- iOS alkalmazások
- Mégse száll ki a Meizu?
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163450 üzenetére
Rossz a kábel
törtvezrziója, nem találja a ROD file-t.1.6TDI-hez a delphi diagot használom. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163452 üzenetére
HA sokszor restartolod a gépet, akkor előbb-utóbb megtalálja a ROD filet, olyankor teljesértékűen működik, amíg ki nem kapcsolod a programot.
-
válasz !Overdose! #163450 üzenetére
Mikori évjárat az autód? Amikor a VCDS rá van dugva akkor a vezérlőn keresztül mész be a measurement block-okba vagy advanced measuremented van? UDS protokolt használ a vcds?
(#163456) Mágus2: ha sok a ROD akkor ADAM-t kell frissíteni de az legális megy csak nem?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163458 üzenetére
Sokáig kell ignorálni a regenerációt, hogy ide juss.
4. Éve dpf-es autóm van, de még nem láttam a dpf lámpát, csak mikor bekapcsoltam. Magadnak okozol bajt, ha ignorálod.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Mágus a délelőtti kérdésemnek utána járva, biztos 24es, mert mindenhol 27 es meg 22 es kulcsokat ajálngatnak hozzá.
Teljesen elbizonytalanodtam.Renault power
-
válasz !Overdose! #163458 üzenetére
Az 1.6 dízelnél ami UDS-t használ nem engedi az álló regenerációt a ross tech fórumán panaszkodó több júzer szerint.
A regen el sem indul neked, vagy már elindult és megy de nem megy végig? A dpf regenkor a readiness mutatja 00000000 helyi értéken vándorló 1-s értékkel hogy hol tart. Ha a közepénél megáll hogy végzett akkor nem megy végbe és ennek oka lehet a már teljesen eldugult DPF.
A DPF előtt és után mit mutat a nyomás szenzor, látszik a vcds-eden?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #163461 üzenetére
Sokat gondolkodtam már én is ezen, valami megoldást ki fogog találni. Ha valóban kapcsolna a tükörfűtés akkor egy egyszerű LED-el megoldható. Viszont én azon is gondoltam, h egy hőmérséklet szenzort kellene applikálni a DPF-re amivel már lehetne valamit kezdeni. Szerinted??
Joe
-
válasz !Overdose! #163468 üzenetére
Van korom a kipufogóvégeden?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #163460 üzenetére
AAB szerelési:
Removing
‒ Remove injection pipes with the slotted ring spanner 3035.
Note:Always remove pipe set complete. Do not alter pipe shape.
‒ Remove injectors with 27 mm socket.
InstallingV23-0041
Note:Always renew heat shield between cylinder head and injectors.
→ Installation position of heat shield:
Arrow points towards cylinder head.Tightening torques:
Injection pipes = 25 Nm
Injectors = 70 Nm[ Szerkesztve ]
-
negyedes
addikt
sziasztok,
ez a fedelzeti szamitogep megorit. az egy dolog hogy az 1 es 2 memoriaban levo adatok meg se jellenek(csak a vizszintes vonalak vannak) sokszor:
es tokmindegy mennyit megyek vele.de most mar folyamatotosan a 2 memoriaban marad, nem lehet valtani, nem lehet torolni/nullazni sem.
ez mitol lehet?
vw bora 2001 1.6v16
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
gzbotii
veterán
Kíváncsiságból kiszámoltam, az utóbbi egy év átlagát (ahol volt adatom - rátankolás) és a nagy átlag 5L körül van. Ez azért meglepett, többre gondoltam. Igaz, az utóbbi egy másfél évben 75%-ban pálya-országút volt. Pályán se nyomom neki, 110-120 (GPS szerint) között szoktam, kiéve ha előzök vagy sietek, akkor (óra szerint) elmegy 140-150re.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Killer01
őstag
Mági (illetve többi hozzáértő), kis segítség kellene. 2012 CFHC touran 2.0 CR jármű, ha nagyobb bukkanóra vagy kátyúba hajtok "kongást" hallok jobbról hátulról. Ha jól tudom az üzemanyagtank van arra, létezhet hogy kilazult a rögzítése? Hogyan van a helyére beépítve és odafogatva? Visszaemlékezve egy "Xaktás" eseménye emlékszem: parkolóban álltam (éppen a kölkök bepakolása után ültem be az autóba) mikor egy pendülést hallottam mint mikor elszakad egy gitárhúr. Rögtön az ugrott be, hogy kézifék bowden elszakadt, de azóta sincs gondom a kézifékkel, viszont utána jött a kongó hang megjelenése...
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #163467 üzenetére
Hasonlón morfondíroztam én is, csak OBD-s (lusta usernek való - jobban eladható ) verzióban. Ha valami célzott diag eszköz csak adott hőmérséklet fölé emelkedése esetén jelezne dedikált LED-del, már elég lenne... Ott vannak mondjuk az adblue emulátorok is, nem tudom, milyen rendszerrel, architektúrával oldották meg, abból lehetne kiidulni pl.
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #163482 üzenetére
...találtam olyan szondát ami 1000°C-is képes mérni, valami fém bilinccsel rá fogom tenni, és megpróbálom monitorozni a hőjét.
Megvizsgáltam a tükörfűtés esetleges bekapcsolását regenerálás alkalmával. Sajnos ez megbukott, szinte biztos, h "urban legend". ELSA-n megnéztem az elektromos bekötését és fizikai kontakttal (kapcsoló) aktivizálom a fűtést, nincs másik kör, így az nem kapcsolhat be csak abban az egy esetben, ha azt én úgy akarom. Nagy kár, mert ez lenne az 1xűbb eset.
Szóval az első járhatóbb, de az is már csak a tényét fogja közölni. A másik ötlet, ha a DPF előtti és utáni nyomásszenzorokat bírnánk "munkára". Tudjuk, h milyen nyomáskülönbségnél fog elindulni a reg, akkor a folyamatos monitorozással látni fogjuk, h az mikor történhet meg.
Vélemény?
A "hőmérős" azért lenne jó mert azzal azt tudnánk, h meddig tart a folyamat, a nyomáskülönbség méréssel pedig majdnem biztosra tudnánk a várható reg bekövetkeztét. Szóval kombinálni kellene.Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #163484 üzenetére
Pl ez? Nekem a hőmérséklet szimpatikusabb, ha normál körülmények között is annyira forró lesz a helyzet, úgysem érdemes leállítani, de nem tudom, lehet-e egy nyári napon hasonló EGT regen nélkül. Nyomást figyelve - szerintem - drágább lenne a megoldás; beépítésre pedig érzékeny mindkettő gondolom, értem ezalatt a tömítettséget (de legalább ki lehet később szedni és egy rézcsavart betekerni kiiktatásképp). Illetve nem tudom, pop-szegecsanya (acél) elég lenne-e, vagy hegeszteni kéne a szenzor beépítéséhez.
Insignia (Fiat motor) például bekapcsolja a tükröt+
bogarathátsó üveg fűtést, arra szoktak kötni LED-et, esztétikusan a magassugárzónál elrejtve csak kikacsint a fény a rácson.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #163485 üzenetére
Hasonlót végső soron el tudnék képzelni, ha az EGT "szabványos" jel, és buta cuccal is kiolvasódik. Gombokkal esetleg értéket lehetne módosítani is, bár ezek a kijelzők még bonyolultabbak a kelleténél.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #163489 üzenetére
Nekem már az autó 5 éves korára mindkét hátsó rugó el volt törve, volt is itt róla kép, előtte, utána. Ült mindig, de annak tudtam, be, hogy benne a sok szerszám, meg tele van tankolva, aztán egyszer kiürítettem, és úgymaradt, benéztem a rugótányérba, látom, hogy el van törve, de nekem a darabok sem voltak meg, nem adott hangot, csak leült.
-
K Norbi
addikt
Golf 4 be van valakinek könyöklő?
Érdemes beletenni?
Vagy a kicsi hely miatt nem jó?
YouTube on látom sokan kifele veszik.. De miért? -
98bja
senior tag
2016 CZCA motor (VW Jetta 1.4 TSI) mennyire megbízható, mikre kell figyelni ilyen használtautó vásárlásakor?
-
Doki16
addikt
-
Motion_Blur
félisten
válasz 98bja #163497 üzenetére
Mennyi a méter? Egy szívócsatorna és szelep koksztalanítást megérhet a dolog (90k), ha sok benne a futás.
Nézd meg mennyire stabil az alapjárat, nincs-e gyújtáskimaradás. Kormolnia sem szabad neki.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Gyula84
veterán
üdv
Szivárgott az olaj a beöntőnél, kicseréltem a kupakot de most is szivárog sok lesz a kartergáz? audi a4 avant 2002 2.5v6 AYM
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- cigam: Milyen NAS-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iOS alkalmazások
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Bestbuy játékok
- Ford topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest