Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
válasz grizlisandor #145848 üzenetére
Ha jó helyen csinálod az időszakost semmi gond nem lesz belőle.
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #145849 üzenetére
Nem tök mind1? Olvassa, ennyi.
havri1: de nem jó a tüdőnek, mert attól még kibocsájtja a káros részecskéket, csak nincs ami megfogja. A régi diesel nem volt ennyire káros, mert a nagyobb részecske nem jutott a tüdőbe, ezek a kicsi részecskék veszélyesek. Ezeket a touranokat a családodok veszik. Én nem mérgezném ilyennel a gyerekem. Ha van benne gyárilag dpf, akkor működjön!
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
(#145850) L1ZRRR; (#145851) i-sti :
Köszi, imádom a magyar leleményességet.
Ha tervben van, hogy gépkocsistól Németország fele veszem az irányt, akkor nem ajánlott ilyen mókolt autóval? -
L1ZRRR
senior tag
válasz grizlisandor #145856 üzenetére
Hát, amíg nem mérnek CO-t nincs para, de Osztrákok nézik h füstöl a gép v nem + gumit.
Tavaly haveromat 200 Eur vágták meg, mert nyári gumival ment dec 4.-ikén.
BTW : Nov 1-től ott már must have a téli gumi.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
diablo1984
veterán
válasz grizlisandor #145856 üzenetére
Stórakozhatsz, ha nem füstöl mint a gyárkèmèny, akkor senki sem fog útközben megmèrni. A nèmetek is leszarják, úgysem ott műszakiztatod, de itthon is kell egy hely ahol 2 èvente átsiklanak felette...
-
morfondőr
őstag
válasz Mágus2 #145853 üzenetére
Én is gondolkodtam azon, hogy ha megtelik a dpf, akkor kiüttetem. A műszakin elvileg simán át is menne, de egy szervizes ismerősöm azt mesélte, hogy több kocsiból kivették és 1-2 éven belül letérdelt bennük a motor. Azóta nem is csinálnak ilyet. Ilyen történetről hallot valaki?
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
-
do3om
addikt
válasz morfondőr #145865 üzenetére
Mi lett velük?
Én úgy gondolnám hogy amiben nincs DPF annál szabadabban távozik a kipufogógáz, könnyebb a dolga a motornak. Ha az EGR is repül akkor meg mindig a friss levegőt használja tele a az égési folyamatra jótékony oxigénnel. Szóval saját logikát használva a motornak igen jót tesz a környezetnek már nem annyira.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
morfondőr
őstag
válasz do3om #145868 üzenetére
Annyira nem részleteztük, hogy mi bajuk lett, és én is olvastam hogy a - 1 folytás jótékony a teljesítményre. Ha elméletet akarnék gyártani, akkor arra gondolok hogy a motor ehhez van hangolva/programozva és hosszú távon nem jó neki dpf nélkül, hiába írják ki a szoftverből azt az 1-2 dolgot hogy ne figyelje és ne akarjon regenerálni.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
BossBoss
őstag
Ha azt írja a diag, hogy jobb hátsó ABS szalagkábel szakadt akkor az egész jeladót cserélni kell vagy van külön kábel? Csak mert unix honlap ATE-ból azt írja hogy jeladó, kábel nélkül.
-
do3om
addikt
válasz BossBoss #145871 üzenetére
Közvetlenül a becsatlakozásnál meg kéne nézni, meg előtte azt a szakaszt ahol még szabadon van a kábel. Jól át kell ott nézni mert a védőburok alatt is lehet a szakadás.
Nekem a vagonR-en volt ilyen hiba, szerintem valami ágon vagy gazon mentem át és meghúzta. (elég durva terepeken is használom szegény járgányt). Azon a részén a keréknél könnyen kaphat sérülést a kábel.Mágus2
A DPF-nél a 9,93 meg a korom?
Ami nekem 52,xx, az 190e-nél olyan kevésnek tűnik mintha már cserélve lenne.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
#89874944
törölt tag
válasz Doki16 #145870 üzenetére
A korom az csökkenhet, regenerálásnál kiég. Pont ennél az égetésnél keletkezik a hamu. A hamut nem lehet kiégetni, de külön tisztítással eltávolítható.
50 ezret futott autókban a korom és a hamu menyisége megegyezik a DPF-ben. 250 ezernél többet futott autókban már 80% a hamu. Szóval a DPF tisztításoknál lényegében hamut távolítanak el, nem kormot.
Általában 1000 mérföld 1 ml-rel növeli a hamut, HA jó a motor olaj ! A hamu nagyrésze a motorolaj miatt lesz.
Mágus: lemaradtak a nullák
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #145876 üzenetére
Nálam a 10k km alatt megy fel 0,01, azaz 10ml. most 174k km után ilyen az állás:
Ha ez így fog menni, kb 70 000km van az elkerülhetetlen pucolásig, ha addig nem dobja vészmódba, mert nem mindegyik engedi addig. Fizikailag lehet hamarabb is gond, ezek csak számolt értékek, csak következtet az ECU.
Egy optimista becslés a 70k km, mert az ideális esetet feltételezi, de ahogy kopik a turbó és a befecskendezők, a folyamat gyorsul, a megtehető távolság pedig drasztikusan csökken. Nálam azért lehet ilyen jó érték, mert mielőtt megvettem, csak pályán járt az autó, erről tanúskodik a 2,5 év alatt megtett 128k km is.
Én már jártam lassan 50k km-t az autóval, szóval ha valami megadja magát, akkro cserélem, legalább valamit spóroltam az üzemanyagon, ami most el van téve a motorra és környező alkatrészeire.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #145878 üzenetére
Teljesen jó érték, csak Te hamarabb fogod majd a kezedben a részecske szűrőt. Az élettartamának a gyár 250k km-t ad meg. Addig el is fog menni. Utána meg úgy is gondok lesznek vele. Nekem már megvan a terv. Megy pucolásra, átfújják, semmi kémiai pucolás, és mehet vissza. Kap 4 befecsit, egy EGR-t, meg egy turbót és menjen, amíg megy. Ez alatt a két év alatt a fent említett alkatrészek árát bele tankoltam volna egy olyan vasba, ami átlagban 10 liter benzint fogyaszt. Mivel a zseton megmaradt, majd visszaöntöm a motorba, de lesz egy jó állapotú autóm.
homeless09 Mennyire jól spriccel a hátsó ablak mosó fúvóka, van ott nyomás rendesen, vagy csak pisikél? A főnökömnek ez volt, sajna eltörött az ablakmosó csöve a és a jobb hátsó sárvédőben eláztatta a kábelköteget. Az elektromókusok 170 euróért javították a kábelköteget. Pont az általad leírt tünetekkel kezdődött.
[ Szerkesztve ]
-
homeless09
őstag
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy az auto menet közben is és álló helyben is random kijelzi, hogy nyitva a csomagtérajtó.
Elalszik...kijelzi megint..kis szünet és megint, igy tovább.
Ha megyek vele 10km-t tartósabban abba hagyja.
Ha lezárom központival akkor is csinálja.
Ha kinyitom a csomagtérajtót es kézzel benyomom a zárat a csomagtér világítás kialszik, de elől az utastér világít plusz a kijelzőn mutatja, hogy nyitva.
Viszont, ha kijelzi, hogy nyitva, és rányomok a csomagtér nyitóra, abba hagyja, ha elengedem elkezdi...mintha fordítva működne sokszor.
Nekem a tippem a nyitó gomb/mikro kapcsoló kontakt hibája/bepárásodása, de hátha járt már hasonlóan valaki más is.
Az a baj nem merem így hagyni kint, mert oké hogy fizikálisan nem nyitható, hiába jelzi, hogy nyitva..de a sok láma le-fel kapcsolás miatt félek hogy lemerül éjjel az aksi.Autó Passat B7 kombi.
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #145881 üzenetére
A nagynyomásút megnézem, amikor kint lesznek az injektorok, ha csak picit is gyanús, megy a levesbe. 500 euró már mindegy, ha az ember meg szeretné tartani az autót.
1200 euró a 4befecsi, meg a magasnyomású
600 euró a turbó
350 euró az EGR
300 a DPF pucolás garivalKuplungozni biztosan kell majd valamikor, az 700 euró. Viszont ezek után nem számít mennyit mutat a bűvös számláló, akár 300k km után is lehet megbízható és jó autó, ha a fent említett dolok újak.
Ezek a tételek valószínűleg nem egyszerre fognak bekerülni, kész csoda lenne, haaz EGR kibírná addig, amíg a DPF, a kuplung a lendkerékkel, meg lehetőleg túléli a befecskendezőrendszer élettartamát.
Januárban lesz meg 3 éve a verda, addigra 2100 euró maradt meg a tankoláson, amit a benzinesbe már bele locsoltam volna.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #145883 üzenetére
Akkor passz, meg kell nézni a zárat, de ha már ott matatnak, nézzék át azt a csövet is. Vagy csak egyszerűen le kell kötni a zárat, ha akkor is villogni fog a nyitást jelző, akkor gubanc van a kábelköteggel.
[ Szerkesztve ]
-
homeless09
őstag
válasz Mágus2 #145884 üzenetére
Zárni zár, ha bezárom központival nem lehet kinyitni, de mégis azt jelzi bezárt állapotban is, hogy nyitva van. Kimentem most is megnéztem, leállítottam a gépet, lezártam központival, és elkezdte mutatni, hogy nyitva van hátul, plusz a belső világítások égtek. Ha rányomtam bezárt állapotban a csomagtér nyitójára az ajtón, akkor elaludt. Ha elengedtem megint kijelezte. Érdekes...Holnap felhívom Sopronban a Walter Autó-t mikor tudnák megnézni.
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
grizlisandor
addikt
Beszéltük, hogy 2.0PDTDI-ből csak a BKD.
Face-en a Touran csoportban írják, hogy az AZV motorkódú is jó.
A BMM motorkódú, pedig olajszivattyú hatszögtengely problémás.
Ti erről mit gondoltok? -
i-sti
senior tag
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Balra kanyarodáskor morgó hangot hallok az első futómű felől, de csak akkor, ha a gázon van a lábam. Ha kirakom üresbe és úgy megyek bele egy éles bal kanyarba akkor semmi hangja nincs.
Mi lehet a baj?
-
Doki16
addikt
Megnéztem én is a kocsimat a teljes verzióssal. Nekem ezeket dobta ki: [kép] Pont 150000 km-nél járok vele
Ez volt az érték meg amikor már beértem a munkahelyre: [kép] Ennyit változik 9km alatt. Sajnos minden nap ennyire használom. Mágus ezek az értékek milyenek?Azt már tudom, hogy az oil ash 0.175 lehet, de a Shot Mass hány gramm lehet?
(#145874) i-sti: Ezt a táblázatot hol találtad? Hátha megvan a CFFB-hez is ott
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
freaghill
őstag
Ma reggel arra keltem, hogy
nem alszomhív a közös képviselő, hogy valami nagyon folyik az autóból.
Mondom na szép, kezd elegem lenni az A3-ból, lementem, és a szélvédőmosó folyadék az.
Akkor azt a hétvégén megnézzük/megcsináljuk a fékfelújítással együtt.