- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
Ennyi probléma van van velük?? Nem éri meg a gyárit megvenni?? Azért nem kis munka cserélni, fizetni annak árát is. Én tuti biztos, h a gyárit venném meg a CC-be, még akkor is ha többszöröse lesz az ára, mint ezeknek. Nem akarok idegeskedni. Közel két éve kicsit nyikorgott a belső befúvó ventilátor. Hagytam magam rábeszélni egy Nissens gyártmányúra, (a forrásom azt mondta, gyári beszállító) az 35eHUF-volt míg a gyári 90 akkor. Nem volt ez sem annyira vészes különbség. Én magam cseréltem ki, hát nem Nissens volt benne, Denso! Még nincs két éve, h cseréltem és már fura morgó zavaró hangja lett ventilátornak! Cserélhetem ismét. Szóval nálam nem játszanak az alternatívák.
Joe
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Még egy kérdés. Van egy termosztát a kocsinkban, amit ki kellene cserélni, de sehogy sem találom a miénkhez megfelelő típusát.
Autó még egyszer:
Ha esetleg pontos típusra lenne szükség:
- Audi A4 B8 2012 (facelift) avant 2.0 diesel
- 88 KW - 120 LE
- Kézi váltó
- Motorkód: CJCElképzelhető, hogy ezt csak egyben lehet megvenni más alkatrésszel?
-
válasz q13579 #186103 üzenetére
Mit jelent h a tiédbe megfelelő típus? a képen nem a tiéd van?
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zsolt19900
őstag
hallo
[link] ehhez hasonló hibajelenséget produkál a Passatom.... előzmény annyi volt, hogy levettem a fesszabályozót, átnézésre, csatik kipucolására és visszatettem és magasabb fordulatkor (de csak akkor) kijelzi ezt a hibaüzit....
Mi lehet a baj?
Fejegységemen van feszültség visszajelző (közvetlenül van táp húzva az akkuról ráadásul hozzá) és ott 14,1 V-ot ír ami gondolom megfelelő, de van amikor 13,8 V az akkufesz
Cseréljek fesszabit, vagy nézzem meg újra a kötéseket?Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
simonjoe
őstag
válasz rob210 #186102 üzenetére
A gyári volt a Denso ami csak egy kicsit nyikorgott, nem volt annyira vészes, csak nekem b@...ta a fülem. (Nem dobtam ki, valaki mondta, h ügyesen meg lehet olajozni a csapágyakat, nemtom ) A cseredarab lett a Nissens. Ez azt hiszem berezonál, kicsit olyan morgós hangja lett, de csak az első két fokozaton. Ez tuti mechanikus hiba! De, h mitől? Ne kérdezd!
Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #186106 üzenetére
Golfban még a gyári van valószínű, nyekergett az is hidegben, alacsony fokozaton. Kiszedtem, csapágyaknak adtam olajat, kommutátornak csiszolópapírt, és tűreszelőkkel felérdesítettem a szénkeféket is. Egyelőre jónak tűnik, de még meg akarom hallgatni, mikor rendes mínuszok lesznek
A cseredarab talán nincs olyan tökéletesen kiegyensúlyozva? -
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #186107 üzenetére
Nem tudom Peti!! Egy darabig tökéletes volt, tette a dolgát, pár hónapja kergült meg. A lapátok némelyikén vannak pici fém súlyok, valszeg azok a kiegyensúlyozás miatt. A csomagolásban benne volt egy figyelmeztetés, h a lapátokat nem szabad megfogni, teljesen jól sikerült csere. A gyárit ma néztem, nehezen lehet lehet az alsó csapágyhoz hozzáférni, de nem hiszem, h szenvedek vele, majd tavasszal ha jobb idő lesz, megejtem ismét a cserét, veszek bele új, gyárit. Mondjuk azt sem értem, h nincs cég aki ezeket felújítaná.
Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #186108 üzenetére
A Golf ventijét 3 gumi pöcök tartotta össze, amiket benyomva lejött a fedél, úgy fértem hozzá a másik csapágyhoz (plusz a két kábel rövid volt a motor és a csati közt, szóval de-pin, re-pin ).
Ami azt illeti, egyszer a kedvenc önindítós, generátoros szakink nagy duzzogva segített a nagy hűtőventik egyikét megjavítani, azóta is jó (vettünk bontottat először, csak nem tartott sokáig ekkor elvittük mindkettőt neki és megoldotta). Ahol tudnak pl turbót és hasonló gyorsan pörgő dolgokat balanszírozni, ott elviekben ezt is meg kéne tudják nézni, kérdés a munkadarab befogása a gépbe Ha szét kéne szedni, akkor lapát törés esetén füst az egész, talán az a legnagyobb kockázat. -
Nagyfejű
aktív tag
Sziasztok. Polo 9n 19pdtdi 101le mennyire megbizható.?tipushibái mik lennének? Vagy jobb elkerülni ezt a motorost?
-
enddav
aktív tag
válasz simonjoe #186106 üzenetére
Nekem ha már használtam egy ideje, akkor kezd ilyen magas cicergő hangot adni a befúvó venti, mintha tücsök lenne benne, viszont van, hogy magától menet közben elmúlik, illetve a kormányzás iránya és a fékezés is befolyásolja a hangot, szóval érdekes. Viszont tárol hibakódot a climatronic. Neked volt hibakód? [kép]
'14 Jetta 2.0 CR TDI CFFB 180k kmEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
2015-2017 közötti benzines octavia közül melyik ajánlanátok jobban? Az 1.4, vagy az 1.8 TSI motorokat? (Csak megbízhatóság, illetve komfort szempontjából (ha pl. az erősebbe más futóműt raknak) fontos a kérdés, mert teljesítményben az 1.4 TSI is elegendő lenne).
-
momo2828
tag
válasz 1stVikman #186099 üzenetére
Én is jártam így régen. A frissen felújított rész az M1-en Tatabánya és BP közt néhol ráz. És mivel leggyakrabban ott jártam, azt hittem valami gond van a kocsival, merthát mégiscsak friss burkolat. Fenéket, csak ott rázott, futoműves, gumis nem talált semmit, máshol nem volt gond.
-
papg79
tag
Sziasztok!
Szerintetek ilyen csavart, [link] hol lehet kapni Mo-n? Ma kicseréltük a termosztátot a Sharanban, és nyoma veszett az egyik csavarnak. Ideiglenesen megoldottuk vékonyabb csava+teflonszalag, de ez nem valami szabványos .Köszönöm előre is a segítséget.
-
papg79
tag
válasz molnarpeter #186119 üzenetére
Szia,
Köszönöm szépen a választ. Megpróbálom akkor a Porsche Győr-nél, hátha szerencsém lesz. Próbálkoztam interneten, hátha lehetne valahonna rendelni, de csak a Skodánál találtam, de horror áron szállítanak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz papg79 #186120 üzenetére
Egyébként van valami különlegessége pl szerelhetőség szempontjából, ami miatt indokolt a speckó fej? Csak mert ha hozzá lehet férni, akkor simán csavarbolt, ott a menet a linken, és olyan csavarból venni imbusz vagy hatlapfejűt, ami épp kényelmes/elfér
Azért jófogásra is érdemes ránézni, hátha bont valaki háznál, és oda tudná adni hétvégén/olcsóbban.[ Szerkesztve ]
-
papg79
tag
Nem, egyáltalán nem indokolt a speckó fej. Akkor szerinted egy sima csavar-kötőelem boltban is kapni ilyet?
-
papg79
tag
válasz molnarpeter #186124 üzenetére
Hát azt az egyet, ami megmaradt, azt becsavartuk a termosztátház aljára, én mégegyszer onnan ki nem műtöm, mert olyan lehetetlen helyen van . A felső csavar helyére kéne, mert oda becsavaroztunk egy vékonyabbat, csak teflon szalaggal be lett tekerve, de ez nem tudom mennyire atombiztos megoldás. Szerinted a Bárdinál érdemes lenne megkérdezni?
-
papg79
tag
válasz atos19881101 #186127 üzenetére
Szia,
Ezt nem értem.
-
papg79
tag
válasz atos19881101 #186129 üzenetére
Köszönöm szépen, akkor megpróbálom, hátha van náluk.
-
balazs8907
tag
Sziasztok! Egy ismerősömnek szeretnék segíteni. Az alany egy B7 passat 2012 1.6cr tdi.
Hiba jelenség: Az autót beindítom, jár alapjáraton kb 4-5 másodpercig, majd leáll. Ezt követően automatikusan próbál újraindulni sikertelenül. Folyamatosan teker míg ki nem veszem a kulcsot. -
salesman
őstag
Urak,
adott egy A6 c5 2,4 V6. A bal első sárvédőt cserélni kell.
Melyik opciót válasszam:- bontott, majd fényezés
- utángyártott, majd fényezésA kocsi 20 éves.
A szine LZ5K.[ Szerkesztve ]
Türűűűdrááá!
-
-
rob210
nagyúr
válasz salesman #186135 üzenetére
Persze.
Tükörborítás le kikeverik a színt és összepolírozás után meg nem mondja senki, hogy fényezve volt.Az enyém ilyen lett miután leparkolt az iveco a motorháztetőmön. Ez egy olajzöld gyári bontott géptető.
Offba teszem mert márkaidegen.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz salesman #186133 üzenetére
Ha nem sürgős műszaki miatt pl, akkor kivárnék egy színhelyes bontottat, fb csoportokat érdemes figyelni. Ha találsz jót, akkor azért arra is érdemes egy kis időt szánni, pici kavics nyomokat kipöttyözni, belsejét is átnézni, hogy tartós legyen Én is úgy láttam, hogy az utángyártottak rosszabbul szoktak illeszkedni.
-
salesman
őstag
-
Gyula84
veterán
Szerintem a klokkerholm nem rossz mint után gyártó
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #186099 üzenetére
Ígértem egy márkaszervizes tapasztalatot.
Szóval aki lemaradt róla, volt egy nem tervezett találkozásom egy nyúllal, aki megrendezte kicsit az autó elejét.
Ami bontás nélkül is látható volt, az a bal első ködlámpa tartófüleinek és belsejének törése, fényszórómosó fúvóka és /vagy szélvédőmosó tartály törése/repedése. Illetve valószínűsíthető volt, a fékezés elmulasztása és a sebesség , mint tényező miatt, hogy valami még sérülhetett.
Casco-m volt (2 héttel a lejárat előtt), fix 200€ önrésszel, így belevágtam.
Egy szerdai napon leadtam, következő hét péntekre lett meg (volt 1 ünnepnap közben, illetve késve küldték el a biztosítónak a számlát), de mivel már munkában voltam, csak szombaton mentem átvenni.
A nyilvánvalókon kívül cserélték az első lökhárítót, mert állításuk szerint alul repedt volt (nem feküdtem alá, de kívülről nem látszott).
Szenzortartók, lökhárító tartó, ilyen-olyan anyag, új lökös, fényezés, szerelés, új ködlámpa, beállítás, ablakmosótartály, fényszorómosó fúvóka és a számla máris 1367€.
Nem is lett volna gond, de sajnos volt pár esztétikai hiba, amit hétfőn megnézettem , majd következő hétfőn (ezen a héten) vissza is vittem reklamációra.
Képeket dobok, röviden: frissen fényezett lökhárító több helyen összefogdosva 2K ragsztóval, egy helyen nagyobb bumszlit is otthagyva.
Szenzorok úgy néztek ki, mintha belehányták volna, továbbá sorjás volt az összes furat, az egyik ráadásul arrébb is van, mint a kijelölt helye..
Ez azért is érdekes, mert a szerviz állítása szerint a gyári klökös kifúrva érkezik hozzájuk, biztosan nem ők fúrták.
Mondom akkor fényezés után valaki odaragasztotta a sorjákat.
Ködlámpa takarók szembetűnően elálltak. (Most sem olyan, mint volt, de jobb.)
Slusszpoén: középső légbeömlő rácsot (ami több helyen is repedt, de nem törött volt) nem is cserélték, mert állításuk szerint x-szel meg volt jelölve hátulról, ami ugyebár a biztosítók cserére felvett jelölése.
Így kihagyták, mert félő volt, ha felveszik a kártörténetbe, és észreveszik, akkor visszadobják az egész történetet, és fizethettem volna a teljes összeget magam.
Mostani állapot: szenzorok szebbek, ragasztó nyomokat lepolírozták, talán lakk is ment rá, arrébb fúrt lyuk maradt, de csak közelről b@ssza ki az ember szemét, ködlámla takarók jobban, de nem 100%, középső rács repedt, szerencsére ez is csak közelről látható.
Összegzés: nem érte meg...
Szervizről annyi, hogy hivatalos skoda szalon, vw műhely,és volt magasabb pozícióban ott dolgozó ismerős. (Az ő közbenjárásával lett aztán gyorsan lezavarva a reklamáció és az ejnye-bejnyézés.
Képeket válogatok, és feldobom csökkentett méretben. -
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #186143 üzenetére
Képek:
Szenzorok szemből nézva balról jobbra haladva, felül az eredeti munka, alul a reklamáció után. Nagy képen még az eredeti munka.
Ködlámpákat annyra nem adja vissza a kép, de jó nagy hézagok voltak mindenhol, ahol lehetett.
Most visszanézve, lakkozás javítás biztos nem volt, csak leszedhették a sorját és polír.
Nem lett tökéletes, de ahogy eredetileg átadták, ahhoz képest ég és föld. És ez nem Jóskapista zugműhelye volt, hanem egy hivatalos szerviz, vastag számlás caso javítás. Mondjuk a kenyerüket nem kóstoltam, lehet az finom.[ Szerkesztve ]
-
-
1stVikman
senior tag
Sajnos.
Ja és grátiszban a rendszámtáblatartó füleinek felét letörték, kormányra új karc került (nem ismerték el), "kitakarították" (tisztán tartom az autót, nem kértem, cserébe akkora ujjlenyomatfolt volt a zongoralakk felületen, hogy a CSI filmek is megirigyelték volna), "lemosták" (szintén nem kértem, de előírás a belsővel együtt), így a jó kis kemény víz csodaszép vízkőpöttyöket hagyott szerte a kocsin.
Ezeket már elengedtem, mert "idegállapotba voútam Maunika".[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest