Hirdetés
- Android szakmai topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Google Pixel topik
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 VI - egyből hat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nem marad hely a szupertelepnek a Xiaomi kameraszettje mellett
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zizmand
aktív tag
válasz varsam #158116 üzenetére
Szia
Amiket én tudok tandempumpa pöcse szokott lógni, vezérműtengely kopás, vákomcsövek elöregednek, PD elem értékeket érdemes megnézni + hibakód olvasás, turbó állapota, EGR nél folyhat az olaj, kettőstömegű lendkerék ne zörögjön.Egyébként még: az első futómű elég összetett, ne kopogjon, beázások kb. minden irányból, ajtópanel tömítesek, akksi alatti vízlefolyónál, pollenszűrőháznál, ha beázik érdemes megnézni a sofőr alatti komfort modult és kábelköteget.
Mikrokapcsolók a zárakban beszarnak (vagy a forrasztás eltörik), ha kombi akkor a hátsóablaktről vízelvezető csöve el törhet, így tele lövi vízzel zárat és a mechanikát. Ajtókárpitok általában már megereszkednek ennyi idő után, ha nagy boardos (nagy kijelzős a műszerfal) akkor meleg hatására hajlamos elhalványodni, így olvashatatlan lesz. Rozsdásodásra nem igazan hajlamos szerencsére, csak az első sárvédő ív teteje, benne van gyárilag egy szivacs ami megfogja a vizet és elkezdi rohasztani. Ha még nem kezdte el éredemes kikapni a szivacsot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Autós topik
- Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android szakmai topik
- Villanyszerelés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest