-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Mágus2 #149150 üzenetére
Márka szervíz mennyit kérhet el kb egy vezérlés cseréért? illetve mennyi lenne érte a reális?
Azokért amiket jó múltkorjában beszéltem veled.Fagyálló, hosszbordás szíj görgővel és generátor szabadonfutóval, bármilyen szimering ami ereszt vagy gyanús(Főtengely vagy vezérműtengely szimmering a vezérlés oldaláról).
most csak munka dijrol beszelek.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Egyik barátom szeretné lecserélni a golf 4esét (1.9 pdtdi 131hp) egy golf 6-osra.
Mivel relatív keveset megy éves szinten 10-15 ezer kilométert, így benzinest szeretne.Az lenne a kérdés, hogy melyik a legmegbízhatóbb, szervízre kevésbé igényes motor, ami dinamikában hasonló a golf 4hez?
O az 1.4 TSI-n gondolkozott, de ezekrol a motorokról elég sok mindent lehet hallani és nem feltétlenül csak jókat?
Elore is köszönöm!
-
#76500480
törölt tag
Pár éve szakemberek szerint megoldották(pl. 2012 után 1.4TSI) a közvetlen befecs. benzinesek problémáját és nincs(?) kokszolódás. Most a direkt mellé kaptak szívócső befecskendezést, ez mennyire hatékony?
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz Cirmos #149149 üzenetére
Pár napja írtam, hogy nekem sem kellett lecserelni a vezérlést (egyelőre), egy olajszuro okozta a reggeli csörgest. Szerencsémre a szerelő észrevette, hogy rossz van rajta, kicserélte, és hazakuldott, hogy teszteljem. Ha nincs reggel csörges, még várjak. Így is lett, megszűnt a hang. Az okozta, hogy a rossz (nem belevaló) szűrő, álló helyzetben visszaengedte az olajat, és indításkor nem volt megfelelő olajnyomás.
Állítólag új feszítő és ép lánc olajnyomás nélkül is feszít eleget, de ezt 84e km után nem tudom megmondani.Ettől függetlenül érdekelne, hogy ha nincs hang, más módon ki lehet deríteni, hogy mennyire van megnyúlva a lánc?
Láttam amúgy kiszerelt láncot, és mellette az újat a szervizben. Eleve sokat módosítottak rajta az évek során, másrészt kb 1 cm-t meg volt nyúlva. Kérdésemre, hogy mitől nyúlik meg, azt mondták, hogy az a bizonyos okos kerék eszi meg, ahogy rángatja, attól nyúlik meg. Hogy ez valóban így van e, passz.
[ Szerkesztve ]
havri
-
Cirmos
csendes tag
Mar itt vavgyok a serviceben, rateszik a gépre allitolag megtudjak nezni a lancnyúlast. 1ora lesz ez a muvelet 12e ft. Amugy mar defektet talaltak is. Hát 2 sec olyan hang mint amikor egy régi szar dieselt inditanak reggel. De most reggel sem volt a hang - 4fok.
-
zsolt19900
őstag
válasz Cirmos #149165 üzenetére
és az a régi szar dízel egy kis törődéssel mennyivel tovább el fog pöfögni, mint a....
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Magnum_
nagyúr
válasz zsolt19900 #149166 üzenetére
itt egy 551k km-et futott .... Motor.
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #149167 üzenetére
A dízelek ennyinél még bejáratósak. Viccet félretéve, megfelelő gondoskodással bármelyik motor elmegy ennyit, akár az 1.2TSI jettád is. Ha olaj van benne időben cserélve, nincs széthajtva hidegen és melegen is tudnak vele közlekedni, kimennek a világból, csak a körítést kell cserélni, a blokk simán bírna többet is. Generátor, turbó, érzékelők el fognak használódni, de normális törődéssel nem ritka, hogy 400 000km után is látszik a gyári hónolás a hengerekben. Ha hirtelen minden tekert óra a valóságot mutaná, akkor látnád mennyit kibírnak a modern motorok. Nem ritka a 700k-ról 200-ra tekert dízel vagy benzin, sajnos gyakoribb, mint gondolnád.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
B7-es Passat bal első kodlampat hogyan tudom megbontani? A kerékdob felől, vagy a lökhárító felől kell kipattintani a műanyag keretet?
Most vettem észre, nincs a helyén. Fixen áll, de körbe egy ujjnyi rés van, megnézném miért, de nem merem feszegetni egyelőre a műanyagot.Köszi.
havri
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #149170 üzenetére
Már jó párszor leszedtem. Fél perc alatt megvan, annyira belejöttem Az elején kínlódtam vele vagy fél órát
Mágus által linkelt videóban is látszik és én is javaslom hozzá egy műanyag Pry Tool beszerzését. Nagyon hasznos tud lenni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
havri1
félisten
Köszönöm Urak!
havri
-
zsolt19900
őstag
válasz Magnum_ #149167 üzenetére
a szarozáson volt a hangsúly nem azon, hogy mi mennyit megy el
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Magnum_
nagyúr
-
zsolt19900
őstag
válasz Magnum_ #149175 üzenetére
elszomorodtam
kövire nekem is valószínűleg benzines lesz, és akkor maj' én is íromFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Reggie0
félisten
válasz Cirmos #149149 üzenetére
Nekem akkor adja a lancnyulasra utalo hangokat, amikor par orat allt es 50-70 fok kozott van a motor, szoval a hideg motoros teszt meg nem mond el mindent. Az enyemre azt mondta a szerelo, hogy ha nagy a tengelyek kozotti offszet arra ugy is lesz motorhiba, szoval azert tulaggodni se kell a dolgot. En mindenesetben megcsinaltatom a lancot a kocsiban, most annak semmi ertelme nincs, hogy megyek 150Mm-t a kocsival es az elso 100Mm utan cserelem ki a lancot, majd a kovetkezo vevonek lesz egy majdnem uj lanca. Akkor mar inkabb megcsinaltatom es en hasznalom a lancot amit kifizettem Es aludni is jobban fogok.
(#149161) havri1: "Ettől függetlenül érdekelne, hogy ha nincs hang, más módon ki lehet deríteni, hogy mennyire van megnyúlva a lánc?"
En megkertem szerelomet, hogy jarjon utana a gyar fele, mert a szervizkonyvben van vmi "lancfeszesseg meres" a 60e km-es ellenorzesek kozott, bar nemetrol forditottamGondolom a megnyulasnak koze lehet ahhoz is, hogy milyen gyorsan valtozik a fordulatszam.
(#149165) Cirmos: A nyulast is merik valahogy? Mi a hivatalos neve a szakszervizben az eljarasnak? Vagy a szamlara mit irtak, ha azt nem tudod?
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Audi A6 2.4 V6 Benzin
2005 évj
130Kw 177Le
7 fokozatú Tipronic váltóIsmerősöm ezzel a típussal szemez.
Szerintetek ez megbízható motor/váltó?
Mennyire jó? Nem betegágy a motor vagy váltó.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz freaghill #149181 üzenetére
Én még ezt fiatalabb koromba halottam tehát nem itt a fórumban egy személyhez köthető. Még az öregektől jött a fülembe, ők emlegették amikor lestem az olajcserét Szóval ez ilyen "globális" dolog lehetett
Ezért érdekelt volna az alapja neki.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
K Norbi
addikt
Új autókba a Seat vs Skoda egy szinten vannak?
-
Troy.
addikt
Sziasztok!
Van ajánlott ablaktörlő lapát márka?
.
-
-
#89874944
törölt tag
válasz K Norbi #149182 üzenetére
A 2.4 örök élet +1. Ha nem hengerfejes és van benne kompresszió akkor megvehető, sok gond nem lesz vele. Pontosan nem tudom melyik váltót rakták rá (nincs kedvem megnézni ) de ha a zf 19-ese van, akkor oké, csak ne rántson, szépen kússzon stb. szokásos
A tip amit meg szabad venni, a multi amit nem röviden.... amúgy a tip az bolygóműves, a multi meg cvt fokozatmentes aminek a felújítása karcolja a milliót
[ Szerkesztve ]
-
-
intelMMX
senior tag
Na le lett vizsgáztatva a gép szépen...és most rossz
Eltömődött benzinszűrőtől kezdve a legdurvább befecskendezős problémáig bezárólag bármi baja lehet -
#89874944
törölt tag
válasz Kiskokó #149195 üzenetére
jah van 2.4-ből quattro [link]
viszont az csak manuállal volt.
Itt vannak a váltói:[link]
Tehát 2.4 quattro az csak manuál, nincs autómatában.
A 2.0 TDI pedig csak multitronical van, nincs tiptroniccal.3.0 TDI-t vagy 4.2 szívót kell venni, abból csak tiptronic van. A 2.7 TDI meg a 3.2 van multival meg tip-pel is.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz molnarpeter #149160 üzenetére
Tehát akkor, ha jól értem a 2012 elotti TFSI-t érdemes hanyagolni. Inkább akkor egy 2.0FSI lenne a jobb?
Vagy milyen benzin motorral lenne értelmes dolog egy Golf VI-ot venni? Illetve, ha tudtok ajánlani egyet ott mire érdemes figyelni?Elore is köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Mazda topik
- PlayStation 4
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Minden ami hőszivattyú
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest