- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vmk
tag
Sziasztok.
Segítségre/ötletelésre lenne szükségem.
VW Golf mk1 1983 1.5 JB (karbis)
Nem rég lettek kicserélve a karbiban a tömítések. Utána nem ment olyan szépen a kocsi, természetesen nem volt műszeres állítás.
Valamennyire be lett lőve üveggyertyával, de nem volt az igazi. Túl dús volt a keverék.
Utána állítottam, hogy ne kapjon olyan sok üzemanyagot és a következők voltak a tapasztalataim:
1-2-3 alsó tartományban most már nem torpan meg az autó, nagyon szépen húz.
4-5-ben egyszerűen nem tudtam 100-110 fölé gyorsítani. Kb 3000-es fordulatnál megállt a tudomány.
Kicsit játszottam a gázpedállal, akkor feljebb kúszott. Majd így mentem pár száz métert és elkezdett fulladozni. Lentebb kapcsoltam, akkor rendben volt. (1-2-ben ha lepadlózom simán kipörög 4500-5000-ig, de ott is mintha fulladna.)
Mindemelett, 1-2 alkalommal beakad a gázpedál. Padlókárpitot megnéztem, ott szerintem nincs gond. A bowdenre tippeltem első körben, de még nem volt időm ellenőrizni. Nem tudom, hogy ez összefüggésben lehet-e a fent említett hibával?!Tudnátok pár ötletet adni, hogy mit nézzek meg, mit próbáljak ki esetleg min állítsak?
Köszönöm. -
vmk
tag
Sziasztok.
Keresek Golf 1 1.1 motort + váltót vagy komplett autót ilyen motorral (donornak). Ha valakinek van elfekvőben vagy belefut ilyesmibe légyszi szóljon.
Köszönöm
-
vmk
tag
válasz runner 125 #82281 üzenetére
Milyen méretűre van szükséged?
Én náluk vettem 70x140cm-est kalaptartóhoz és ajtókárpithoz. De van nagyobb méretben is. (Phonocar kárpit néven megtalálod)
Van ragasztós változatban is, ami iszonyat jól ragad.[ Szerkesztve ]
-
vmk
tag
válasz zsolt19900 #91517 üzenetére
Résolajcső is megteszi ám.
-
vmk
tag
válasz focvis #109065 üzenetére
Akkor inkább gyógyszertári glicerin, mert az ápolja is. Árban kb ugyan annyi. Tél előtt pedig mindenképpen érdemes végigkenni a kédereket vele, mert így nem fognak összefagyni.
Vagy ha szilikon, akkor inkább az általad is említett zsír változat. Autós/háztartási boltban lehet kapni, párszáz forint -
vmk
tag
Sziasztok.
Golf 1 1.1, GG motorkód. 2000-3000rpm között visít az olajnyomás jelző. Fölötte nem.
Öntöttem bele olajat, kb 3-4 dl-t, azután abba hagyta.
Olajgombát kicseréltem, mert eresztett kicsit és úgy gondoltam, hogy az lehet a ludas egyébként is.
Online ETKA-ból kinéztem a gombát és a kék színűt ajánlotta (028 919 081 D), ezt is vettem bele, de ugyan az a jelenség, hogy 2-3000 között visít.
Melegen néztem meg a szintet, de nem igazán lehetett megállapítani pontosan.
Idióta helyen van a nívó és ha kihúzom végigkeni melegen az olaj.
Hidegen megnézve az olajszint max fölött van sajnos. (Eddig még nem volt alkalmam leengedni belőle.)
Ha megfelelő az olajszint (leengedek belőle) és mégis csinálja, akkor mi a teendő?
Pontosan melyik gomba figyeli a magas és az alacsony fordulati nyomást és megfelelő-e amire cseréltem?
Köszönöm. -
vmk
tag
Sziasztok.
Skoda Roomsterben az első ajtókban lévő hangszórók (egyszerre) megszűntek működni.
Az A oszlopban a magasak szólnak, így elég béna.
Fejegységnél megnéztem a kábeleket, ott nem látok gondot és másik fejegységgel sem megy.Mi lehet a gond?
-
vmk
tag
válasz M@nH. #125643 üzenetére
Hasonló gondom volt nekem is. A testkábeleken végigmentem én is, kicseréltem mindet konkrétan, de a hiba megmaradt. Majd rájöttem, hogy az önindító kábelén (a vékonyon) még mielőtt bemegy a tűzfalba, van egy csúszósarus gyári csatlakozó (fogalmam sincs, hogy miért). Az gyakolatilag tiszta korrózió és olajsár volt a burkolatán belül. Szétszedtem, rendbe raktam a sarukat, amelyiket kellett kicseréltem és azóta jó.
Mondjuk nekem egy 20 évnyivel kevesebb elektronika van az autómban a tiedhez képest.[ Szerkesztve ]
-
vmk
tag
válasz Bandit21 #206245 üzenetére
Én biztos nem hordanám mindig máshoz, ha van egy bevált, megbízható szerviz. Főleg ha garis és ez a márkaszerviz.
Az hogy mindenki mást mond, szard le, ahhoz vidd akihez eddig is (vagy akinél volt a köztes csere) és ha gond van nem kell százfelé mutogatni.
Az legyen a mérvadó, amit ők mondanak és probléma esetén lehet fordulni hozzájuk. Nem kell tippelgetni, hogy kellett volna-e vagy sem. Ha nagy gáz van, akkor ők lerendezik a gyárral, hogy miért kellett/nem kellett cserélni a köztesen kívül. -
vmk
tag
válasz Bandit21 #206249 üzenetére
Értem, hogy mindenhol van pro és kontra, ez természetes. Inkább úgy mondom a kisebb rossz felé mennék.
Nem tudom hol laksz, de azért Fehérvár-Szeged ritkán esik egy útvonalra/környékre. És még szóba került Kecskemét is. Ha a költséget nem is nézzük, akkor csak nézd az időt, amit utazással töltesz.
Neked kell mérlegelni, hogy megéri ide-oda szaladgálni és észben tartani ezeket mind, hogy hol mi volt jó vagy rossz.
Ha az egyik szerviz el tud járni a PoHu központ felé bizonyos esetben, akkor azt a másiknak is el KELL tudnia elintézni. Ez csak az ügyintézőn és rajtad múlik szerintem (nem sértésnek szánom). -
vmk
tag
Sziasztok.
Passat b5.5-be milyen projektoros fényszórót érdemes venni halogénhez? Van ajánlott utángyártott?
Van esély jó állapotú bontottat találni? -
vmk
tag
Sziasztok,
Egy kis infóra lenne szükségem, hogy Passat B5.5 Variant (3BG) 4motion-nál milyen futásnál milyen karbantartásokat kell elvégezni a hajtáson? Pl difi olajcserére mi ez előírás és milyen olaj szükséges és stb?
6 sebességes manuális váltós az autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Dragon Age: Origins
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen