-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
AZ OBDeleven mennyire jó választás, egy kínai vcds mellett lehet előnye? Nyilván valamivel másabb, telefonra való, a PRO funkcióhoz előfizetés havi szintű?
atos19881101: aranyból van ez a váltóolaj, biztos ami biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #206851 üzenetére
…mi meg vettünk 10 ezerért egy váltót (nem Golf) jó ára van.
-
Immy
őstag
válasz user12 #206820 üzenetére
Holnap kicserélnek benne egy "akkumulátor menedzsment modult" ami pontosan nem tudom mit jelenthet.
Fél nap állás után pont 12.00voltot mértem egy sima multiméterrel. Az milyennek számít? nem 12.5 vagy 13 voltnak kellene lennie?
Qru: szereztem egy kapacitás mérőt, azzal megmérem, hogy mi a helyzet.
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
chopin42
addikt
Üdv! A kis Skodám (1u2 2006 tour 1.4 bca) tegnap megszívatott, nem nyílt a csomagtartó. Meg se nyikkant. 5 napja jó volt, úgy hagytam ott. Elvittem lemosni, mosás alatt jó volt (szerencsére), majd mire hazaértem, megint rossz. Ma reggel kinyitottam nagy nehezen, lehúztam a mikrokapcsoló vezetékét, elég lazán volt ott. Visszadugtam, és jó lett. Próba szerencse alapon megint lehúztam, vissza és ugyanúgy jó lett. Amennyire lehet, beakadt a helyére.
Fél éve ugyanígy beadta a kulcsot, akkor lett kicserélve az említett mikrokapcsoló.
Okozhatta-e a vezeték a bajt? kb 0,2 mm-el volt kint max a helyéről, de nem volt leesve.
Elég necces kinyitni, mivel a fogantyú csak a kapcsolót működteti, kulcslyuk pedig nincs (mivel az előéletében cserélték). Erről a mikrokapcsolóról van szó: [kép] [kép]. Tudja valaki a cikkszámát/nevét? Illetve hogy tudom cserélni, ha mégis ez a gond? A külső házba kell valahogy beletuszkolni/kifeszegetni.
Illetve ugyanitt van gond: a hátsó ablaktörlő bekapcsol, töröl, spriccel, de le nem áll, csak ha végállásban kilövöm a gyújtást. Relé, motor, kormánykapcsoló? Utóbbi mindent csinál, amit kell, jól.
Köszönöm!Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz imyourfriend #206852 üzenetére
Sokkal jobb.
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #206854 üzenetére
Na ez a két liter olaj (arany) 4 váltó ára akkor.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #206861 üzenetére
Filtronbol olajszurot nem mertem meg venni, levego meg pollent igen, nem volt gond vele.
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
őstag
válasz grizlisandor #206861 üzenetére
Amióta itthon megjelen a MANN, idáig minden autómba azt vettem.
Most fordult velem először, h egy ismerős ajánlására megvettem egy szett MAHLE szűrőt. Azt kell, h mondjam, korrektebbnek néz ki. Jobb anyagminőséget, gondosabb kidolgozást vélek feéfedezni ebben a márkában. Nem elhanyagolható, h némileg még olcsóbb is mint a MANN.Joe
-
syC
addikt
Hali, találkozott már közületek valaki a6 c7-ben középső lcd kijelző mozgató motor javítással?
•
-
K Norbi
addikt
válasz imyourfriend #206852 üzenetére
Lehet jó vcds is.
A megfelelő embertől.
Facebook csoportba.Obd eleven.
Már nem éri meg!
Rohadt drága lett a kredit is.
És a pro előfizetés is.Bár ez elég jó áron van [link]
2 év pro csomagItt élettartam licensz van.
Van még egy fiókom
Abban is van minden.Majd egyszer eladom valakinek jó pénzért. 😽
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz imyourfriend #206863 üzenetére
Most épp akció van, ugorj rá.
-
imyourfriend
őstag
válasz MunezXBK #206870 üzenetére
Picit elbizonytalanodtam ennél a havi fizetős PRO rendszernél meg a kredit rendszernél, megveszem 40ezerért + fizessek és 2-3 év alatt ott vagyok mintha vettem volna egy eredeti vcds-t. Az eredeti vcds-t amúgy is tervezem majd következő Oktávnál, ezen funkciókat amúgy vcds-el tudom aktiválni, mire nem jó 15 pénzért.. egyedül tán az injektor korrekció kiolvasás, forced dpf regen ami hiányzik ezért meg sokallom kiadni.
-
K Norbi
addikt
válasz tibbike01 #206871 üzenetére
Utána lehet kérdezni.
Szerintem komfort dolgok ki be kapcsolása.
Nem hiszem gari vesztéssel jár..Mármint hogy veszik észre?
Meg ahány fele Skoda annyi felé komfort beállítás.
Szerintem senki nem foglalkozna vele.Esetleg az öv figyelmeztetés feltűnő lenne.
Ha nem sípolna.
Ezt szerviz előtt vissza kell kapcsolni.Nekünk az Opelba ilyen van.
Nem tudom kikapcsolni.
Nincs hozzá program 😹[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz imyourfriend #206872 üzenetére
Nem havi, éves. Ultimate csomag még jobb.
De long codinghoz nem is kell fizetni.
-
dozó
tag
válasz imyourfriend #206872 üzenetére
egyedül tán az injektor korrekció kiolvasás, forced dpf regen ami hiányzik ezért meg sokallom kiadni.
Szerintem az sem hiányzik, én is nézegettem de elvetettem a dolgot, ami a +,ami melette szól hogy mobilal is használható. -
K Norbi
addikt
[link] 😂😂
-
golfvariant
aktív tag
Hello,
Édesanyámnak sikerült brutálisan beb*asznia a jobb hátsó ajtót, azóta pedig elég zavaró nyöszörögés jön a C oszlop felöl ha nem jó úton haladunk... Ezzel hova érdemes menni, jó lenne nem egy teljes vagyont fizetni a felderítésre és javításra.
Érdemes megbontani a belső műanyag boritásokat?golf 7 variant
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #206797 üzenetére
Mindenképp zsiráf kell, vagy elég alá egy emelőt rakni?
Most egyébként nagyjából egyenesben van, csak a motortartó baknál írt távolság a tartó és a nyúlvány között nem 10mm, hanem olyan 15mm.
Tervezek amúgy venni két komplett bontott, gyári féltengelyt, aztán ha a bakok rendben, akkor cserélem azt is.
Amúgy azt vettem észre, ha parkolóban araszolok 1-es vagy 2-es fokozatban és alapjáratig esig a fordulat, akkor is remeg. Ez nem lehet a kettőstömegű? -
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #191597 üzenetére
Ez alapján a hsz alapján csináltam egy log-ot kollégámnak. Itt letölthető a csv fájl : [link]
Skoda octavia mk2, 2010, 1.9 pdtdi, bkc.
P0234 hibakód
[kép] [kép]
Amit tudok, hogy előző olajcserénél volt üzemanyag szűrő is cserélve.
4 utassal, pályán check engine és turbó lekapcsolva.
Újraindítás után megint jó, amíg nem kell erőteljesen gyorsítani.
Ma ketten voltunk logolás alatt, 4es padló ~4300-4400ig.
Kétszer ismételtük, nem kapcsolt le a turbó.
Merre indítsuk a szerelőt? -
Immy
őstag
Újabb fejlemény.
Mai nap kaptam egy új "battery management system"-et ha jól értettem. Elmondásuk szerint az akksinak nincs problémája.Sajnos semmilyen papírt nem kaptam az elvégzett munkáról. Szerintetek van arra lehetőség, hogy az online szervízbe bele tudjak nézni?
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
macilaci78
nagyúr
2 hét állás után is 12,5 V fölött mérek. Igaz, se riasztó, se távirányító, 23 éves autó. Ma mentem vele városban 10 km-t, munkahelyen letámasztottam, holnap megyek vele tovább, áll 26 órát. Rádugtam töltőre, a Lidl-ös töltő 12,8 V-ról indult.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Kodiak 2.0tdi dsg, 2 éves, 130 ezer km és ma reggel óta világít a csekk endzsin. Holnap viszem márkaszervizbe, tipp, hogy mi lehet ilyen alacsony futásnál?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Nagyfejű
aktív tag
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni!Az alany egy 2006-os Skoda Fabia 1.4 16V 101le BBZ motorkódos autó lenne 144.000km-rel,a hiba:
Égés kimaradás van a hengerben nem mindig de néha alapjáraton is érezni a rezonanciát és kb 2500fordulatig aprokat szaggat check engine nem világit,lett kompresszió mérés a szerelő szerint tökéletes es minden henger egyforma,4db új gyertya(ngk),4új gyujtótrafó(ngk),üzemanyagszűrő cserélve,mapszenzor eltakarítva,szivócső eltakarítva,folytószelep kitakarítva,injektorok ultrahangos tisztítva lettek de a hiba ugyanugy megmaradt fogyasztása normális az autónak nem indul nehezen,és a hiba is random jön elő!csak 100as üzemanyagot tankolok shell omv mol kutakon.Mi okozhatja ezen hibát?mi szop@t le ennyire?
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok, mi a tapasztalt az Arteon 2.0 TSI-vel? Már nagyrészt városban járok jelenleg B8 2.0TDI (150Le) passattal, de rövid távok miatt és a ritka városon kívüli illetve autópályás közlekedés miatt is szeretnék váltani. Van FB-n valami csoport ahol utána tudnék kérdezni, vagy esetleg itt tapasztalt ? Nem lesz a TDI után a TSI csalódás a fogyasztást leszámítva ? Évi 15-20E km-t közlekedek.
-
slett27
addikt
Sziasztok ! Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy egy 1.4 75LE-s Seat Leon-ra ha felteszek egy 225/50 R16 gumit+felnit, az mennyire fogja vissza az autót ? 195/65 R15 helyett.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
imyourfriend
őstag
válasz slett27 #206895 üzenetére
Milyen előnyét szeretnéd kihasználni a 225-ös abroncsnak? Tapadásban, kanyarban lehet jobb lenne bár úgy gondolom ilyen széles papucsokhoz elkél 120-130LE, nem véletlen a legtöbb hasonló bódét 195 vagy 205-ös szélessel szerelik. A fogyasztásról nem beszélve +1.5-2 liter 100-on. Nem eléggé komfortos a jelenlegi, kanyarokban nem felel meg vagy hova kevés?
-
Asbee
veterán
válasz slett27 #206895 üzenetére
Visszafogja és a fogyid is megfog nőni. A 225/50 r16 hogy jön amúgy ki? 195/65 R15, 205/55 R16, 225/45 R17 szokott általában lenni. 1.6 102 lovas benzinen nem vészesen de érezni lehetett a 205 ről 225-re váltást. Most a 150 lovas dízelen nem érezni, de fogyi ezen is egy fél literrel több vele.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Sajnos errefelé kevés a szerelő, inkább alkatrészcserélő - mesterek vannak. És igen, neki lenne a dolga, de jobb felkészülten odavinni az autót.
Mágus2 #206884
Köszönöm, továbbítom az infót.Ismerősnek van zsiráfja, de előbb lehet megkérdezem a szervizt, mennyiért cserélnék a bakokat.
Alapjáraton guruláskor jelentkező remegés is ezek (+ feszülő féltengelyek) miatt lehet ?
Vagy végét járja a kettőstömegű 243ezernél?
K Norbi #206886
Sajnos nekem keresztben vannak a felfogatási pontok.
Forrasztást megtaníthatnád.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest