- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
Sziasztok!
6n2 Polo 1.4 PDTDI-nél mire érdemes figyelni vásárláskor?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Tesóm akar venni egy 1.4 16V Facelift-es Octavia I-et.
Az lenne a kérdés, hogy az alap dolgokon kívül mit érdemes még átnézni egy használt példányon?Előre is köszi.
üdv.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
kk831228
addikt
Mágus2: Muszáj leszek 20-30 privátot írni...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
TaaT
nagyúr
válasz !Overdose! #99264 üzenetére
Később majd benéz Mágus lesz bővebb infó, mondjuk én nem emlékszem hogy nagy baj lenne velük.
Talán a hangjukat (3henger) szokták erősen kritizálni, mondjuk én már hallottam dízel smart-ot, na annál traktorabb dízel szémélygépet még nem pipáltam
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #99264 üzenetére
Pontosan azt kell figyelni, mint a többi TDI-nél.
VR6-Fan Szép. Milyen a fékhatás? Panaszkodni szoktak, hogy minél nagyobb a tárcsa az adott főfékhengerhez, annál gumisabb a pedál.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #99280 üzenetére
Őszinte autónak tűnik. Dieselt én télen szeretek venni, akkor nincs meglepi, tudod mit veszel. Ha -10-ben is jól indul, a motornak nincs nagybaja.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #99276 üzenetére
őszintén, quva fos, de még éppen csak lejött a bovonatolás, egy 200km tuti kell neki még emészthető lesz...
mentségére legyen nyomva hogy a tesztkör végére szét is lötte a fék vákum nyomó csövét, ill az egyik fékcső könnyezett, igazából pedál érzet szerintem jó első 2cm játszos, utána még 2cm ahol már keményedik és fog kb 5 cm-nél meg beton, csak épp az hiányzik hogy feltúrja maga elött az aszfaltottszerintem nem a tárcsa átmérője határozza meg a szarba lépösség érzését, hanem a nagyobb tárcsákkal jövő nagyobb munkahengerek, ami felborítja a gyárilag (álltalába..) jól eltalált hidraulikus áttételeket, most aki ilyenre nem gondol, az ne fék tuninggal kezdje vagy legalább ne lepődjön meg
szerintem a létező legnagyobb értelmesen felrakható főfék van fent most épp, ettől nagyobbat amit nem kell faragni hogy feltegyem csak gyártatni tudnék, 25,4mm-es van a 20mm-es helyett.
távlati tervekbe, gondolkodok hátra egy 279x20 hűtőtt be, de az max az esztétika miatt lenne szükséges!
iphonos baromkodás (picit alá mért szerintem, nem teljesen sík terep.)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #99283 üzenetére
valahol meg volt egy kedves ismerősőm mérése, anno az 1 éves cupra ibizáját mérette egész pontos helyen full gyári autó szar program (az se szögre írva, csak 1 baros nyomáson), 174le/323nm, nekem elve egy rendes kipum van, effektíve a fmic teljbe nem számít csak ha már melegedne el, viszont nekem azóta felkerült egy nagyobb komp kerekes turbo (a két turbonak azonos nyomáson nem azonos eleve a légszállítása!!), egy hozzá való 1,4baros konzerv progival, ezek a számok meg a görbe jellege, tökéletesen hozzák a 180le-s konfigok konzerv adatait, 200-230le 340-370nm, kb a szórás.
de itt van 3 kb az enyémmel 90%-osan egyező konfig, normális egyedi softtal nagyobb benzinnyomással:
[link]
[link]
[link]Tomcsi leonja, a szó szerint szögre írt konfig, annál többet úgy hogy legalább egy olaj cserét kibírjon bontás nélkül a motor nem lehet kihozni egy ilyen konfigból, látszik is a görbén, hogy középen hiába fújja meg az 1,7-et kb a csiga 6000 körül már elfogy a sufla és nem 1bar meg 190g/s felett maradni.
lehet rászánok egy kis lovét és koppra iratom én is, egy ilyen 240le/370nm már tetszene
mérés meg komolynak nem tekinthető, főleg hogy nem volt teljesen sík a terep, majd keresni kell egy olyan helyet.
Tomcsi:harborpark mögött volt, a körforgó fele.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #99284 üzenetére
Gyanúsan magasak ezek a nyomaték értékek, már-már dízeles, főleg ahhoz képest, hogy csak 1,4 bar. (jó tudom ,az nem olyan pici csiga, mint a TDI-n van.) Mennyi most a kg/le arány? Lassan egész komoly lesz a teljesítmény. Csak a benzinárakra kell majd odafigyelni.
Adja magát a kérdés:
A gyári 180 lovas 1.8T miért csak 235Nm?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Akkor adnak fura hangokat a turbók, ha megszorul bennük a reguláció. A nyomás rendben? Ezt hogy néztétek meg? Mutass egy logot arról a nyomásról. 003, 010, 011-es csoport egyszerre 1500-tól 4000-ig padlón.
2 bár. Az nem nevezhető jónak. Mennyire írták? Szerintem beszorult és túltölt, vagy aki nézte az nem tudja, hogyan kell kivonni a mért értékből környezeti nyomást.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #99285 üzenetére
1100kg körül kell lennie menet készen nélkülem.
nem épp kímélős 186km-re 13l-t kért be, szerintem ez teljesen baráti vegyes fogyinak!
A válasz is adja magát:
180le-s 1,8t fele akkora nyomáson megy mint én"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Ace owner
addikt
Kisült a pogácsaGalaxy Fold 4
-
cool13
őstag
válasz Mágus2 #99089 üzenetére
Megoldódott. Kapott két könyököt. Ami a gumicsöveket összeköti a radiátorral. Lehet kapni 1500Ft/db.
Közben meghalt a világítás kapcsolóm. Csere. Csak ibizáét tudtam szerezni, azon kis kerek gomb van. De olyan mint a lego maga a kapcsoló. Le lehet kapni, a forgató gomb részét magáról a kapcsolóról, és átcseréltem. Öröm bódottá.
-
zsolt19900
őstag
hát pedig nekem éppen ez a hang az ami a Lupo után hiányzik a Passatban amikor kigyorsítottam és az a három hengeres jellegzetes hang persze nem annyira mint ha egy motorkerékpár lenne, de lehetett hallani azért
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz zsolt19900 #99298 üzenetére
Egy marék homok a szűrő mögé és meg is lesz...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest