Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz #89874944 #145876 üzenetére

    Nálam a 10k km alatt megy fel 0,01, azaz 10ml. most 174k km után ilyen az állás:

    Ha ez így fog menni, kb 70 000km van az elkerülhetetlen pucolásig, ha addig nem dobja vészmódba, mert nem mindegyik engedi addig. Fizikailag lehet hamarabb is gond, ezek csak számolt értékek, csak következtet az ECU.

    Egy optimista becslés a 70k km, mert az ideális esetet feltételezi, de ahogy kopik a turbó és a befecskendezők, a folyamat gyorsul, a megtehető távolság pedig drasztikusan csökken. Nálam azért lehet ilyen jó érték, mert mielőtt megvettem, csak pályán járt az autó, erről tanúskodik a 2,5 év alatt megtett 128k km is. ;)

    Én már jártam lassan 50k km-t az autóval, szóval ha valami megadja magát, akkro cserélem, legalább valamit spóroltam az üzemanyagon, ami most el van téve a motorra és környező alkatrészeire.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák