- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz shark300 #186344 üzenetére
Engem a szívosor tömítés viccelt meg így szintén. Alapjárat egyre jobban kezdett elmenni, ugrált, rángatózott, égéskimaradás. Jött a check engine, esp világított, tele hibákkal. Már kompressziót mértünk, jó volt. Meglett fújkálva és azonnal meglett a tömítetlenség. Mellé egy folytószelep tisztítás + tanítás, azóta nagyon nagyon picike 1-1 kis rángás van csak klíma nélkül, de ezek ilyenek. Szerintem motortartó bakok cseréjével ezt sem érezném. BSE-ben nincs EGR.
-
Attila2019
tag
Üdv. Tud valaki segíteni abban hogy, van gyári tolató kamera és gyári navi (nem tudom a pontos típusát) néha ki szokta írni a kijelzőn hogy nem működik a kamera de legközelebb ahogy R-be raktam egyből volt kép.
Most már mindig kiírja h nem működik a kamera és sehogy se jön elő a kamera kép. Pedig a kamera előbujik az embléma alól csak nincs kép . Mitől lehet ez ?
Vw cc 2012 12. ,6. Dsg, 2.0 tdi bmt, CFGB ,151.000km
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Attila2019 #186354 üzenetére
Első körben kábel törésre gyanakodnék (amelyik köteg a csomiajtóra megy). Esetleg hiatárolót is meg lehetne nézni, mire panaszkodik.
[ Szerkesztve ]
-
Attila2019
tag
válasz molnarpeter #186355 üzenetére
Köszönöm :)
-
Robi81
tag
Sziasztok.kellene egy kis segitség.vw polo 2003 1.4 benzin.a hengerek merről vannak számozva?vezérlés vagy a váltó felől.gyujtótrafót kellene cserélnem megvan,hogy a 2. a rossz.Csak nem tudom.merről van számozva.
-
Robi81
tag
Köszönöm
-
shark300
tag
válasz Reggie0 #186352 üzenetére
Gyertyacserét megoldom, bár márciusban raktak bele újakat. De kompressziómérés, lambda szonda jelének szkópos vizsgálata, fűtőkör mérése, trafó vizsgálata, esetleg az injektorok szállításának vizsgálata már más tészta.
Ha egy hirdetésem lejárt, akkor már nincs meg az a termékem.
-
vegh001
csendes tag
Sziasztok!
Egy audi a3 8l 1.6os AVU motorkódos autóm van. 3 hibakódom volt. Pontosan a kódra nem emlékszek, de az egyik a katalizátor előtti szonda fűtésére dobta hogy szakadt illetve ugyan ennek a szondának a feszültségére is jel valami (nem emlékszek) illetve a P0171 kódot. Tudomásom szerint ez a szegény keveréket jelenti.
Tegnapi nap folyamán bekerült két új bosch lambdaszonda. Ezután már csak a P0171-es hibakód jött vissza. Mit tanácsoltok mit lenne érdemes végignézni? Gondolom a szonda most már jó, hogy nem jött vissza arra a hiba.Amit még tudni érdemes, hogy a gyertyák,trafó,kábelek cserélve lettek nemrég illetve természetesen a szűrők is jó állapotban vannak.
Másik, hogy az alapjáratom szeret ingadozni pl haladok a forgalomban kiveszem üresbe, megállok és 800 rpm körülről leejti 400-450-re majd visszaáll normál helyzetbe. Nem tudom, hogy ez összefüggésben lehet-e a szegény keverékkel.
Előre is köszönöm a segítséget, tippeket! -
shark300
tag
válasz Reggie0 #186361 üzenetére
Köszi! Sajnos ilyen ez a Karácsony. Most megpróbálok méretni egy kompressziót, tömítéseket cserélni Elringre, meg gyertyát. Illetve figyelem, mi a helyzet. Ez még nem akkora kiadás, és talán jó lesz. Ha nem, hát rosszabb nem lett...
Aztán vissza Budaörsre, ha nem lett jó.[ Szerkesztve ]
Ha egy hirdetésem lejárt, akkor már nincs meg az a termékem.
-
negyedes
addikt
Sziasztok, 3 het kenyszerpiheno miatt allt az auto(2001, Bora, 1.6 16v, azd) es amikor elmozditottam egy szep kis sotet folt volt az auto alatt. Sajna nem tudom megmondani hogy mennyi csepeghetett ki az enyembol es mennyi volt mar a foldon(tobb auto is szokott azon a helyen allni), de biztos hogy eleg friss volt az egyik resze. Motorolaj normalis szinten van, a hutoviz is. De megnezve jobban, ha jol gondolom, a valto kornyeken nagyon nagyon sotet szinure van elszinezve a vas. Valakinek valamilyen tippje van esetleg hogy mi lehet ez? motorolaj, valtoolaj stb? Utolerhetet a szeteso valto problema? Igy karacsaony elott nem sok helyen vennek be szervizbe.
PS: a rakoncatlan alapjarat meg megvan, hozzaszoktunk mar.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Attila2019
tag
Az normális hogy 6 dsg váltóval pl piros lámpánál ahol 50ről 0ra fékezem az autót, lassítok és minden egyes leváltásnál (4 fokozat) erős motorfék van jelen . Ahogy fékezek folyamatosan nyomom a pedált , le vált 1et motorfék megint le vált 1et motorfék (mintha pumpálnám a fék pedált bólogatok minden leváltásnál amig meg nem állok) ?
-
HKorn
veterán
válasz Attila2019 #186369 üzenetére
ismerős 2.0CRTDI DSG Octaviája pont ugyanígy viselkedik
Run&Ride
-
Attila2019
tag
Ja igen le maradt, hogy 2.0 crtdi vw cc
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Attila2019 #186369 üzenetére
Enyém nem csinál ilyet.
-
gyenesmartin
őstag
válasz Attila2019 #186369 üzenetére
Mennyi az alapjáratod ilyenkor?
Nekem ugyan GTE-m van, de az is csinál ilyet, ha battery charge módban vagyok és még hideg a benzinmotor. De akkor nekem az alapjárat 1500 körül van. Nyilván ahogy váltogat vissza 2200-nál még van motorfék, lemegy 1500-ig ahol már semmi, mert az az alapjárata, majd vált egyet vissza 2200-ra, akkor megint megjön a motorfék. -
Attila2019
tag
válasz gyenesmartin #186377 üzenetére
Ezt még nem figyeltem meg de majd holnap. Köszi
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hello, golf 4 2003 1.9pdtdi 101le axr hutofolyadek cseren esett at. Kb 4 liter ment bele, nem keves ez egy kicsit?
-
mamboo
tag
Ha vezérlés akkor HEPU, ha hosszbordásszíj készlet akkor melyik ajánlott?
köszi
(skodaRS2007)[ Szerkesztve ]
-
mamboo
tag
...és ha nincs hepu, akkor ruville/skf vagy melyik?
-
HurricaNe
csendes tag
Sziasztok!
Egy skoda octavia 2.0 pd bkd motorkódú autóról van szó.
Frissen vettem így, lecseréltem a komplett vezérlést plusz az olajat.
A vezérlés fontos volt mert a feszítő görgő elég durván remeget és mielőbb megszerettem volna csinálni. Egyik ismerősöm el is vállalta, de ahogy összerakta másnapra szét esett.
Eltörte a tőcsavart az egyik görgőnek.
Átgörgették és elvileg volt kompresszió a szelep felől.
Szerintetek mennyire lesz nagy a baj? Mire számítsak? -
Robi81
tag
válasz molnarpeter #186385 üzenetére
Megosztanád velem a tipped?
-
pepucs
tag
Sziasztok!
1.6 16v BCB esetén nagy általánosságban, milyen alkatrészek hibásodása/kopása okozhat dízeles "akcentust"/hangot/kelepelő járást üzemihőmérséklet alatt ami arányos a fordulatszámmal?
Kollégám Golf 4 BCB valós 100k km-t futott motorja csendesebben jár hidegen. Ahogy melegszik a blokk úgy halkul el teljesen. ~2 éve (30k km-rel ezelőtt) volt gyűrű, csapágy csere hengerfej felújítással, amikor szét volt szedve a motor minden hibátlannak nézett ki ezért még dugattyú csere se volt. Valójában azóta hallom ilyennek amióta felújították, előtte egyáltalán nem hallottam ezt a hangot. Olajat nem fogyasztja, olajnyomás gond nincs, ereje is teljesen rendben van, inkább csak a fülemet zavarja.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
Megfordult a fejemben mert azok nem lettek cserélve, viszont a hang frekvenciája nem teljesen olyan jellegű mint a hidrotőke csattogás. Milyen egyéb kopás/szerelési gond miatt lehet még ilyen hangja egy benzines vasnak?
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
prAet0r_
csendes tag
válasz prAet0r_ #186346 üzenetére
Update: Kicseréltük az akksit, gyári akksi ment bele végül csereként is.
Érdekesség: A kivett akku (Varta AGM -- cikkszám: 7P0 915 105) a sejtésemet igazolta, miszerint gyári szerelés volt. 2011. 25 heti gyártású, tehát majdnem 9,5 évet kibírt. (Ugyan a kocsiban csak 138 ezer km van, de akkor is 9 telet átvészelt az akku...)
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
2016-os 1.4 CR TDI (motorkód: CUTA) 105 lóerős Fabia-ról lenne szó. Minden szép és jó vele mióta megvettem. (December 2.)
Volt már pályázós út is és beletettem összesen 1380 km-t. Fűt-hűt....minden működik, olajat eddig nem evett. Egy dolgot vettem észre, nem tudom mennyire 'normális'.Ha maximum hőmérsékletre állítom a fűtést (manuális klíma) és bekapcsolom a ventilátort (akár 1-es akár 2-3-4-es fokozatba) az alapjárat felmegy majdnem ezerre. Viszont, ha csak 1 cm-rel is a maximum hőmérséklet alá húzom a tekerőt...akkor visszaáll 750-re.
Nem ingadozik, csak felkúszik 1000-re ha a fenti módon fűtök. Persze ebből menet közben nem sokat érzek, csak pl. lámpánál. Először azt hittem regenerál.... De a venti nem forgott mint a veszett (ahogy regenerációnál szokott). És ekkor vettem vissza a fűtésből...majd állt helyre a béke.
-
rob210
nagyúr
válasz hdanesz #186397 üzenetére
Ha a hőfokszabályzó tekergetéséről van szó akkor az a beépített kiegészítő elektromos fűtés miatt van. (csak ha teljesen feltekered pirosba akkor kapcsol, jégmentesítő funkció)
Annak elég jelentős a teljesítménye (fogyasztó) így megemeli a computer az alapjáratot, hogy a generátor ki tudja szolgálni az áramfelvételi szükségletét.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest