- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
macilaci78 #195243 üzenetére
Részemről nagyon szeretem, sokadik autómban van, szinte mindennap használom (pl. ma reggel is, nyilván esőben-hóban, nagy hidegben nem), soha nem ázott be. A G7-ben én (1,8 m) nagyon bőven elférek alatta, talán régen egy Vectra B-ben hozzáért néha a hajam. Hozzáteszem, ugyan Te a V60-ba nem igazán fértél be, a Golfban több a hely elől.
Nem írom azt, hogy soha nem vennék tetőablak nélküli autót (lásd V60), ugyanakkor nagyon hiányzik ha nincs.
De kinek mi... 🤗 -
válasz
macilaci78 #195190 üzenetére
Szerintem nincs ilyen formájú gyári kupak Skoda logóval, VW logós is csak Kínából lett volna 4 évvel ezelőtt (Golfon volt télire A4 alufelni ugyanilyen kupakkal).
-
válasz
Primary92 #195083 üzenetére
Szia!
5 éves téli gumi, rengeteg eladóval a méretben.
Az 5x100 osztókör a Golf 4-é, illetve a mostani Polo és társai autóké, de azokon más a gumiméret (185/60R15). Szóval így ebben a kombinációban - ha jól tudom - csak a Golf 4-re és kortársaira passzol a szett, azok pedig nem mai autók, van hozzájuk felni dögivel, nagy a választék.
Érzésre valahol 20 és 40 ezer Ft között lehet a reális ára. (Bocs!) -
válasz
yodamester10 #195082 üzenetére
"most pár évig jó lesz"
Konkrétan 2 évig.Kipróbálom.
-
válasz
yodamester10 #193904 üzenetére
Miként szuperál Nálad a zörgéscsillapítás?
Az enyémben a napellenző - a mennyezeti lámpára ragasztott bútorlábvédő posztó ellenére - ismét hangos. Mást kell kitalálnom.
-
válasz
aero. #195019 üzenetére
vmax limiteren is csak 4200 körül forog.
7-es DSG-vel könnyű.
A 6-os DSG-nek is hosszabb az áttétele mint az én manuálisomnak. Még nem talpaltam ki a legvégéig, tippre közel 6000-ig* kiforog 6.-ban a boxszal.
Vmax limiten nézted, hogy mekkora tempót jelez ki a központi display?
Szerk. * Legyen inkább 5800-5900.
-
válasz
yodamester10 #195015 üzenetére
5,7 liter olajból fogy el 2. (Országúton nem észlelhető, nyaraláskor se. Pályán ~3500 rpm felett hajtva jelentkezik.)
Elhiszem, hogy jól megy a GTE, kb. úgy mint a Volvo PHEV. Bár csak egy betű a különbség, a GTI máshogy megy jól. Ha nem így lenne, akkor máig a Volvoval járnék, szerettem a sor5 hangját. 🤗
-
válasz
Saskakas18 #195008 üzenetére
Bő négyszázezer forintot ráköltöttem, szép lett a végére, eladtam. Azóta is boldogan használja a tulajdonosa*, 2 évvel később beszéltem vele.
*Egy fiatal hölgy, saját szememmel láttam, ahogy rendesen nyomja neki pályán.
Semmi bajom a dízelekkel - leszámítva a DPF/EGR/SCR parákat, amik vélhetően túl vannak gondolva - még a mormogó hangját is szeretem autópályán. Egy euro5-ös 2.0 TDI-t bármikor bevállalnék DSG-vel. A városi DPF nyúzást érzem az egyedüli valós aggodalomnak. A DPF OFF méltatlan, abból kinőttem.
Benzines Golf 7 2.0 TSI-t használok, ez kér kb. 2 liter olajat egy csereperiódus alatt, havonta ránézek az olajpálcára.
-
válasz
Saskakas18 #195002 üzenetére
Azt olvastam, hogy 250-300 ezer km-nél esedékes a motorfelújítás (nem tudom, hogy konkrétan mit kell cserélni, lehet, hogy csak a dugattyúgyűrűket), ezt Stage 1 tuninggal is tudják.
Láncos vezérlésű.
Korábban tán pont Neked írtam, hogy volt egy 173 ezret futott G7 2.0 TSI-m, 3 éves, arról lerítt, hogy autópályán használták komoly* tempóval. Rövid ideig, 3-4000 km-ig volt nálam, így pontosan nem mértem, de gyanúsan kedvelte az olajat (kb. 1 litert bekapott). Illetve visszatérő hibakódot jelzett, vagy a lambda szonda vagy a katalizátor gyengélkedett.
Visszagondolva, vélhetően a tartós cipőzés okozta ezeket.(* Kőfelverődés miatt az orra újra lett fényezve, de ezen túl én is sok kavicsnyomot javítottam még az oldalán. A felni is tele volt kavics okozhatta leverődésekkel. A szerviztörténete alapján évente kapott új féket és gumikat.)
-
válasz
Saskakas18 #194996 üzenetére
A 3. generációs EA888 nem zabálja az olajat, de azért ez sem veti meg teljesen.
Enyém 2 olajcsere közt, 15 000 km alatt ~2 litert kér, ez 6000 Ft, nem tétel. Sokat megyek autópályán (2/3), magas fordulaton jobban fogy.(Cimborám Passat B8 2.0 TDI-je is kér olajat, ő is hasonlóan használja. Azt mondja, nála az olajcsere periódus 2. felében felgyorsul az olajfogyasztás.)
-
válasz
Saskakas18 #194979 üzenetére
Ha őszintének tűnik az eladó, kérdezd meg, mennyi olajat fogyaszt.
-
-
válasz
csiga8 #194940 üzenetére
Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalataidat. Érdekes elgondolás átállítani hagyományos akkura ("WET") VCDS-sel, megfordult a fejemben, hmmm. (Tegnap olvasgattam magam is, az AGM csak picit drágább, de ezt az ötletet elvetettem.)
Nincsenek ilyen műszereim, valószínűleg nem éri meg nekem beszerezni őket.
A Jász EFB-t az angol nyelvű katalógusukban találni, 10. oldal.
-
-
válasz
csiga8 #194911 üzenetére
Én is köszönöm!
A TAB Stop & Go EFB , illetve a Jász Electric Power EFB [link]milyen?
Vagy ne okoskodjak, vegyek Bannert? (Szívesebben vennék nem multi által gyártott akkut, különösen magyart.)Szerintem cserés lesz az akksim (gyári Banner EFB 69Ah). Már rájöttem, mikor mutatja a műszerfal a SOC-ot. Jelenleg 0%. VCDS szerint 68% töltés után...
Újra illesztettem az akkut, átírtam a sorozatszámot. Valaki okos 94 Ah-t írt bele, nem tudom hogyan, az illesztésnél 69 Ah, EFB, JCB gyártmány volt megadva.
Most a töltőn lóg téli programon. -
Srácok! Oké, vennék én jóárasított Hankook vagy Auchan puruttya akkut, viszont EFB kell bele (gyári 69, utólagos 70 Ah). Indít magabiztosan, csak dobott már CAN hibát.
Tegnap este töltöttem 4 órát csutkára, ma délelőtt is még 1-et.
Azt tudjátok hogy miért nem írja ki a műszerfal a töltöttséget? [kép] Újratöltés után ugyanez van. -
válasz
Winne #194889 üzenetére
Tehermentesítő KELL, ez nem kérdés és nem tragédia. Műanyag simán megfelelő belőle. [link]
A 7x17 és a 7,5x17 jó lesz 225/45r17-hez. De ez utóbbi is kijebb áll 6 mm-rel a legszélesebb gyárihoz képest.
A 7,5x16 sok lesz 205/55r16 alá. (Nekem volt ilyen télire, nem tetszett a kifeszülő gumi a túl széles felnin. Ugyanakkor fizikailag elfér az autó alatt.) -
válasz
Grande Ale #194800 üzenetére
Szia!
Holnapra meggyógyul magától. Ha mégsem, akkor vedd le az akkumulátorsarut pár percre. (Ha ez sem segít, akkor szerviz.) -
válasz
bitpork #194791 üzenetére
Tudok persze.
Megvolt az itthoni gépemen is, 2020. 03. havi. [link] Szedjétek le, egy darabig itt hagyom.
Amúgy nem volt benne a letölthető csomagban?
Megjegyzés: 100% jogtiszta, a VW publikus oldaláról töltöttem le kb. egy évvel ezelőtt.
Ha Qru ráér, javaslom tegye be az összefoglalóba. -
válasz
bitpork #194789 üzenetére
Ha navigáció frissítés kell, az szerintem innen nem lesz jó a Q7-hez vagy bármelyik Audihoz.
Ha csak rádiólogó kell, az működhet. Letöltöd a'la natur, kizippeled, és ott lesznek külön könyvtárban. (Régebben így volt, nincs bekapcsolt PC-m, nem tudom most ellenőrizni.) Ha mégsincs benne a logó, akkor írsz nekem, és holnap elküldöm / feltöltöm, a céges gépemen megvannak.Utána ahogy TaylorPro írja: Kiírod SD-re, azt bedugod, majd a rádió menüjébôl feltöltöd az adók alá (egyszerű, logikus művelet).
-
válasz
simonjoe #194766 üzenetére
Pár éve vettem még az előző autómhoz, gyári VW, szürke 1,5 literes flakon, tömény. A TLX Kft-nél vettem, úgy vélem, minden márkaszervizben kapható.
Ezeket az apró csetreszeket (gyári folyadék, patentek, csavarok) szerintem megéri márkaszerviz raktárából megvenni, biztos hogy passzolni fog, és nem óriási az árkülönbség (pl. utángyári műanyag dugó 150 Ft, gyári 300 Ft).
-
válasz
T0mBd1gg3R #194755 üzenetére
0,5 - 1 dl desztvizet öntenék bele. Ha ragaszkodsz a hűtőfolyadékhoz, szvsz simán kibírja ha ezzel mész dolgozni.
Örülök, hogy megoldódott a termosztát mizéria.
-
válasz
molnarpeter #194422 üzenetére
Az olvasztatlan pöcköt csak az én konkrét esetem miatt említettem. Eleve 4 lyuk és 4 pöcök volt, ebből 2 volt gyárilag olvasztott, ezek mentek a levesbe. Viszont valami okból kifolyólag a maradék 2 érintetlen volt, így tökéletes megoldást kínáltak.
Yodamester ragasztópisztoly ötlete is kitűnő. A kolléga* azt is említette. Kérdés, hogy a fémen megtapad-e?
* Gépész, informatikus, csőszerelő, stb. papírja van - mindent megold. 👍
-
válasz
molnarpeter #194417 üzenetére
Egy légrostély javításában kértem ezermester kollégám segítségét, ott is ilyen olvasztott műanyagok tartják egyben az alkatrészeket. Fogott egy fúrószárat a kezébe, azzal fúrta le. Volt tartalék műanyag pöcök az alkatrészen, azt olvasztotta vissza. Azt mondta, hogy a tartalék pöcök hiányában egy önmetsző csavart tenne bele.
-
válasz
Chris1983107 #194351 üzenetére
Golf 7-ben 35 ezret fizettem, viszont én Android Autot használok. A CarPlay-hez nem kizárt, hogy cserélni kell az USB aljzatot, az további 20-30 ezer Ft.
Kipróbáltuk az enyémben egy szifonnal + nem gyári kábellel, úgy nem működött. -
válasz
Stylewars_kp #194319 üzenetére
"Pici kamut" érzek benne.
2020.03.10.:
CASTROL EDGE PROFESSIONAL 5W30 LL-III motorolaj megszűnik, már a nagykereskedésekben nem beszerezhető, nekünk még néhány 100 db van készleten, azt követően kivezetésre kerül a termék.Másfél évvel később, 2021.10.28-án:
1000 (azaz egyezer) liter Castrol Edge Professionalt kosárba tudok tenni.
Náluk.
-
válasz
Winne #194220 üzenetére
Nem fog belemenni, hogy későbbi dátumra szóljon a szerződés. (Amúgy is gáz, ne akard.)
Vettem már kivont autót, dupla átírással, úton az okmányirodába menet derült ki, hogy ki van vonva (wow).
Megoldási javaslat: holnap elintézitek az eredetvizsgát Fóton, valahogy eljut oda az autó, majd még Fóton átíratod a nevedre, egyben visszahelyezik a forgalomba. Ehhez kell az eladó együttműködési készsége, de miért ne lenne együttműködő? -
válasz
macilaci78 #194208 üzenetére
az állatkertet szaporítod
Ez nagyon tetszett!
-
válasz
Winne #194199 üzenetére
Ha jól értem, egy kereskedésről beszélünk. Ma átíratta a cég nevére, majd kivonatta a forgalomból, hogy ne kelljen biztosítást fizetnie.
Holnap helyezze vissza ő vagy intézzétek együtt. Ő tudni fogja pontosan a teendőket. Te kösd meg előre, vagy a helyszínen a kötelező biztosítást a saját nevedre, ez kelleni fog. Biztosítás és forgalomba helyezés nélkül ne hozd el az autót.
-
válasz
IntelKiller7 #194111 üzenetére
Gratulálok! 👍
Meglep, hogy euró 5-ös.
-
válasz
Winne #194099 üzenetére
Jó lesz ez.
A tetőkoszorúból is ki lehet húzni a huplikat. (Igény esetén adom az egerszegi szakember telefonszámát. Múlt pénteken jártam nála, azt mondta Debrecenben van most sok sérült autó, de nincs kedve odautazni, már külföldre se jár dolgozni.)
Ma délután jégkáros autókat kerestem a hahun, főleg Fordokat találtam. Ha nagyon unatkoznék, magamnak is vennék egy dízel Focust. (Nem lelkesedem a Fordokért, a piacukat sem ismerem.)
-
válasz
Winne #194086 üzenetére
Ülésmagasság - vezető oldalon szinte biztos, anyós oldalon kérdéses
Kesztyűtartó - van
Deréktamasz - kérdéses
ESP - kötelező az EU-ban (ASR passz, csak egy funkció az ABS-en belül)
Immo - mindenben van 30 éve
sebességfüggő szervo - passz, sima szervo biztos van benne, szinte mindegy
fűthető behajthato tükrök - extra, tippre nincs benne
Szerk: kézzel behajtható lesz benne, a motoros az extra
tempomat - talán alapfelszereltségAz adatlapodon olvastam a Szombathelyt, Zegen tudok jó horpadásjavítót.
-
-
válasz
IntelKiller7 #194029 üzenetére
Nem lehet. Külön kell megvásárolni az aktiváló kódot (200+ euró) + márkaszervizes beavatkozás.
Illetve létezik alternatív megoldás, kedvezőbb áron (30-35 ezer Ft). Keress ilyent pl. a Jófogáson. -
válasz
zsolt19900 #193987 üzenetére
Tetszik az autód! 👍
MolnárPéter javaslataival teljesen egyetértek, azon belül pár szvsz komment:
- a matricabombák elriasztják a 30 év feletti érdeklődőket,
- a tegező mód úgy szintén,
- a kategóriaváltásra hivatkozás nekem nem tetszik (erőltetett duma).A bal első sárvédő lyukas a matrica alatt?
-
válasz
szabonagyur #193949 üzenetére
Erre tudok egyedül gondolni. Na de 2 évesen került hozzá, persze ez nem kizáró ok. Ahogy az se, ha picit szépített a valóságon (1. vagy 2. tulaj).
Részemről eredetvizsgára, műszakira tisztán viszem az autót, hogy később jól mutasson a JSZP fotókon is. 🤗
-
válasz
Winne #193936 üzenetére
Valóban retkes az összes JSZP fotón. Most tiszta. A mostani autómat full dzsuvásan vásároltam (vissza); napokig takarítottam, azóta nagyjából tiszta. Poros úton használták ezt is és azt is.
Nem sajnálta a pénzt a gyári féktárcsára 114 ezerért (minőségi utángyártott 28 e.), a gyári pollenszűrőre 20 ezerért (Mann FP 4 ezer), és így tovább. Költött rá, karbantartotta.
Jó kérdés, miért írja azt, hogy első tulajdonostól, közben volt már eredetvizsgán 2 éve.
Nem elvetendő. (Közelebb nincs?)
-
válasz
yodamester10 #193902 üzenetére
-
válasz
simonjoe #193874 üzenetére
Ne fáradj, már ez is nagy segítség volt, tudom, mit kell keresnem!
Tudtam, hogy láttam már ilyent valahol... majd kérek az informatikus kollégáktól.
Ami tippként felmerült még, légtechnikai csövek öntapadós fekete szigetelőanyaga, ilyen masszív szivacsos anyag.Elsőre a bútor alátéttel kezdek.
-
válasz
T0mBd1gg3R #193870 üzenetére
Valószínűleg nullázódott frissítéskor, majd a default beállításokkal indult minden.
Így jártam én is júliusban. Nem értettem miért nem működik frissítés után az esőérzékelő. Aztán csak be kellett pipálni a menüben.
-
válasz
Lacess #193866 üzenetére
Jól értetted, házi barkácsra készülök.
A cél, hogy a felhajtott napellenző ne érjen hozzá a tetőkárpitban lévő sminklámpához. A legjobb egy pár milliméter átmérőjű, kb. 5 mm magas fekete gumiütköző lenne a talpán öntapadós réteggel. Nem tudom, hol kapni ilyent, ezért tennék egy kísérletet az öntapadós filccel, abból vágnék ki egy kisebb, de szabályos darabot.
-
válasz
T0mBd1gg3R #193862 üzenetére
Bevitték a műhelybe, ne csesszék szét a xenonod és a saját szemüket, ne merüljön le az akkumulátor míg a diaggal dolgoznak bekapcsolt gyújtás mellett.
Miért nullázott le a fedcomp? Frissítettek valamit, azért kaptál új funkciókat.
Miért nyitották ki a geptetőt? Benéztek a motortérbe, pl. mert jó fejek.
Miért nem zárták vissza rendesen? Itt hibáztak egyedül. 🤗
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest