- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gtx560unlock
csendes tag
hellósztok!
Van egy golf 4-em nem rég vettem és első két ajtó elég nehezen csukódik elég erősen kell meghúzni ez mitől lehet? Záron kell állítani esetleg?Mert én már fújtam bele wd40-et meg csavarlazítót de semmi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gtx560unlock #149103 üzenetére
Le van esve a két első ajtó felső sarka a hátsóhoz képest? Szerintem az ajtón kell állítani.
-
Winchester95
őstag
Valaki tud segíteni abban, hogy milyen kábel kell pontosan a kocsimba, ha egy régi pioneer iso csatlakozós autórádiót akarok belerakni a gyári helyére? (Toledo II)
Az EGR hibás volt, a motorjel csak akkor tűnik el, ha törlöm a hibakódot?...és ha lefalazom az új EGR-t akkor is vissza fogja dobni a műszerfalnál a sárga lámpát?
-
intelMMX
senior tag
válasz FoLey-v #149092 üzenetére
Én a sajátomnak a 6. gazdája vagyok
Láttad is a kiindulási halmazállapotot...ahhoz képest már most patika
(Igaz a leves többe került, mint a hús, de ez van )Peti198506: Kapni mindenféle átalakítót.
Szerintem [ez] is olyan. (Legalább is gondolom RCD300 a gyári csati)[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #149077 üzenetére
Igen, arról volt szó, vezérlés február első felében lesz megcsinálva.
Gázolajszűrő érdekes történet volt, már megcsináltam, nem levegősödik, a régi az levegősödött..
EGR-t is kicseréltem és lefalaztam, marad a beázás (4 ajtót megcsináltam, abból igaz csak egy eresztette át a vizet. Légzsák visszajelző is világít, de majd egy másik téma lesz egy hét múlva.
Köszi a segítséget mindenkinek. -
válasz Winchester95 #149105 üzenetére
A motorvezérlőben lett bármi állítva a vakolás után?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #149110 üzenetére
Euro 3, előbb-utóbb világítani fog a check engine.
-
molnarpeter
nagyúr
1.4 TSI lánc jeligére: Octavia klubban olvasom, 241 ezernél, egy hete világító hibajelzővel szakadt el a vezérlés.
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #149113 üzenetére
Jó sokáig bírta a gyári.
Nem hiszem el, hogy nem hallotta a csörgést... -
diablo1984
veterán
válasz grizlisandor #149114 üzenetére
Szerintem hallotta, csak nem èrdekelte! Mikor már jelez, akkor ott már règ cumi van, de mèg 1 hètig járt vele?! Teljesen okos döntès, jár èrte a keksz!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #149116 üzenetére
Új EGR-t mi értelme levakolni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #149118 üzenetére
Hülyeség, pont úgy fog elromlani, mint a másik. Kikopik a fojtó csappantyú tengelye és dőlni fog belőle az olaj. A falazó lemez ez ellen nem véd, csak még a motornak is árt, mert nehezebben melegszik + fogyasztást generál. De a fórumokon is ezt ajánlják, szóval csinálja, nekem 8.
10 fórumból 11 ezt szajkózza mindegyik TDI-re, biztos nem tévednek. Az senkit nem zavar, hogy az ASV az utolsó szériás adagolós, jó messze van az ős TDI-től.
Majd mikor emiatt vészmódba kapcsol padlógázon, előzés közben, nem lesz őszinte a mosoly.
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
Úgy tűnik Peti198506 is sokat kérdez, aztán ....
[ Szerkesztve ]
-
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, van egy A4 2012 B8 facelift 2.0 tdi CJCA motorkóddal, amiben olajat szeretnék magamnak cserélni.
Idáig longlife szervíz volt végezve márkaszervízben, most állnék át 10-15ekm olajcserére. (134e km van a kocsiban)
A kérdés, hogy milyen olaj és szűrők valók bele? és honnan érdemes vásárolni?
Van esetleg valami segédlet olajcseréhez? mert ha jól látom akkor ebben nekem olajszűrő betétet lehet csak cserélniAz olajcsere periódus számlálót lehet nullázni, de az átvizsgálás szervíz számlálót (30ekm) hogyan tudom?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Reggie0
félisten
válasz #89874944 #149082 üzenetére
Video van, de telefon mikrofonja egy rakat sz@r, de majd felrakom, ha lesz idom.
Markafuggetlen, kis csak VAG-os szakszerviz, VW-nel regisztralt, toltik is fel az adatokat a szerelesekrol stb..
Szerviz nekem relative sok, mert minden* gyari az auton, az utolso pollenszuroig bezarolag.
Olaj: Motul Specific 504-507. (Majd lehet hozok franciatol Redline Euro Seriest, ott van viszonylag olcson 16eur/quart. Usaban csak $12/q lenne)*Azaz most egyedul a pollenszuro utangyartott, mert ma voltam klimat tisztittatni es ez volt hirtelen raktaron, de 3000km-et kibirok vele. Meg a felni eltero, mert gyari, de az A5-os 19-es felnie.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Köszönöm az építő jellegű hozzászólást. Mindig tanul az ember.
Nem tűntem el, de nem tudok fent lenni egész nap.
Ezek szerint jól benéztem.
Viszont itt minden 1.9 110le autóra Euro3-at írnak, de én is hallottam, hogy euro 2.[link] -
JHONNY 79
aktív tag
Az 1.4 TSI 90KW motorokkal a vezérlésen kívül van valami különleges szopóka?
-
válasz Winchester95 #149136 üzenetére
De ott azt is írják h "Soros"!
Ne higgy el mindent amit írnak a neten, még magadnak sem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #149136 üzenetére
Most az a kèrdès, hogy hanyas euro besorolású a tied, vagy a b5-ös passatok? Mert azok mèg adagolóval euro2-esek voltak, asszen az első szèriás 116 lovav pd-sek a règi kasztnival euro3-asok, a b5,5-es euro3, a ciklus vègèn volt belőle euro4-es is(asszem a 2 literes pd)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #149139 üzenetére
Mechanikus Euro 2, elektromos már Euro 3 szerintem (SDI villany, Euro 3).
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #149139 üzenetére
B5 A4 már E3 volt, 99-ből.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #149141 üzenetére
Ez sem igaz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #149141 üzenetére
Villanyból volt eur3 és euro2 is. Hosszmotornál csak euro2 volt, kereszt motornál AGR AHF euro2 és ALH, ASV euro3. SDI ből is volt euro 2 és 3 is.
[ Szerkesztve ]
-
Cirmos
csendes tag
Sziasztok. Biztos vannak itt paran hogy nemrég vettem egy seat leon 1.4 tsi - t. Mikor megvettem kb 1honapot allt a kocsi, es eleinte inditasnal recsegett kb 2 sec. 1hete voltam olajcserén 5w30 edget raktunk bele, lassatok csodat szép lassan megszunt a recsegés, hidegen melegen sem csinálja. Holnapra van idopontom Óbudara vezerles csere+okoskerék 300eft lesz munkaval egyutt. A kocsiban 130e km van, es most teljesen ketsegben vagyok hogy mit csinaljak, vagy csak nezessem meg?? Hiba kodot semmit soga nem irt ki. 2 emberrel is beszeltem az obudai servicebe es mondtak hogy megvárnák a lampa kivillanását. Lecci seggitsetek mit csinaljak, most hajnalban is - 5fokban is gyönyöruen indul csak a halk hideg motor hang.....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen