- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
freaghill
őstag
Lenne pénzem megnézném ezt a koppanásmentes fúróművet..
De a fúst mentes motor is érdekelne -
zsolt19900
őstag
köszi a karosszériás ötletet, elmentem egyhez Pécsett és pár napon (de max. a jövő héten) orvosolva is lesz az ajtó lógás, a jobb oldalnál annyi volt a gond, hogy lelazult a tartó csavarja (az ami a kis fekete pöcök mögött van) a bal oldalit viszont cserélni kell a felsőt, ez meglesz 7e a teljes zsanér, és azt mondta, hogy lehet, hogy csak az ajtó felőli részt kell cserélni és az még plusz munkadíjjal meglesz 13e Ft-ból kb.
Azt azért hozzátette (kis aranyos), hogy jó lenne le is fújni az még plusz egy ötös, én ezt nagyvonalúan visszautasítottam van itthon autó színének megfelelő festékem kis tégelyben, így majd le lesz pingálva aztán jónapotFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
VR6-Fan
veterán
válasz zsolt1225 #98648 üzenetére
G1 GTI, azt élmény és egyben küzdelem vezetni, holmi úr vezetőnek .
Realitás taláján maradva, mivel az 1 mihályba nem fér bele se egy ujabb ibiza cupra se egy g5 elejű polo gti, így ibiza cupra 6k2 99-02.
1,4-1,6-ból átülve jól megy, meg van benne minden ami egy normális autóba kell kicsi gokart szerű, 2 embernek még kényelmes, futóműve G2 G60, motorja kb olyan mint Tomcsi tartalék nélküli fosja, kicsit faragtatsz a kipun egy rendes ic meg egy konzerv, és ott a 170-180lojj 300+nm-vel, halandónak meghalni elég, utána még minden van 1-2 direct replacement turbo amivel mehetsz 200lojj fölé, és még nem annyira zsebbe nyúlós a móka, a felett meg kár költeni rá.
fogyi 6,5-13 közt.bitpork:gyári mivoltába én baromiran nem nevezném élmény autónak
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
tresh
addikt
válasz ßrainiac #98663 üzenetére
Azért gondolom a formósűn és a v6 végett súlya is van a G4-nek , nem lennék meglepődve ha egy első kerekes 1.8 Tamás G4 a picsájára verne főleg ha piszkálva van. OEM cuccokkal (TT) 225 le -ig fel lehet faragni. Bár tény hogy első keréken az a teljesítmény már lehet csak arra jó hogy elfüstöld a gumit.
-
VR6-Fan
veterán
1,5t vagy felette van dagadt allat nem megy rosszul, de lustacska azert.
Ha valaki belenyul es mondjuk egy AUM motorkodos g4et vesz ott komolyabb hw-s modositas nelkul elerheto a 210-220le onnan meg mar biztos nem k04re valtanek hanem nagyobbra v nagyobb belu hibridre, de oda mar min kell egy szett hajtokar 4 spricni nagy maf meg egy olyan arc aki rendesen megirja a gyari kotvany ecu-t, nem nem kell vemsBitpork: Az oke h egyenes vonalu mozgasba jobb pl az alltalad emlitett dci-hez kepest, de mi van kanyarba?!
Felre ertes ne essek jo kocsi, de nem elmeny auto!Laci: A Tied nem egy elmeny auto hanem egy normalis motorral szerelt kompakt
1,4 (1,6) let jogosultsagat motorizaltsag szempontjabol nem is ertem a g4-be.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
Piwi
addikt
Aliexpress-en kivül tud valaki egy oldalt ahonnan lehet vásárolni VCDS-t és nem 3hetet kell várni rá amíg ideér?
Illetve az mindegy hogy milyen nyelvű vagy pont olyat kell nézni amilyen az autó nyelve is?
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
VR6-Fan
veterán
Mennyiert merik az ujat alin?
Tresh: Szerintem rendes difivel, meg jo gumival foghato, ismerosomnek ha bejaratodod a motorja 300+ lesz es talan kozelebb lesz az 500nm-hoz mint a 400hoz, arra kivancsi leszek mennyire lehet kiautozni!?
En meg lassan felhajitom a feket akkor nezek valami epkezlab gumit meg kupkungozasnal meg perselyezem a difit es meglatjuk ezzel a ~200le-vel mit bir, amugy se a lovak szamitanak hanem a vernyulmokusok
Sajna a kereszt a hosszra nem teljesen pluh and play.
Haver arcnak a bam-os ~270le-s cupra r-jet utcan siman lehetett kinalni, rajtnal tudtam elugrani jobban, de ott szerintem nem a kocsikon mulott.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #98676 üzenetére
Sajna a kereszt a hosszra nem teljesen pluh and play.
simmt, de ahogy nézem nem sok galibába ütköznek ill arra is van megoldásuk majd ha összeáll a srác blogja a kocsival kapcsolatosan akkor bedobom ide is mit tákolt
Haver arcnak a bam-os ~270le-s cupra r-jet utcan siman lehetett kinalni, rajtnal tudtam elugrani jobban, de ott szerintem nem a kocsikon mulott.
Persze sofőr kérdés is de azért a 2-es golf bodé ~200 le körül nagyon csúnyát megy. Havernak volt 1.9 pdtdi épített blokk 210/ 400nm padon mérve. Hát nem vagyok félős gyerek de abba kapaszkodtam ,lámpától lápáig nem igen volt játékos társ De pl ő is mondta hogy nagyon hiányzik alá a 4 kerék hajtás. Viszont az az sok meglepett arc a lámpáknál igen vicces volt nem nagyon tudták hová tenni hogy elvéreztek Mondjuk kíváncsi lennék a tied mit lép mert emlékeim szerint elég haladó a te géped is Amúgy ha lenne hely és időm tuti összeraknék én is egy 2-est csak én diesel vonalon játszósnak
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
Tegnap vezettem egy 2014-es Skoda Octavia 1.6 dízeltrakit, 33k km volt még csak benne.
- a 15 éves A4-ben kisebb a menetzaj
- 1.6 traktormotor gyengus
- hátra alig lehet kilátni (főleg mert én hátra szoktam fordulni tolatásnál)de
- finom autó, kellemes anyagokkal
- jó lábtér és fejtér hátul (mondjuk nem az A4 hanem az A6 ellenfele, tér meg ott is van már)
- még minden gyári minőségben működött rajtawww.vakbelmutet.hu
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz scope2007 #98678 üzenetére
Mennyi nálatok egy magyar full VCDS?
Cheesy Nem csak a menetzaj, a motorzaj is nagyobb. Nem gyenge az annyira, csak annak érződik a hosszú fokozatok miatt. Nem forog 4000-et 130-nál. Alap motornak szánták, az is. Nem kell tőle semmi nagy dolgot elvárni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Cheesy #98681 üzenetére
"...(mondjuk nem az A4 hanem az A6 ellenfele, tér meg ott is van már)"
Az MQB Octavia egy Golf/A3 csomagtartóval, soha nem is szánták az A6 méretkategóriába. A hasonló korú A6 sokkal nagyobb. Az aktuális A4 is nagyobb kasztniban, mint az Octi, csak a hosszmotor miatt ez utastérben nem feltétlen jelenik meg.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
3.-ba 70-ről úgy hogy valamennyire lendületből jött nem tudod már elmenni (az még az 1 baros softommal volt igaz neki is erősődőtt és finomodott azóta!), ami az övébe igazán durva volt és tetszett, hogy 6.-ba 200-nál két kézzel kellett az anyósba kapaszkodnom átkarolva azt hogy ne süppedjek vissza a hátsó ülésbe .
dizelnél a legnagyobb baj az hogy a chipszesek 80% olyan programot ír ami hatás vadász, hirtelen betölt megtol, aztán utána kifullad, így nincs az az utcai slick ami meg fogná első keréken, forgos szép elnyújott nyomaték görbés dizelbe jó rég ültem már.
pont beszéltük hogy 1-2 dizeles haver arccal hogy jó dolog ez amég nem akar az ember nagyon 200le fölé menni, addig viszonylag olcsó és látványos ugrások vannak 230-240le még emészthető utána minden 5le-ért komoly Deákokat kell beletolni.... most van az a kék G4 villany tdi 26xl-evel, ahogy néztem a konfig leírást, a létező összes magic benne van, egy 210/225le-s alapból ez egy sima chip... max kell egy jó DP meg egy FMIC, esetleg egy olyan TIP amit nem tud össze szívni a turbo, ha nagyon kimaxolják a bam-os konfigot akkor a 300le se hihetetlen és a turbo meg a motor gyári még, szóval jó dolog ez a 4 hengeres dizel tuning egy bizonyos szintig szerintem.
ha lesz végre gumi rajta majd kérek egy Gmetert, vagy legalább egy Szifont és nézek 60-120-at meg 80-160-at csak jelenleg 70-nél még gond nélkül ezekkel az öreg yokokkal kapirgál...
de olyan 3-4 sec és 5-6 sec közé várhatóak az értékek.Piwi:köszi!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #98687 üzenetére
hogy 6.-ba 200-nál két kézzel kellett az anyósba kapaszkodnom átkarolva azt hogy ne süppedjek vissza a hátsó ülésbe
őőő az nem sz*r
most van az a kék G4 villany tdi 26xl-evel, ahogy néztem a konfig leírást, a létező összes magic benne van,
ennyire mondjuk én sose hackelném szét a gépet mert munka eszköz de azért ha lesz új csúcs turbó kap egy alap valami egyszerű kis sw-t nekem az az átlagos 130-140 le / 300nm bőven elég ha értelmesen van megírva . De már ebbe se tudom kihez lenne értelme vinni aki tudja is mit csinál. Kicsit lentről ha jobban húzna pont jó lenne szerintem akkor az még a fogyi rovására se nagyon menne. Viszont valahol olvastam hogy fix turbóval is próbálkoznak a srácok de gondolom ott pont az van hogy alul nagyon megy fent elfogy vagy fordítva Nem rossz ez a változó geos turbós dolog de jó lenne ha azzal se kéne szopni Mondjuk a másik amit nem értek hogy megy itt a gt17 be gt20-as belső faragás és társai lehet én vagyok hülye de azok fizikálisan is eltérnek egymástól talán a hideg oldal egyforma Na mindegy sokat olvasgattam utána a dolgoknak és ahogy nézem az optimális "tuning" az 160 le ig van 1.9 tdi esetén a többi már tényleg kemény deák ferikbe fáj plusz nincs akkor a ugrás ahogy Te is írtad.
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #98689 üzenetére
Az indítós ...tudom tudom de tényleg időm nincs jelenleg ..írom a f*sz szerelmes leveleket a generálnak és vissza... i love építőipar Hétvégén elvileg nincs meló meg úgy is porlasztócserén leszek és akkor csinálok videót
Amúgy meg lett taposva és most húz szépen alulról is ahogy eddig tette de teszek fel videót bár ha lenne kölcsönbe egy vákuum pumpám akkor megoldanám gyorsba De ezért az egy mérésért nem veszek 15 ért hogy utána porosodjon
-
VR6-Fan
veterán
nem rossz, de tudod mi a jó, 1,3Baron a t3/t4, egy ami egy vr6-on van, ami meg egy g1c-be, nincs tíltás, 7000-nél még oda léptél harmadikba és úgy húzott hogy nem értem el a műszerpárnát anyósból ,8k-nál jött inkább a fék és jött egyből az 5-ös így is a gyári végsebesség megdőlt, és az se volt erős csak 300+ meg egy kamionyi nyomaték.
neked a vnt15-be simán lehetne egy 17-est csinálni, ha már turbora költesz meg csúcsra én azt csináltatnám meg 502-t bele és ahhoz egy softot, szép elnyújtottat és nem hátba vágósat, stabil 150-160le kb ugyan onnan fog elindulni mint fent fog tovább forogni valamivel és középen és fent lesz erősebb (ha olyan a soft), ez már vígan elég abba a bodéba a normális közlekedéshez szerintem, van egy b5 paszta 4motionunk, oké hogy szar a gázpedál poti, de konzerv chippel kb épp kielégítő a menet teljesítménye, chip nélkül síralmas volt! ( vagy én nem szeretek állandóan padlón járni egy kocsival....turbo jó rajta meg a motor is)
nem annyira atom fizika ez a hibrid kérdés, pl a te esetedben a mostani csapágy házadba teszik, bele a 17-esnek a csapágyait szimmeringjeit stb, ha kell ehhez alakítják ki a belső méreteket, bele dugját a turbina lapátot tengelyestül (álltalába egy anyagból van!), másik oldalra a tengelyhez való komp lapát, anya rá és go to centír, kész. komp és turbina házak a lapátokra illeszkedő felületét meg kellő méretűre kibővítik hogy bele menjenek a kerekek kb ennyi.
ezt lehet fűszerezni azzal, hogy:
-portolják a kom nyomo oldalt és a száját is (ez pl bizonyos komp lapátok és komp házak esetén elengedhetetlen, pl amikor az én kis turbom komp házába k16 komp lapátot raknak konkrétan levágják a 45mm-es száját és asszem egy 60-as alu csövet heggesztenek fel )
-portolják a meleg oldal be és kilépő részét
-portolják a wg-t
-aztán lehet egyszerűbb hibridet csinálni, amikor pl csak komplatátot cserélnek, ez bizonyos súlyig jó, de ha pl nagyon elmászik a komp oldal súlya, az erősen az élettartam rovására tud menni.
-aztán az über über, amikor kicserélik a turbo belét turbina oldalt tengelyestűl és az adott tengelyhez tartózó komp lapáttól még nagyobbat raknák fel!! pl 1,8t esetén k03 házakba és középbe a k04-064 (2l tfsi) turbina részét teszik és 2280 (rs6) vagy 2283 (fasz tudja mié, de lehet ez az rs6-é ) komplapátot tesznek rá, ez most a "sláger", ahogy nézem.... ha össze jön egy fél milko megint amit elszórhatok a kocsira és megint nem lefényeztetni fogom.... én szerintem egy k03-ba épített G7R belét szeretném bele rakatni, méretei alapján GTX28 szint, 2000-től megindul már 2500-nél 1,3-at tud, 3000-nél 1,5 bar felett, pontos adat nincs még, a nagy talány az lesz hogy meddig fogja tudni kitartani a nyomást.viszont az ilyen nagy (kis..) hibrideknél elő jön az EMAP-EGT probléma, még pediglen az hogy adott belépő és kilépő nyílások méretei/geometriája miatt elkezd felmászni az EMAP amiatt meg az EGT is elkezd elmászni (ettől fosok én is hogy hiába portolgatom szarrá a kis k03 házát és veszek rendes csonkot hozzá és portolom szarrá azt is) tartós veretés esetén elkezd melegedni, és repedni az öntvények és elfújni a turbina kereket.)
valamelyik fb csoportba olvasgattam pont talán Szamit, kérdeztők tőle hogy oké hogy a t15 házba megy a GT20 bele, de mi van emappal meg az EGT-vel amire kb az a válasz érkezett, hogy ez már 10éve kitalált dolog jön megy dudál és műkődik, ez tény, de azért na
na bocs hosszú lett és rendszertelen, dobom off-be mert nem kapcsolódik szorosan a témához!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Cheesy
őstag
válasz brumi1024 #98683 üzenetére
Akkor ezek szerint képzavarban vagyok
Audi A3 - VW Golf - Skoda Fabia
Audi A4 - VW Bora (vagy Jetta?) - Skoda Rapid
Audi A6 - VW Passat - Skoda Octavia
Audi A8 - VW Phaeton - Skoda SuperbÉn ezeket szoktam méretben egymáshoz...
De Mágus is jól rávilágított, hogy idővel csak nőnek az autók.MunezXBK
Végül azt is használni kellett, de megszokásból egyből jobb első ülés háttámlájába karolokMágus
Az A4 B5-ben szerintem simán használható a hátsó szélvédő, nekem nem esett eddig nehezemre befűzni sehova.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #98692 üzenetére
Neki sedan van. És ha hátra szeret fordulni, akkor bajban lejet. Amúgy ezek a lőrések hátul nem jók semmire a szedanokon. Combival nincs gond, ahol az üveg, onnan +7 centi és tudod, hogy hol a vége a verdának.
Cheesy Naaagy a képzavar mester. Nem a bódé mérete számít, hanem az alváz kategória, aminek megfelel. A skoda rakja a legnagyobb bódét az adott alvázra, azért gondolják lassan 1 kategóriával magasabban.
Audi A3 - VW Golf - Skoda Octavia, Bora
Audi A4 - Superb, Passat
Audi A6 -
Audi A8 -A Phaeton valahol az A6 és az A8 között van. Megnézhetem pontosan melyik alváz kategória.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz VR6-Fan #98668 üzenetére
Az egyhatosok teljesen elfogadhatók lettek volna belépőmotornak, a vásárlók többségének (mosógép, tudod) nem volt szempont 10s alatti 0-100. De ezt már megbeszéltük aszem.
Csakhát sajnos ott volt az a szutyok egynégy... Bár sok embernek még az is alternatíva volt... Volt aki megvette a kombi golfot 1.4-el, felpattintotta a 18-as kereket, bedobott hátra 5mázsa csempét és azt mondta hogy akkor már elég lassú lett.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #98691 üzenetére
Köszi hasznos volt ma is tanulgattam valamit ill kezdem megérteni mi merre hogy
Amúgy nekem is azt mondták hogy még vnt 15 el 150le ig lazán megírják füst mentesre 502 csúcsokkal, és nem lesz baja mert szaladgál jó pár tdi így egy ideje. Igaz nekem ennyi nem kell
502 es csúcsokat kap aztán jön majd a turbó kérdés , meg előtte valahogy előre tákolom szépen a coolert mert ritka szar helyen van az gyárilag
Valami ilyet gondoltam előre csak előtte kiszámolom a mostani méretét hogy elnyújtva milyen hosszú legyen hogy se túl nagy se túl kicsi ne legyen a gyárihoz képest.
Valami hasonlóba gondolkodom csak a klíma hűtő véget necces lesz a szélessége és szarrá se szeretném faragni a lököst.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Jura F50 V2 automata kávéfőző