- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android szakmai topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Instagram közösségi fényképezés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
Mágusnak szeretettel:
Novum Forum Siculorum
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #164288 üzenetére
Igen, van, de nem fotogén a kicsike. Már kétszer ki volt glancolva, de sajnos nem voltak jó fotókörülmények, amikor meg mégis, addigra belepte a teremgarázs pora.
Ja, amúgy JAX314, vannak fent képek. Ütött-kopott, korosodó B5 Passat kombi, sajnos a műszerfal és a VCDS óraállása közt van kb 185k km difi.Saint_: az életben is ugyanúgy nehéz eset vagyok, de a jófejségem valahogy jobban kijön.
Legyen egy kicsivel jobb idő, elmegyünk kocsit mosni, aztán lősz nekem pár jó képet, amivel bekerülhet az Asszony kocsija az összefoglalóba?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Magnum_
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #164309 üzenetére
Nem látok ki a fejemből, olyan beteg vagyok, amit megnéztem, hogy nem kap áramot az indítómotor azon a cingár kábelen, ami egyenesen a kapcsolószekrényből jön. Egy pótkábellal az akksiról azonnal indul. Szóval lefeküdt a 19 éves gyujtáskapcsoló elektromos része. Már itt van a kezemben, de valahogy semmi ingerenciám most a kormányba kötekedni. Szét kell bombázni a gyujtás kapcsoló körül a borítást. Lehet leveszem kisbaltával.
Ez a kapcsoló szivat...
A kábel biztosan nem szakadt, mert 4 volt tombol benne, amikor indítózás állásban van, szóval a kapcsoló nem visz át elég áramot.
[ Szerkesztve ]
-
VGYke
addikt
Sziasztok! Bízom benne, hogy tudtok hasznos információkat adni.
VW Jetta Highline 1.4 tsi autóval kapcsolatban szeretnék néhány kérdést feltenni. 7 évesen használtan vettem és nem volt még időm megismerni:1.) Keréknyomás ellenőrzés: ha nincs benne nyomásellenőrző szenzor, mikor jelzi hogy baj van, csak defektnél? Ha pl. 2,4 a guminyomás, kb. milyen nyomásnál szól hogy baj van?
2.) Azt több típusnál is megtapasztaltam hogy a jármű km/h mutató és a külső (nem beépített) GPS által mutatott km/h eltér, a jármű többet mutat, a GPS kevesebbet. Eddigi tapasztalatom az, hogy 100 km/h felett az eltérés kb. 6 km/h
A Jettánál, 205/55 R16 gumiknál tempomat 140 km/h-nál, a GPS 128-129 km/h-t mutat.
Ez az eltérés normális lehet? Jó lenne tudni mennyivel megyek ha nincs GPS….3.) A „bicska” indítókulcs távirányítójában sima elem, vagy akkumulátor van, ami töltődik ha a kulcs be van helyezve az indítás kapcsolóba?
Voltak gyanús jelek az autó zárásakor, nyitásakor. Konkrétan nyomogattam a zárást, nem záródott, körbe jártam az autót, nyomogattam, mire nagy nehezen zárt. Nyitásnál is jártam már így… Aztán megtettem 300 km-t és a probléma elmúlt.
Ha csak sima elem van benne, kicserélhetem otthon?
Furcsa ez a jelenség, mert van itthon még egy 13 éves VW Bora hasonló „bicska” távirányítóssal amiben soha nem volt elem vagy mi csere, és soha nem fordult elő hasonló nyitási-zárási probléma.[ Szerkesztve ]
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
Motion_Blur
félisten
válasz VGYke #164315 üzenetére
Szia!
1. mivel nincs benne szenzor így nem jelez. én kifejezetetten örülök neki, a cégesben van és hidegben mindig fals jelzések jönnek. nyomást érdemes ellenőrizni havonta1x, 2.2 bar kell neki
2. normális az eltérés
3. ezt majd megírják az okosok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #164316 üzenetére
ABS szenzorból tud következtetni ha tudja a modul. Ezt VGYke az óracsoport kijelzőjében megtudja nézni. [link] Vagy a kesztyűtartóban van a gomb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
VGYke
addikt
válasz Doki16 #164318 üzenetére
Tudja, mert már jelzett. Viszont akkor már igen nagyon le volt eresztve, kb 1.7-1,9. Ezért kérdeztem mikor illik jelezni... És fújás után, a kesztyűtartóban tudtam a sárga jelzést eltüntetni...
Viszont 2,5-re fújtam, ez sok.[ Szerkesztve ]
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
grizlisandor
veterán
Mágus2 meg mindenki
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Szívózaj csökkentő 1K0129622C összetört az autómban, ezt lehet helyettesíteni 1K0129622D alkatrésszel?
Légzsákvezérlőnél 1K0909605D helyett 1K0909605C, hogy van ez? -
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #164320 üzenetére
Lufi vezérlőt általában vissza lehet állítani okosba' Ebayen van 4-5k között egy, bár leírást nem néztem.
-
zoo8800
veterán
válasz VGYke #164315 üzenetére
1, Az ABS jeladó adataiból számol. A lapos keréknek kisebb az átmérője, többet forog.
2, Golf7-nél, óra szerinti tempomat 130-as tempónál a GPS 124-125 körül mutat nekem.
3, [link]Apropó, a 2 éves kocsim kulcsában merülőben van az elem (ebbe CR2025 kell). A család 10, ill. 13 éves kocsijaiban még az eredeti elem van, ebben már merül
rip and tear, until it is done
-
VGYke
addikt
válasz Mágus2 #164323 üzenetére
Motion_Blur, Mágus2, Doki16, zoo8800 köszönöm! Elemcsere: miért írja a könyv hogy csak szervízben, meg hogy szinkronizálni kell meg ilyeneket? Ezek szerint kivehetem, betehetem baj nélkül igaz?
zoo8800: nem nyugtattál meg, mert más autóknál nekem is ez volt a tapasztalat, kb. 5-6 km/h eltérés. De a 10-et sokallom! Ennyit csalna a Jetta lefelé?
[ Szerkesztve ]
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
Gyula84
veterán
válasz csababarca #164325 üzenetére
szerintem az pont nem
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csababarca #164325 üzenetére
Biztos nem. Sokszor cseréltem már ememet, egyszer sem kellett tanítani semmit. Kivétel volt az a kulcs, ami évek óta lemerült elemmel volt a fiókban, de ott is csak a távirányítót kellett tanítani, amihez diag sem kell.
[ Szerkesztve ]
-
negyedes
addikt
1 hete nagyon nem vagyunk joban a boraval, allandoan remeg az alapjarat, de csak amikor rajon, ha megpockolom a gazt akkor abba marad. Ma 3x fulladtam le vele amikor kijott a parkolobol. .
Diag azt mondja hogy csere erett az aku es trouble code 01272(Positioning Motor for Central Flap (V70): Faulty ). Lehet az aksi csinalja a feszkot?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
gzbotii
nagyúr
válasz Mágus2 #164312 üzenetére
Ez jó cumi lehet, otthontól 500km, pálya mellett a benzinkúton
Érdemes megelőző jelleggel ezt cserélni/tetni?Esetleg egy leírást/videót tudnál linkelni, ha ilyen cumi van, hogy lehet beindítani, azzal a módszerrel, ahogy neked sikerült (anno a Dacia Novámon csináltam ilyet, de ott azért jobban hozzáfértem a motor elemeihez )
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
csababarca
őstag
válasz Mágus2 #164327 üzenetére
tipp volt, nekünk Renault Masterben okozott gondot 2 éve, piacon bedugtam a kulcsot, és letiltott. elem bedöglött-> csere, majd újra próbáltam és nem volt jó, tanítani kellett.
lehet vmi zárlat kiütötte a kódot, és nincs összefüggés, de nekem egy időben történt.
bocsi a rossz tippért.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gzbotii #164329 üzenetére
Sokféleképpen el tud romlani a gyujtáskapcsoló. Van, akinek nem ad gyujtást egyáltalán, vagy nem lehet kikapcsolni, mechanikusan beszorul a zárszerkezet, vagy egyszerűen nem ad áramot az indítómotorra.
Az indítómotoros történet még a leg egyszerűbb. Csak egy csúszó sarus kábel darabra van szükség... arra sem, ha többen vagytok, mert be lehet tolni, de ha egyedül vagy, akkor kell a kábel. Üresbe teszed a váltót, rajta hagyod a gyujtást, felnyitod a géptetőt, az indítómotorról lehúzod azt az 1 darab csatlakozóz, ami megy rá, helyére bedugod a csúszó csarus kábeled és az akksi pozítívhoz érintve a kábel másik végét, indítózol, mint beindult, zsebrevágod a kábelt és mehetsz utadra. Ha szétesik a gyujtáscsakcsoló és nem ad egyáltalán gyujtást, a kormányoszlop alsó és felső borítását leveszed, kihúzd a csatlakozót és rövidre zárod a megfelelő lábakat. [link]
-
bul07
nagyúr
válasz csababarca #164325 üzenetére
Immo chip az passzív elem indukciós áramforása van
Azért van kis sárgaréz tekercs benne mert az indukálja a feszültséget a működéshez
[link]VW kulcsokban általában kis üveg csövecske beragasztva, hogy még véletlen se tud nyugodtan átrakni egy másik házba
Ezért szokták csinálni hogy a rossz házban benne hagyják és berakják gyúráskapcsoló közelébe a burkolat alá, így egy sima másolt kulccsal is beindul és megy isCsak így nincs immo védelem
Én szétroppantottam és kellet egyet másoltatni 2éve Debrecenbe 18e Ft volt, azóta én könnyen cserélek kulcsházat mert csak kis papírkával van biztosítva a kulcsomba hogy ne lötyögjön
Kulcsos mondta hogy talán hőlégfúvóval megmelegítve a ragasztót könnyeben kijön de az se százas megoldás
Legbiztosabb óvatosan a műanyagot lefaragni róla( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
hdman
őstag
Folytatódik a szappanopera
Ugye szalagszakadassal fekszem itthon, pénteken mentünk az autóval egy Sopron-Bécs-Sopront (130 km). 14:00 kor raktuk le az autót. Tegnap este még villogott a piros led, ma reggel hívott a feleségem, hogy már megint nem. Tehát megint 4,5 nap... 20% mutatott a kocsi saját akksitesztje. Elindult, bár erezhetoen nehezebben, mint ha minden nap használnám.
A feleségem ment vele kB 30 kmt, meg járt a motor kB 1 órát. Érdekes, mert a legutóbb ugye betanítottam az akksit, valamint kikapcsoltam az (utólagosan beepitett) adaptív tempomatot, meg lekapcsoltam a komplett belső világítást. (ugye ez ledesitve lett utólag). Ugye a GPS antennam beszart, utólagos FAKRA van radugva, ami hibátlanul működik. Most azt is lehuztam, hát kíváncsi leszek.
Elvileg ezzel az utolsó utólagos mokolassal (adaptív tempomat, másik gps antenna, ledesites mindenhol) kapcsolatos merülést is kizarhatom.
A legutóbbi esetnél az akksis terhelovillaval megnezte az akksit, hátha gyári hibás, de azt mondja, semmi baja.
Most fogalmazhetnek szebben is, de már kezd kilenni a tököm. Elviszem majd kompletten kiméretni, de egyelőre nem tudok vezetni...
Hétfőn mindenképpen indulnia kellene, mert megyek Pestre szemet műtetni
Sopron city :)
-
expander
senior tag
válasz hdman #164334 üzenetére
en kb 1 honapig jartam egy szakihoz, mire kiderult, hogy egy olyan 1-az-1milliobol eset allt fenn nalam, hogy az utolagos fejegyseg valahogy bekavart a kormanyoszlop szoftverebe, es hiaba ment ra a reset, amint bekapcsoltam ujra eloszor, megint atirta, es nem tudott "elaludni" tole az auto 15p utan, kb 2 nap alatt leszivta teljesen az akksit :S
-
-
cool13
őstag
Nálunk G4 esetében volt rejtélyes akku merülés. A gyári rádió, valamiért lemerítette mint kiderült-
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] HA valakit érdekel, mit kell locsolni a rozsdás csavarokra.
-
hdman
őstag
válasz negyedes #164346 üzenetére
Már figyeltem, de nem láttam, hogy izzana. Tok sötét. Viszont amire gyanakszom, hogy pl a labtervilagitas erosseget lehet menüből állítani. Régebben működött, most viszont hiába veszem le 0%ra, továbbra is világít.
Mindenesetre nem az autó, sem vcds, se Obd11 nem mutat hibakódot.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Eredeti játékok OFF topik
- Robotporszívók
- Minden ami hőszivattyú
- Politika
- Gumi és felni topik
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Milyen alaplapot vegyek?
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest