- Videón a kézben tartott Xiaomi 15 Ultra, már a hónapban megjelenhet
- Yettel topik
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 10 VI - vajon miben bízhat?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #149058 üzenetére
Ez a régi adagolós 110 lovas tdi? Mert abba jó a 10w40, lehet 5w40-est is belerakni, de nem feltétlen igényli, ezer éves konstrukció a motor, anno nekem is az adagolós tdi-be az ment, nincs azzal baj! PD motorokba még véletlenül sem kell azt önteni, de ha jól emlékszem, te cserélted a benzines audit tdi seatra, akkor abban nem ártottál motorolaj és szűrő terén!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #149058 üzenetére
Milyen gagyi szűrőt vettél, hogy más volt?
Taknyolni és gányolni vetted?
Ha ásványi olaj volt a szervóban, akkor rábasztál. Ahol csak hozzányúltál, mindenhol hibáztál. Ne haragudj meg, de szerintem Te ne szerelj autót.
Gagyi olajat vettél a motorba, rossz olajat a szervóba, szar szűrőt, szakszerűtlenül légtelenítve. Ha így folytatod, hamar szarkupaccá fogod varázsolni az autót.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #149058 üzenetére
Magnatec 10w40??? Neked nem való tdi. A régi faros skodákba lehet hogy jó az az olaj, de nem ebbe.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest