- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt1225
aktív tag
Miért lehet annyira olcsó? Közelben van, egy megtekintést szerintem megérhet.
(#98783) Morris: tudom, hogy próbáltad mindkettőt mikor vetted a kocsit, de nem csak a nyomaték miatt érződik jobbnak a PD? Dízellel szerintem nem járnék jól, mert a másikkal is másfél év alatt 5k km-t mentem, pedig tuti tetszene a pd is...
És amúgy ha jó állapotban van jó lehet ez a kis kocsi? Mire kéne figyelni?
-
kribe
őstag
válasz zsolt1225 #98801 üzenetére
Bocs hogy ismeretlenül belepofázom de szerintem forgalomba helyezéssel már nem gyanúsan olcsó. A kereskedést ismerem igaz a cég csak Suzukikat vett onnét, én egyszer alkudtam ott egy Celicára korrektnek tűntek, arról hogy a bank mexopatott nem ők tehettek végül. Szerintem menj el próbáld ki mindenképpen.
My soul was removed, to make room for all this sarcasm.
-
zsolt1225
aktív tag
-
kribe
őstag
válasz zsolt1225 #98806 üzenetére
itt van infó a forgalomba helyezésről, a legdurvább része a "vagyonszerzési illeték" aminek -logikusan- semmi közel az autó értékéhez hanem teljesítmény alapján kell fizetni. Ezen kívül nem tudom említik-e hogy műszakiztatni kell az autót, aminek a költségét nem feltétlenül kellene a vevőre terhelni, de mivel írták hogy lejárt okmányokkal van az autó, úgy is gondolhatják hogy tisztában vagy vele hogy fizetned kell. Azt hogy műszakin átmegy-e az autó törött hátsó lámpával nem tudom, de biztosan olyan helyen vizsgáztatnak ahol elnézik ezt az apróságot, mert a lámpa javítás díját megfizettetni a vevővel azért tényleg pofátlanság lenne.
Ha ez a kocsi 3 héttel hamarabb kerül fel, lehet hogy én magam is megnéztem volna... főleg a szín tetszik. Meg a motor. Kollégámnak volt 1.8T, bejött nekem.
[ Szerkesztve ]
My soul was removed, to make room for all this sarcasm.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt1225 #98781 üzenetére
Aki ült már 200 000-et futott passatban, az tudja, hogy 200 000km alatt nem kopik meg a fékpedál gumija, hacsak nem városi autó volt. Akkor meg akár igaz is lehet a futás, kérdés, hogy mindene annyit kapott, mint a fékpedál? A kormány nekem ugyan erről mesél.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz zsolt1225 #98808 üzenetére
A legtöbb kocsijuk ahogy nézem ki van vonva forgalomból.
Nyilván, hiszen a kereskedés az előző tulajtól a nevére vette, viszont használni nem akarják, ebből legalább az jön le, hogy a papírokkal nincs gond, tehát ennek leginkább örülni kellene. Viszont ha még 2014-ben került hozzájuk- a nevükre, és azóta árulgatják, akkor az új vevő majd kap egy forgalomba visszahelyezés dátumától kiszámolt súlyadós csekket is. Cserébe mivel cégtől veszed, garit kell vállaljanak az eladott autóra.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt1225 #98810 üzenetére
Használattól függ, városban gyorsabban amortizálódik, pályán kevésbé. Nem lehet megmondani, hogy ez biztos ennyi vagy annyi. Ki hol használja és menyit simogatja.
Inkább az állapota fontosabb. Mennyire táncol az alapjárat, milyen állapotban vannak a vákuumcsövek a motortérben. Az olajcserére is kényes a szentem, meg a láncfeszítőre a két vezérműtengely között. Az is tud kerepelni szépen. Meg kell nézni, meghallgatni, kipróbálni, ha nem értesz hozzá, akkor átvizsgáltatni, és akkor nem érhet nagy meglepetés.
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
www.vakbelmutet.hu
-
zsolt1225
aktív tag
-
footy
addikt
Mágus2
Erre te mit mondasz?
CAYC motorkódnál ugye 210ezernél kell a vezérlést cserélni? A szerelőm felhívta a helyi autószervizet mert nem hitte el a 210ezres cserét és a szerviz ugyan megerősítette hogy 210-nél van csere, de állítólag ott szoktak cserélni már 160 vagy legkésőbb 180ezernél. Van ennek értelme?
-
Mágus2
Közösségépítő
150 000-nél elkezdik pislogni, ha repedezett akkor csere, állapottól függ, meg a szíj korától! Inkább a vízpumpa szokta megadni magát, a szíj jól bírja a kiképzést, a pumpával cserés az egesz.
Cool13 otthon kódolható,de tudnod kell a teljes felszereltséget, ha kitörlöd, visszaírja?
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Sziasztok.
Mennyire durván nagy ugrás van egy leon mk2nél az 1.6mpi és 2.0 t fsi motor között.
Vásárlás elött állok, a leon mk2 biztos már csak a motort nem tudom eldönteni.
Városi használat lét hetente bp_debrecen táv.
A leon fr jobban tetszik felszereltségbe csak ugye árban plusz fél misi. -
freaghill
őstag
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz focvis #98823 üzenetére
Az igazsághoz hozzátartozik hogy első saját lenne, és hosszútávra gondolkozok úgyis átalakítanám lökös stb. Így igazábol mindegy (az alapár) a motor viszont sokan azt mondják gyengus az 1.6 mpi, a tfsinek nem tudom mennyire van jobban szerviz igénye, turbo az gondolom alap de másabb befecskendezése is van ugye ?
-
veterán
válasz ADAM1337 #98825 üzenetére
Akkor a fene se tudja, én kispolákkal kezdtem, top speed komoly lejtőn: 133 kmh és boldog voltam vele .
Ha átalakítod a lököst, majd veszel bele FR üléseket, felnit, stb., akkor ugyanott leszel pénzben és még mindig 1.6 mpi lesz.
Biztos, hogy szervizigényesebb a tsi, nekem is az van (1.4 tsi ami tkp. minden normális közlekedési igényhez elegendő, de erősen töröm a fejem egy cserén felfelé). Turbó miatt én nem aggódom, direkt befecskendezővel is együtt tudok élni. Azt nem tudom biztosra, csak sejtem, hogy a 2.0 tsi is láncos - na ez az 1.4 tsi-ben nem egy örökéletű darab.Ha friss a jogsid, akkor bőven frankó lesz az 1.6, de felesleges (= gazdaságtalan) azt pimpelni, ha fél milkó az FR felára.
-
Piwi
addikt
Mágus
egy utolsó kérdés VCDS vásárlás előtt. Érdemes megvenni a 14.10-es verzióval vagy itthoni "mókolásra" elég a 12.12.0 is?
Illetve fékolaj kérdés: nyáron le szeretném cseréltetni mindkét autón a fékolajat,viszont mindkét autó szervizkönyvében csak annyit találtam hogy DOT 4-es olaj kell de hogy pontosan mennyi,azt nem említi..
Van ajánlott fékolaj? Anno egy ilyet vettem tartalékba de nem lett hozzányúlva [link]Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
zsolt1225
aktív tag
150 lovas 1.8T-ről egyébként mi a vélemény? Tartós motor? Most apámnak azt mondták nem érdemes vele foglalkozni, mert drága a fenntartása ennek az 1.8t passatnak, illetve drága a turbó ha meghal, de ugye minden autóba drága és meghalhat...
-
Mágus2
Közösségépítő
Otthonra elég a 12.12.x
1 liter fékolaj kell a cseréhez, valami 4 deci megy a rendszerbe és minden keréknél 1 decit kell kinyomni.
Nem ismerem ezt a fékolajat, de biztos nem önteném bele. Ha rendes fékhatást akarsz, akkor ATE vagy TRW.
Cool13 Jelenlegi kódolása 00067, ami két első elektromos ablakot és centrál zárat feltételez, ami a távkapcsolóval mind a 4 ajtót nyitja. Ehhez képest kellene tudni, hogy mi van a kocsiban.
zsolt1225 ilyen alapn minden turbós autó drága, vegyen mindenki babettát, azon bármi romlik el, olcsó.
Kickerompresszió mérés ad valami képet a motor állapotáról, de a lehúzó gyűrűk állapotát nem lehet megállapítani, csak azt, hogy érdemes-e vele foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
Kicker
senior tag
-
K Norbi
addikt
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #98819 üzenetére
Köszi, akkor megnézetem valakivel milyen állapotban van. Jah, a másik, hogy mondom a szerelőnek hogy pucolja ki az EGR-t és mikor az asszony elhozta az autót mondta, hogy nem csinálta meg, mert nem fért bele az időbe. Állítólag fél napos munka, de belenézett valami csőbe és nem tűnt koszosnak. Tényleg fél napos munka? Így meg lehet állapítani mennyire koszos a szelep?
-
ADAM1337
nagyúr
válasz focvis #98827 üzenetére
Igen ezen futottam át én is akkor már inkább az FR verziót érdemes választanom.
Akkor keresgélek fr-eket, bp környékén ha valaki tud ne tartsa vissza.
Még az FR-t is átalakítanám, de a sima 1.6mpi ülései borzasztóan festenek az fr-esben már ültem az kényelmes igaz 2.0 pd tdi-ben. -
Piwi
addikt
válasz Mágus2 #98830 üzenetére
éreztem hogy egyik sem lesz...csak ezek vannak Bárdinál: [link]
Bárdit és Unixot szoktam nézni mert a szülővárosomban lévő autós boltok onnan rendelik a cuccot amit másnapra ki is hoznak nekik, ezért nem is kerestem másik oldalon..
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Kicker
senior tag
válasz Mágus2 #98830 üzenetére
Köszi, a motorba ilyen szondát nem szoktak bedugni? vagy nincs értelme?
Vadászok egy normális szakit, de sajnos ilyennel még nem találkoztam... mindenki kapkod és van sűrgősebb munkája...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #98838 üzenetére
Szemrevételezéssel ezt nem lehet eldönteni. Ha be lenne marva a hengerfal, akkor más gondja is lenne az olajfogyasztáson kívül. Ahhoz, hogy kiderüljön a gyűrűk állapota, le kell venni az olajkádat, hengerfejet, ki kell kapni a dugattyúkat és lehet nézegetni, de ha már ezt a munkát kifizetted, érdemes venni az új gyűrűket is, nem ám visszarakni a régit.
Tömítések és munka és gyűrűk a fő tétel.
-
cool13
őstag
válasz Mágus2 #98842 üzenetére
Már csak holnap tudok ezzel foglalkozni. Reflektálok mi lett a vége.
Az összefügghet ezzel, hogy az ajtókat random becsukja egy idő után ha elindítom. Vagy elindulás után teszi. És ezeket variálja össze vissza. És a ma reggeli újdonság, hogy csak egy kis idő után kapcsolódik fel a tompítottam. Hiába fordítom el a kapcsolót.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Már nem sokáig, még ezt a kicsit bírjátok ki. Tali után mehet a rotor.
footy Ki vagyok én, hogy felülbíráljam a mestert, ha belenézett és azt mondta, hogy nem koszos, akkor nem az, ja, hogy a belenézéshez ki kell venni a fojtószelepet. Akkor mégsem ott nézte, aholl kell, hanem az EGR csőbe nézett bele a szelep előtt, ahol nincs olajfilm, szóval kosz sincs, csak kis korom réteg.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Mágus2
Erre mit mondasz?
Köszi, akkor megnézetem valakivel milyen állapotban van. Jah, a másik, hogy mondom a szerelőnek hogy pucolja ki az EGR-t és mikor az asszony elhozta az autót mondta, hogy nem csinálta meg, mert nem fért bele az időbe. Állítólag fél napos munka, de belenézett valami csőbe és nem tűnt koszosnak. Tényleg fél napos munka? Így meg lehet állapítani mennyire koszos a szelep?