- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huami Amazfit Bip okosóra
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Motorola Edge 40 - jó bőr
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz Asbee #210938 üzenetére
Diag van, találtam benne egy ilyen "bleeding" valamit, de ha megkérlek leírnád a pontos menetét?
Idegállapotban vagyok most keresni.
Befogott a jobb hátsó, szétszedtem, de a dugattyút nem tudom visszatekerni. Hétfő előtt nincs alkatrész, nekem meg Salzburgba kéne mennem hajnalban.
Javító szettet, meg betétet tudtam holnapra intézni, ha szerencsém lesz, sikerül összerakni.
Bal oldalt nem néztem még, de az nem szorul. Azaz tavaly télen szorult, akkor szétszedtem, kitakarítottam és jó lett. -
imyourfriend
őstag
válasz 1stVikman #210951 üzenetére
van benne ABS process bleeding module és alatta a leírás
Ahhoz hogy a hátsó dugattyút visszatekerd kell hozzá egy speciális eszköz, úgy hiszem összeköttetésben van kézifékkel is.
A legrövidebbtől kell kezdeni igen ami bal első, ott van fent a tartály aztán jobb első majd bal hátsó és jobb hátsó az van legtávolabb. Nálam a kézifék mechanika szorult, csúszkákat kellett felújítani + megkenni, remélem találsz egy szakit akinek van speciális eszköze és visszahajtja a dugattyút.
-
apóka
aktív tag
Sziasztok!
Tanácsot kérnék felni (Skoda Fabia 2010) cserével kapcsolatban: most 6Jx15 ET43 acél gyári méret van fent. Cserélném 6Jx15 ET38 alu felnire.
Kérdés, hogy a plusz 5 mm kifelé milyen hátránnyal jár?
Egyetlen oldalon találtam azt az infót, hogy 4 mm még nem okoz gondot. De ezt általánosságban ( nem a konkrét általam kérdezett típusra), csak a vezethetőségre és a futómű élettartalmára vonatkozóan.Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
1stVikman
senior tag
válasz imyourfriend #210952 üzenetére
Köszi a linket, rálesek.
Szerszám, diagnosztika van minden szerencsére. Kivéve a fékolaj cserélő "gép", vákumozó, nyomásos tartály , vagy hogyishíjják.
Fabia-mon csináltam májusban ugyanezt (komplett hátsó fék, tárcsa, betét, nyereg csere, fékolaj-csere, kézifék zsinór csere) , de ott ugye nincs elektromos rögzítő fék, meg gépi légtelenítés.[ Szerkesztve ]
-
gubabela
senior tag
-
bul07
nagyúr
válasz imyourfriend #210956 üzenetére
ABS kocka pumpálásnál nem működik így nem minden részében cserélődik ki az olaj
Én így tudom ezért kell gép, hogy a rendszer minden egyes elemébe kicserélődjön[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Czimby
addikt
A fék pumpálós módszernek van még egy veszélye, főleg ha nem volt rendszeresen cserélve a folyadék!
Ha nem volt meg a megfelelő karbantartás(idehaza van rá esély, még márkaszervízek is elfelejtik a fékfolyadékot Renault, Gyöngyös pl...)
Akkor a főfékhenger azon része ahol alpból nem jára a dugattyú szépen kráteresre tud rohadni.
Ha az ember nekiáll pumpálva légteleníteni akkor ugye a dugattyú teljes úton fog járni a munkahengerben és az egyenetlen felület szétcseszerinti a karmantyút...
Szóval vagy vákummal lentről vagy túlnyomással fentről légtelenítünk.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
veterán
válasz 1stVikman #210951 üzenetére
Kezd több nyűgje lenni a kelleténél. :/
Az enyém a szerelőnél egy hete, nem sürgetem, csinálja meg nyugodt körülmények között. Fékfolyadék csere OK, emellett hűtőfolyadék és kiegyenlítő tartály csere volt a kérésem, közben derült ki, hogy a termosztát / vízpumpa elkezdett ereszteni. Remélem, azért a jövő héten elkészül.
-
veterán
válasz molnarpeter #210961 üzenetére
Az örök darab.
Olasz csoda gurul már?
-
Jazz
veterán
Sziasztok,
1.4 150le tsi ből létezik act nélküli verzió? 2013 utáni szíjhajtásos. (Aktív henger lekapcsolás, 2 hengeres üzemmód).
Eco, és Act fantázianeveken futnak.Az 1.5 150le-ből tudom hogy van. Esetleg van ezekhez motorkód? Hogy lehet autóvásárlásnál ezeket kiszűrni hogy biztosan ne ilyen legyen az autó? (Leon)
Illetve létezik leon 1.4 tsi-vel 2013 után Act és start stop nélkül? bármilyen teljesítménnyel.
Köszi
free your mind
-
szabzoltan1
tag
Sziasztok.
Alany egy 2.0-ás cr tdi 6-os DSG-vel szerelve.
Ha sokáig áll egyhelyben néha nehezen tudom a váltót megmozdítani.nem kell betépni sebességbe,de engem zavar hogy nem az kifinomult mint menet közben.
Valakinek valami tipp?Esetleg Csongrád megyében tudtok e olyan szerelőt aki lecserélné a váltó olajat?(nem csak azt mondja)😉
Köszi -
kisfurko
senior tag
válasz szabzoltan1 #210967 üzenetére
Ha a kéziféknembehúzósok közé tartozol, akkor teljesen normális, ha P-ből nehezebben jön ki, mert a P reteszeli a váltót.
-
szabzoltan1
tag
-
tibbike01
őstag
válasz Asbee #210978 üzenetére
Ahh ezt nem tudtam, köszi!
Tehát megállok fékkel, kiteszem N-be, elengedem a féket majd behúzom a kéziféket, ez után beteszem P-be és kész ugye?Utánaolvasva a neten sehol nem írják, hogy N-be kell tenni. Csak annyit írnak, hogy fék után P-be majd a kézifék. Mindenhol ezt írják.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz tibbike01 #210979 üzenetére
Előbb kézi , utána N. N ben gurul az autó, egy nagy lejtőn , emelkedőn megindul. Ha nem sík helyen állsz érzed is megmozdul a kocsi, kézi megfogja, aztán P. + 2 másodperc amúgy megszokja az ember, és váltónak jobb ez így.
Pedig sok fórumon beszélnek erről dsg-vel kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #210963 üzenetére
Konszern lego itt is működne az örökösség fokozásában, talán egy tömör "TT nagyszilent" kéne még, hogy tovább bírja, de így sincs panasz, illetve szintén TT-ből az öntvény lengőkar is jobb lenne rozsda szempontból a préselt lemez helyett...
Emlegetett két szekeret nézve a Golf vagy 2x olyan jó utakon járt, vagy 2x annyira belerakták az anyagot, mint az olaszok (Érthető, kicsi és olcsó kocsi.) Sajnos most is felbakolva áll, főleg eü. okok (meg az elv, hogy ezt nem szereltetném pénzért ha nem muszáj, pedig most meg én nem szerelek), annak elhárulásáig késik, ámde nem múlik -
abrtom87
tag
Sziasztok,
Skoda Octavia RS iV 1.4 vs Skoda Octavia RS TFSI 2.0? Pro-kontra? Jó lenne a kis hybrid hatótáv de az 1.4 az 1.4. Remélem tud valaki tippet adni. Nem volt még hybrid autóm. Családi kompromisszum eredménye lett a Skodi kombi, ezért lesz a “jutalmam” az RS verzió (eladtam a BMW 230i-t sajnos a családi kombiért cserébe). Köszi előre is!
-
Jazz
veterán
válasz daniel2121 #210987 üzenetére
A hőmérsékletkülönbség, míg az 1-4-henger forró normál üzemi körülmények között jár, addig a 2-3 "hideg"-en jár hozzá képest nagyobb súrlódás, kopás. Egyenletlenebb a járás is mivel csak a két szélső dolgozik és rángatja a motort kétoldalra...stb.
[ Szerkesztve ]
free your mind
-
Morris
veterán
Miért lenne nagyobb kopás? Olajnyomás, keringés ugyanúgy van. És pont akkor vannak lekapcsolva, amikor nincs nyomaték szükséglet, csak szinte egyenletes teljesítmény. A sebesség tartáshoz pedig bőven elég a két henger "ereje".
Amúgy meg nem rángatja. Kb 40 centi a főtengely.[ Szerkesztve ]
-
Bondix
tag
Légyszí egy gyors help, mert ma kéne mennem Pestre délután de nem tudom ez mi lehet és ne h para legyen...
Ferde a kormány így az egy futómű beállítás lesz de van egy kattogo hang ez mi lehet?
Gázt adok aztán ugye megyek sebesegbe hagyva és akkor lehet hallani...
Köszi előre is a válaszokat...[ Szerkesztve ]
-
abrtom87
tag
válasz gyulaszu #210993 üzenetére
Hétközben napi 50 km városban fixen, utána minden hétvégén 300-500 km félig autópályán, félig autóúton. A hybrid azért vonzó, mert tudnánk tölteni az autót és a napi 50 km kb. kijönne elektromosan. Csak hétvégén kellene tankolni. Viszont valószínűleg jóval lomhább az autó, mint a 2.0 TFSI. Plusz a csomagtartó is nem tudom mennyivel kisebb, kevésbé praktikus.
-
K Norbi
addikt
Használ valaki Frogum gumilábtörlőt?
Az enyhe vanília illatInkább büdös budiszag mikor fog kimenni belőle?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Horgász topik
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honda topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- PlayStation 5
- Külpolitika
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest