- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
-
-
-
szabonagyur
félisten
Hello
3 hónapja már, hogy saját autó vásárlásán töröm a fejem, de nem vagyok sokkal előrébb... Igazából nem sürgős annyira a dolog, csak jó lenne egy saját (unom a MÁV késéseket ). A lényeg, hogy egy használt autót keresek, kb. 1 milliót szánnák magára a kocsira + gumi csere meg ilyen apróságok. Mivel se család, se kutya, se macska, se semmi ezért alapjában nem nagy autót nézek magamnak, a lényeg normálisan menjen, és megbízható legyen.
Egyik kiszemeltem egy VW Golf vagy Polo lenne.
Erről mi lenne a véleményetek? [link] Tudom, hogy idióta egy szín, de ez valahogy most egész kellemes képről, aztán lehet élőben mégis csak fekete kell...Mivel nem nagyon értek hozzá természetesen vásárlás előtt szerelővel nézetném át, most igazából annyi a kérdés, hogy ennek a szériának (évjáratnak?) van e valami hátulütője, ismert probléma stb.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz Mágus2 #98515 üzenetére
Köszönöm, ilyesmi szintűeket nézek most éppen. Fogyasztásra ezek hogy alakulnak (tudom ott a teszt, de sok része az űrben készülhetett olyan adatok vannak benne)? Normális tempó főúton 100-110 körül, évente minimális autópálya (1-2e km), városi szakasz sem túl sok. Mondhatni bejárós autó lenne.
Ja illetve mennyire lomha egy ilyen? Nem rally autó kell, viszonyítási alapom egy 60LE Opel Astra, egy 110LE-s Honda City, egy GOLF TSI most így hirtelen.
Illetve félig off-ban, de magánembertől vagy cégtől jobb a használt? Előbbire helyezném a hangsúlyt így elsőre.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz szabonagyur #98514 üzenetére
MOD: nincs olyan h jó vételi hely. Csak olyan van hogy jól körüljárod a vételt vagy nem
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szabonagyur #98516 üzenetére
Egyáltalán nem kelti lassú autó benyomását, rövid a váltója, szóval jól megy, de ha taposod, akkor eszik. 6,5-7 liter körül el lehet vele járni nagy átlagban, ebben van város, pálya, főút, dugó, szóval minden.
Mindenhol találsz jó és elhanyagolt autót is, nem az a lényeg kitől veszed, hanem, hogy hogyan bántak az autóval.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz bitpork #98517 üzenetére
Köszi a linket Akkor nincs olyan, bárhol át lehet verni bárkit.
Ezek a motorok mennyire bírják a használatot? Havi 2-2,5e km bele lenne rakva ahogy számolgatom, természetesen rendszeresen lenne szervizeltetve stb ahogy illik.(#98518) Mágus2: értem, az úgy teljesen jó fogyasztásnak tűnik, aztán majd kitapasztalom, hogy érdemes vele menni optimálisan.
És mik azok a dolgok amiket vétel után érdemes kicseréltetni egyből?[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
FoLey-v
addikt
válasz szabonagyur #98514 üzenetére
unom a MÁV késéseket
+1 úgy utáltam az ilyen szitukat,de végre most már nem kell utazgatni meg + sétákat tenni ha valahová el kell mennem. MÁV...
Az autó tökéletes választás,megnézzed és leteszteled majd eldöntöd.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szabonagyur #98519 üzenetére
Futóművet, fékeket rendbe kell tenni, meg a szokásos, szűrők, olaj, fékolaj, utána sokáig nem lesz vele baj. Vezérmű szíjakat időben cserélni, és sokáig jó autó lehet.
bitpork: Havi? Én kérek elnézést.
[ Szerkesztve ]
-
-
szabonagyur
félisten
válasz FoLey-v #98520 üzenetére
Napi szinten 1-1,5 órákat kések szóval szerintem megérdemlem a kocsit lassan Igen teszt lenne mindenképpen, csak azért jó egyből úgy menni, hogy fel vagyok készülve valamilyen szinten.
(#98521) Mágus2: értem, ilyesmikre gondoltam én is, csak jobb egy helyen leírva látni szakértőktől.
Igen havi 2000-2500Km lenne (napi 90-100 körül).
(#98522) bitpork: hmmm azt hittem ezt a poént csak én ismerem.
Egy nagyon hülye kérdés: mennyire van értelme a kocsin egyből gumikat cserélni legyenek azok bármilyen állapotban? Vennék rá egy nyári és egy téli Michelin szettet (ebből tudok fél áron), aztán le lenne tudva ez is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
TaaT
veterán
válasz szabonagyur #98519 üzenetére
"Ezek a motorok mennyire bírják a használatot?"
négyesgolfban borzalmasan megbízhatatlanok ezek a motorok, viszont a poloban egyáltalán nem ezt a képet mutatják.
Give them hell Ukraine!
-
válasz szabonagyur #98523 üzenetére
Ha a gumma nem öreg (5-7 évesnél több) és nem kopott akkor maradhat még. Különben érdemes.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szabonagyur
félisten
válasz bitpork #98526 üzenetére
Abból van kerülendő típus amúgy (ha rajta hagynám a gyárit)? Illetve a korát meg lehet állapítani valahogy? Vagy az a kopásból egyértelműen látszik.
(#98524) TaaT : ez érdekes, hogy elvben ugyanaz de mégis máshogy megy.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz szabonagyur #98527 üzenetére
TaaT a gumi felelősünk Van minden gummán egy un DOT szám ami megmutatja a gyártás évét és hetét. Sajnos ennek gyártónként más a megjelenési formája. Ez megadja a korát.
Segítségnek van egy un kopás jelző, ami a fő bordák között van és egy kicsi kis huplinak néz ki. ha odáig kopott a gumi, akkor kukkkkkkkaaaaaaaaaaaaaahttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #98473 üzenetére
Jut eszembe Uram...annak idején amikor vettem az autót, akkor még pékekhez jártam. Egész pontosan egy pékcsaládhoz, ahol a fő pék egy szakmunkásképző iskolában tanított autószerelést.
Na szóval ebben a pékségben dolgozott egy másik pék is mellékállásban, aki fő állásban a Porsche Hungáriánál sütötte a kenyeret és hozzá fért ehhez-ahhoz.
Lényeg, hogy vásárlást követő első olaj és szűrő cserekor ez a pékcsapat teljesen önszántából angolosította az én német nyelven vásárolt autómat. Ki tudja mit és hogyan csináltak, én már azon sem lepődnék meg, ha nem az enyémhez való szoftvert tették fel.Van egy korábbi VCDS logom és ez a részlet most szemet szúrt:
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb
Control Module Part Number: 4B1 907 401 A
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG D02
Software Coding: 01011
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: 00005059 130 106CC150_1.V5A420120972
VCID: 1D313FFF974415F69F5-49D8"059-907-401-AKE.clb"
Mi ez az AKE, amikor nekem AKN van?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A nyelv csak kódolás kérdése, nem kell hozzá szoftot írni, és amúgy is, az az óracsoport felelőssége, nem a motorvezérlőé. Gazsi is megtanult angolul, és csak 1 kódot változtattam.
Chip van rajta, nem? Lehet az AKE gyári szoftját tették fel a tuzing mesterek.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Piwi
addikt
válasz Mágus2 #98511 üzenetére
Miben más az eredeti kábel és az utángyártott egymástól? Csak hogy újabb a VCDS verzió és ami később frissíthető is? Tehát egy utángyártott 12.12.3 verzióval olvasható lenne az A3 ami 2004-es és az A4 is ami meg 2011-es? Illetve mivel tud többet az eredeti kábel és pl a 14-es verziós program?
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak annyi a különbség, hogy az eredeti frissíthető, meg legális. A frissítés azért fontos, mert a hibakódokat felismerő adatbázis a vcds része. A vezérlő csak a kódot tárolja el, a leírást maga a diagnosztikai program írja hozzá, hogy az ember számára értelmezhető legyen. Ez az adatbázis az új rendszerekkel bővül, mert azok új hibakódokat tudnak generálni. Ha ezzel keresed a kenyered, mindenképp eredetit vegyél, ha csak hobbi szinten kell kiolvasni a saját autóid vezérlőjét, ahhoz jó a másolat is.
És igen a 12.12.3 olvassa az A3-at és az A4-et is.
a 12.12.3-as 17717 hibakódot ismer fel, a 14.10.0-ás meg 19875-öt.
Régebbi verziók között nagyobb a különbség, mert 2010-től elkezdtek új protokollal kommunikálni a motorvezérlők. Pl. már nem lehet élő adatot olvasni csak az advanced measuring values-on keresztül.
[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
Ha ennyi hiba lehet egy autóba, én meg se veszem!!
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
tresh
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...