Érdekes hogy arra van eszük hogy kiforgasság a mellettük elöttük haladót de normális tankolás már nem megy, átlalában kettő helyet mindig sikerül ott javulnom. Tény hogy a másik kettő futamomban is a keresztbe állók rontották el a 2-3 helyemet ráadásul az utolsó körökben. -
ramihu
tag
válasz
Creative997 #6949 üzenetére
TA-zok szinte folyamatosan két napja, ma estére remélem meglesz a quatro és akkor irány a ctf. Nekem az jön be legjobban de a kis pöcsköszörű arra sem igazán alkalmas föleg a parkolós pályán, pedig az a kedvencem.
-
ramihu
tag
Nem régen kezdtem a játékot! Tegnap este mikor elöszőr próbáltam felrakni a hármas szintű gumit a kis chorus-os pöcsköszörűre egyszerűen szinte alig tudtam a pályán maradni. Szinte nem volt olyan kanyar amiben ne sodródtam volna ki, én felejtettem el vezetni vagy elképzelhető hogy ennyire romlik a fejlesztéstől a kocsi tulajdonsága?
2.24-et megyek a b-road pályán a nagyjából kettes szintre fejlesztett járgánnyal, nagyon gáz idő és inkább hagyjam a francba a játékot vagy még van valami remény?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 4/5 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- PlayStation 5/4 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX ONE/Series kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- Dell Latitude 5400 / i5-8365u / 8Gb DDR4 / 256Gb SSD / FHD IPS / Excellent akku
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Bomba ár! HP ProBook 440 G10 - i5-1335U I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Honor Magic 7 Pro - Fekete - Új kipróbált készülék! Karcmentes gyárilag független! 512GB Memória!
- Bomba ár! MacBook PRO 15" M15 - i7 I 16GB I 500SSD I 15,4" Retina I Radeon R9 M370x I Cam I Gar
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest